genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een lieve man is die Siebelink toch. Hij is dan wel erg lang van stof, maar toch jammer dat hij zo radicaal werd afgekapt![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
[..]
genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.
dat deed hij de avond ervoor ook met Goedele , en sowieso wel vaker.
tuurlijk is er een klok en een schema, maar godjezuschristusaanhetkruismetpaardenal, niemand zal treuren om 1 itempje minder in de reeks tv momenten, hoor.
ronduit genant en onbeschoft.
'What are you going to sing ?'quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Uurtje eerder beginnen dan normaal? En t dan gewoon om half 8 uitzenden. Tja, dan is t voor 1x niet live.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Als het heel heidens wordt doe ik altijd een paar schietgebedjes om het te neutraliserenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Ik denk dat God sowieso z'n handen voor de oren had, want zo goed waren ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Volgens mij is het dokter en ten 2e ging het om DNA strings en de opbouw ervan in de hersenen. Dus het valt allemaal nog wel mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Bij die doctor haakte ze ook al af toen er twee getallen werden genoemd.
En met díe intelligentie is zij opiniemaker bij nrc.next geworden, hè...
Daar heb ik ook heel erg om moeten lachen. Hoe wereldvreemd kun je zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
Lachen met die Brandt Corstius. Ze gaat eens naar een caravanbeurs en er gaat een wereld voor haar open. Probeer eens een pretpark, Aafje, of een Ikea op Tweede Paasdag![]()
Dat lijkt mij een lief meisje ja, dochter van Ate de Jong, ja toch,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een leuk meisje zeg, die Mea de Jong!![]()
![]()
![]()
Nee, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:11 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is het dokter
ja, hoor, want ik heb nog eens gekeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:04 schreef arneaux het volgende:
Dr was geen herhaling.
je moet ook niet klakkeloos afgaan op "wat geschreven staat" , hè, we weten allemaal wel wat voor ellende daarvan komtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef arneaux het volgende:
O nou er stond niets op tvgids.nl.
HT quoten? vanwege die drie woordjes "wat geschreven staat" ? kom nu toch, arneauxquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef arneaux het volgende:
Van alle mensen had t verwacht, maar van jou milagro, dat jij Hans Teeuwen gaat quoten. Dat maakt me bang. Oke, een beetje overdregen. Maar toch.
quote:25-10-2007 09:44
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is presentator Koos Postema.
Samen ontvangen zij onder anderen actrices Halina Reijn, Monic Hendrickx en Sanneke Bos. Zij spelen in de nieuwe Nederlandse speelfilm ‘Nadine’ die vandaag in première gaat.
Armin van Buuren is te gast. Hij is door het Britse blad DJ Magazine uitgeroepen tot beste dj ter wereld.
En componist Stephen Emmer schuift aan.
Het is vandaag, 25 oktober, dertig jaar geleden dat de excentrieke Mathilde Willink overleed. De ex-vrouw van kunstenaar Carel Willink vond op mysterieuze wijze de dood. Jakhals Frank probeert te ontrafelen wat er is gebeurd.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken 'De TV Draait Door', en ‘Fokke en Sukke’.
Dit, en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Okay dan heb ik t gewoon verkeerd geinterpeteerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
HT quoten? vanwege die drie woordjes "wat geschreven staat" ? kom nu toch, arneaux
Ik post gewoon mijn mening, hoor, altijd even zélf checken of "wat geschreven staat' klopt
Oh en als ik ergens een hekel aan heb, is het fokkers die reageren op me met "wat valt me dat van jou tegen" "dat had ik van iedereen verwacht, maar niet van jou" "jeetje, milagro, zo ken ik je niet"![]()
![]()
Uitzending wordt herhaald én staat op uitzendgemist, dus moet goedkomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen avond kan ik niet kijkende laatste vrijdag van de maand is meestal de mooiste uitzending
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Morgen Giel Beelen als gast en niet als tafelheer? Zou hij dan eindelijk aankondigen dat hij naar 538 gaat en dus 3FM niet meer zal vervuilen met zijn gelummel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef Haaibaaike het volgende:Ik las het. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens het lijstje van gasten komt hij vandaag dus niet... Ik dacht toch echt dat Van Nieuwkerk dat gisteren zei.
Tuurlijk net zoals homoseksualiteit, alleen dat is door veel groepen iets wat niet bestaat en niet geaccepteerd is. De meesten durven er nooit voor uit te komen en voelen zich vaak erg ongelukkig want niemand weet er van of begrijpt hun.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:54 schreef Modus het volgende:
Ik kan hier echt niks mee. Ik vraag me dan altijd af of dit soort 'aandoeningen' zich ook voordoen bij Aboriginals of bij inheemse stammen langs de Amazone. Iets zegt mij van niet.
Volgende week dinsdag om 22.50 als ik het goed onthouden op.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals homoseksualiteit, alleen dat is door veel groepen iets wat niet bestaat en niet geaccepteerd is. De meesten durven er nooit voor uit te komen en voelen zich vaak erg ongelukkig want niemand weet er van of begrijpt hun.
Verstond effe niet wanneer het word uitgezonden, ik zou het graag willen zien.
a.s. dinsdag om 22:50 op Nederland 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Verstond effe niet wanneer het word uitgezonden, ik zou het graag willen zien.
Dankjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
a.s. dinsdag om 22:50 op Nederland 2.
http://www.kromagazine.nl/tvtips/dag/5/
die deed dit ook al 5 jaar terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Mathilde Willink.
Wie speelde haar eigenlijk? Toch niet Arjan Ederveen?
Noouuu. Dan ga ik voor de Indorocker.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Stukje met de kroket mag toch wel als een van de hoogtepunten van dit TV jaar worden gerekend!
Ja dat was briljantquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Noouuu. Dan ga ik voor de Indorocker.
Gemist.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Stukje met de kroket mag toch wel als een van de hoogtepunten van dit TV jaar worden gerekend!
Gewoon Mathijs in topvorm, je zag hem echt genieten!quote:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijaaahoooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens leukste in DWDD dit jaar was André van Duin en Ferry de groot
Wanneer zou hij weer terugkomen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef arneaux het volgende:
Noouuu. Dan ga ik voor de Indorocker.
Ja, dat viel mij ook op. Al was het natuurlijk wel een enorm simpele weergave van zijn werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hij kan niet alleen draaien, maar ook onder woorden brengen wat hij doet.
Arminquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
Armin van Buuren is een interessante en sympathieke gozer. Zijn demonstratie van de opbouw van intro naar een ontknoping vond ik erg leuk gedaan. Hij kan niet alleen draaien, maar ook onder woorden brengen wat hij doet.
Idd prachtig item, hij kwam ook echt erg slim over en kon het goed uitleggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arminhet leukste is dat hij netjes zn studie rechten heeft afgemaakt
en echt een klein dance imperium aan het opbouwen is met zn label.
Koos Postuma heeft er wel wat van opgestokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vond het eigenijk te simpel zoals hij het bracht. Een hartslag voor de spanning... en oh nee, een stukje KLASSIEK! Oeh, avant garde hoor... En dan.... een deuntje van iemand anders. Hij was wel sympathiek, en ik denk dat hij ook zijn shows wel goed inelkaar zet, maar hij heeft niets verteld wat ik niet ook zelf had kunnen bedenken.
Ze hebben Paul Weller kapsels. De laatste mod. Maar dat snapt Esquire niet. Die zitten in de Leko lookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:36 schreef MadGuy het volgende:
Moke. Best geklede band volgens Esquire. Maar de kutste kapsels.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:05 schreef Modus het volgende:
Interessant gesprek met die voorlichtster en dat wordt dan halverwege afgebroken voor 3 maten kutmuziek en de zoveelste herhaling van 'grappige' fragmentjes.
Kukident en verwijderen van speekselklieren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Frits Barend en zijn verhaaltjes en zijn gesmak.
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon komenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
eerste keer dat ze genomineer waren, vorig jaar won de lama's van Dancing on ice en Gooische Vrouwen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon wilde komen! Was een leuke uitzending van DWDD zojuist gekeken. Leuk dat ze de ring hebben gewonnen.
De Lama's wonnen vorig jaar. Paul de Leeuw won de Zilveren Ster, voor beste tv-persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon komen! Was een leuke uitzending van DWDD zojuist gekeken. Leuk dat ze de ring hebben gewonnen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Remzz het volgende:
"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
Haha, echt geweldig idd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Remzz het volgende:
Dat promo spotje
"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
quote:"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
Nogalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond die Caesar-man een beetje zijn eigen glazen ingooien door heel erg over te komen als een humorloze fanaticus.
Ik denk dat hij heel irritant is op verjaardagen en bruiloften ja...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, Martin Bril heeft toch ó-ve-ral verstand van, hè![]()
Kan me niet schelen! Hij zit in DWWD!!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat hij heel irritant is op verjaardagen en bruiloften ja...
Wat een ontstellend vage kerel was dat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond die Caesar-man een beetje zijn eigen glazen ingooien door heel erg over te komen als een humorloze fanaticus.
Nee hoor, want hij had het mis. Sinterklaas bestaat wél!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, Martin Bril heeft toch ó-ve-ral verstand van, hè![]()
Leek me een goeie vent.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Interessante man, Cor Stutterheim. Vertelt boeiend, maar ook autoritair
Idd, dacht dat het echt een saai gesprek zou worden maar viel helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Interessante man, Cor Stutterheim. Vertelt boeiend, maar ook autoritair
quote:En die 40.000 jaar is symbolisch?
- Nee ze moeten echt 40.000 jaar in de cel blijven liggen, ook als ze dood zijn. Sjongejonge.
Is dat meisje die gisteren bij Mathijs was ? En een gouden cd heeft gehaald voor haar debuutalbum.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ergens dit jaar mag ik naar Stevie Ann in het theater
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Diederik van Vleuten.
Presentator Sven Kockelmann komt praten over de speciale uitzending van ‘Reporter’ over de Deventer moordzaak.
Het is precies 60 jaar geleden dat het boek 'De Avonden' van Gerard Reve verscheen. Paul Witteman vertelt over de klassieker.
De Tribute2BobMarley Band komt spelen en vertellen over hun aanstaande première. En over de optredens en workshops die zij in Afrika hebben verzorgd.
En natuurlijk zijn er de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’ en ‘Fokke & Sukke’.
Kun je je de vorige keer nog herinneren dat Jansen er was? De sfeer tussen hem en Van Nieuwkerk was ronduit akelig, totdat Marc-Marie een meesterlijke grap maakte waardoor de lucht opklaarde.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat Matthijs hem niet liet uitpraten. Zonde, want volgens mij wilde hij wel wat meer vertellen.
Beneden alle peilquote:Die grap van die 'speurneus' vond ik een beetje beneden niveau eigenlijk...
Maar, zo vierde wij in Tilburg (net als MM) ook Sinterklaas, we liepen s'ochtens naar beneden en de Sint had dan gereden. tafel met cadootjesquote:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Nooit van gehoord. Bij ons was het gewoon ome Pim in een tafellaken
FB!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"![]()
Angellllllllllllllllquote:
Ik post altijd in dit topicquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Angellllllllllllllll![]()
Poos niet gezien hier
Vond het ook een leuke uitzending vandaag... vooral die Eurokok is toch niet serieus te nemen pffff![]()
Laten ze gauw een cameraploeg naar Bommel sturen om te kijken hoe jij een pizza in de oven doetquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef tong80 het volgende:
Geef mij een keuken en het wordt veel leuker.
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post altijd in dit topic
Die eurokok hebben we natuurlijk eerder gezien, maar het leek me nu idd opeens één grote act![]()
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Niet meer lurken, gewoon gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomen
Verwaarloost?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Koop eens een woordenboek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Verwaarloost?
Hij is allicht doodziek , maar hij wil het zelf niet eens beseffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou echt van Herman Finkers... Zo'n toffe vent!!
Loop is niet zo te zijken.quote:
Ik erger me kapot aan zijn taalgebruik, aan hoe hij woorden uitspreekt, aan zijn stem en aan zijn voorkomen. Verder vind ik het best een toffe peerquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Na een paar minuten Ivo Niehe heb ik het geluid maar uitgezet. Ik heb verder geen hekel aan hem, maar ik werd gek van zijn geblaat![]()
geen toffe peer een griezel, ik heb t geluid ook uitgezet. mensen die in een gesprek steeds wegkijken en over hun lippen likken zijn al verdacht dat ze slijmen, of liegen. Rillllllll.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan zijn taalgebruik, aan hoe hij woorden uitspreekt, aan zijn stem en aan zijn voorkomen. Verder vind ik het best een toffe peer.
Omdat hij is wie hij is?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Arme Ivo
en dan een standwerken die denkt dat hij de shampoo revolutie zelf bedacht heeft!quote:Op woensdag 7 november 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Het leek wel een standwerker die de nieuwste soort shampoo moest verkopen.
Ja jammer dat Giel daar niet op kon reageren maar je zag aan zijn gezicht dat hij het wel best vond.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
en oja aan het einde van het liedje nog ff de kritische Giel te kijk proberen te zetten met een beladen liedje
deed mee aan een sbs 6 belspel. ('s nachts volgens mij)quote:
Nou, nou. Zó moeilijk is het toch niet om ironie te herkennen?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef arneaux het volgende:
Door God gezonden. Hahahaha. Nee Ivo, nee. Dat hij ook zei :"Ja en ik spreek veel talen." Wat een egotripper.
Zoiets noem ik het Van Gaal-complex. Alleen jammer dat Ivo dan niet inging op Giel.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:27 schreef rubbereend het volgende:
dat theater ookhij kan niet zingen, hij schrijft beroerde teksten
maar het ergste is dat er mensen naar gaan kijken.
Toch er over doorgaan he!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef arneaux het volgende:
Dank je voor de bijval.
Je hebt wel gelijk hoor, het was vrij duidelijk dacht ik persoonlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef broer het volgende:
Ik vraag het me al een tijd af, maar zuip je nou zoveel of is het gewoon tjd voor een nieuw toetsenbord?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Leuke vrtouw is dat zo maar eens kijnken
En hoe zit dat met jou?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik vraag het me al een tijd af, maar zuip je nou zoveel of is het gewoon tjd voor een nieuw toetsenbord?
Jaja, sinds ik een nieuw toetsenbord heb maak ik heel veel typo'squote:
Ik wil wel eens zien hoe jij typt na 269.467 posts. Ik snap trouwens die Prince-fan niet helemaal, het is toch duidelijk dat Prince himself er niet van gediend is. Als ik een fansite over die fan maak en hij wil zijn fotos niet zomaar overal online, moet ik het ook weghalen. Als je dingen doet tegen de zin van je idool in, ben je geen fan.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vraag het me al een tijd af, maar zuip je nou zoveel of is het gewoon tjd voor een nieuw toetsenbord?
Ach, Prince is een zeurpiet. Straks wil hij ook nog alle oude foto's die je via Google of andere zoekmachines kunt vinden, weg hebben. Onbegonnen werk.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap trouwens die Prince-fan niet helemaal, het is toch duidelijk dat Prince himself er niet van gediend is. Als ik een fansite over die fan maak en hij wil zijn fotos niet zomaar overal online, moet ik het ook weghalen.
Als je naaktfoto's oid verspreidt, zou ik daarin wel kunnen meegaan. Maar alles wat de beheerders van die fansites doen, is de artiest in ere houden. Prince zou daar juist blij mee moeten zijn. Ik ben ook fan, maar het is al jaren duidelijk dat er een klein steekje los aan deze man is.quote:Als je dingen doet tegen de zin van je idool in, ben je geen fan.
Oké, geen discussiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Nah, niet om een hele Prince-discussie te houden hoor. Maar ik snap niet waarom ze het dan nog een fansite noemen. Als de artiest zelf er zelfs juridische stappen tegen neemt.. als het mijn site was doekte ik hem op en zette gewoon een Prince plaatje op. Ik krijg het idee dat die man daar geld over de rug van Prince aan het verdienen is en dat koste wat kost wil behouden.
Ik had niet het idee dat-ie zich helemaal prettig voelde bij de insteek die de redactie voor het interview heeft gekozen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke vent, Ruud Geels.
Oh jawel, hij vond het prachtig dat ie zijn verhaal mocht doen, hij vond alles wel best.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef broer het volgende:
Ik had niet het idee dat-ie zich helemaal prettig voelde bij de insteek die de redactie voor het interview heeft gekozen.
Welnee, joh. Om half acht staat je tv toch nog niet aan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt toch niet al om half acht gekeken?!![]()
Oh, je kijkt nú en je slowchat met jezelfquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef broer het volgende:
"Een wals is een spiegel van het leven."
God, wat een Limburger is het toch ook.
Terwijl ik het typte, dacht ik: ik lijk tong wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, je kijkt nú en je slowchat met jezelf![]()
Natuurlijk wel. Moet ik dan op de herhaling wachten? Veel te laat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:25 schreef broer het volgende:
Welnee, joh. Om half acht staat je tv toch nog niet aan?
Ja, daag. Die kop ik niet in, hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk wel. Moet ik dan op de herhaling wachten? Veel te laat.
Nee, voor kopballen heb je Ruud Geels nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:28 schreef broer het volgende:
Ja, daag. Die kop ik niet in, hoor.
Die komt over het algemeen pas na een uurtje of twee online. Nog even geduld, dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, voor kopballen heb je Ruud Geels nodig.
Mooi ook dat ie zei dat ie niet in China wil optreden omdat ie alleen wil spelen voor mensen die uit vrije wil naar hem toekomenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:39 schreef evert het volgende:
toch flikt die Rieu dat wel allemaal. vind het muzikaal niets maar wel respect voor wat hij bereikt
Maand geleden nieuw zwart toetsenbord gekocht. De witte letters zijn al weggesleten. Vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn dochter was softbal-international.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke vent, Ruud Geels. En Jézus, wat een mooie goals!
Ik heb hem vroegâh wel eens gezien als toeschouwer bij honkbalwedstrijden. Toen was hij nog kaal![]()
En:quote:
quote:Frank de Boer is te gast. Hij is ambassadeur van een nieuwe Sire-campagne tegen schreeuwende ouders langs de voetbalvelden.
Je moet er ook een beetje moeite voor doen. Dat had ie gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Prima als Freek een kleine intieme show wil zonder groot publiek. Maar het krijgt wel een raar luchtje als je naar een grote televisieshow gaat om daar te verkondigen dat je dat grote publiek niet wil hebben.
Beetje als een topkok die midden in de McDonalds gaat roepen dat de bezoekers allemaal niet welkom zijn in zijn restaurant.
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Wat is Freek toch een zure, zeikende, ouwe hypocriet![]()
Ja, en tegen zijn publiek (waartoe ik mij ook kan rekenen)quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ookerg gemeen tegen Marc-Marie was ie
![]()
Wat een naar zelfingenomen mannetje is het ook, en constant maar doorratelen als Mathijs of marc-marie iets wilde zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Tja, bezopen..!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
Rieuff met het vliegtuig vanuit Limburg komen voor een interview
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Ik begreep hem wel,men heeft een bepaalt verwachtingspatroon als men naar Freek toe gaat, hij wilde alleen maar zeggen dat het anders is. al deed hij dat enigzins klungelig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Ach, kan me niet voorstellen dat je naar Freek gaat om een avondje te lachen. De man is al jaren niet grappig meer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begreep hem wel,men heeft een bepaalt verwachtingspatroon als men naar Freek toe gaat, hij wilde alleen maar zeggen dat het anders is. al deed hij dat enigzins klungelig.
Dat is dan heeel persoonlijk, ik ben ook gek op zijn manier van zingen en de teksten ben echt een fan van hem.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, kan me niet voorstellen dat je naar Freek gaat om een avondje te lachen. De man is al jaren niet grappig meer...
Nee, ik kan Freek niet uitstaan en ik vind hem grappig noch getalenteerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet erg netjes om ook tegen zijn publiek waar jij ook onder toebehoort !! Zo te doen..
Dus Zhenar jij gaat weleens naar Freek toe ?Of hij is jaloers op andere collega's.
Ellendig stuk vretenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Freek de Jonge wil geen cabaretpubliek meerquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef broer het volgende:
Kut. Heeft Freek weer iets gezegd, mis ik het weer.
Zó van het volk dat hij niet wil dat het klootjesvolk naar zijn show komt. Dáhaag, Freekquote:
Ja Marc-Marie straalt vrolijkheid uit in en over zijn werk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik kan Freek niet uitstaan en ik vind hem grappig noch getalenteerd![]()
Nu vind ik Marc-Marie's shows ook niet geweldig, maar als persoon kan ik hem wel waarderen. Hij heeft tenminste lol in wat 'ie doet en da's meer dan wat ik van Freek kan zeggen![]()
Kut je bent net het publiek dat Freek graag in de zaal heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Marc-Marie straalt vrolijkheid uit in en over zijn werk.
Zijn optredens zijn ook uiverkocht. (van MM)
Dat doet Freek niet uitstralenNee, ik heb liever Marc- Marie dan De Jonge..
Als het volk uit 50 mensen zou bestaan wel, ja.quote:
mij viel het niet op. (keek ook maar half)quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:32 schreef Michiel72 het volgende:
Zag het vanacht in de herhaling. Wát een minachting straalde Freek uit naar Marc-Marie, zeg. Hij gunde hem geen blik waardig, liet hem niet aan het woord en als MM toch iets zei reageerde Freek haast woedend.
Marc-Marie wist zijn waardigheid te bewaren door te zwijgen. Heel knap, dat zou ik niet gekund hebben.
Freek is voor mij nu ineens officieel een LUL.
En dat terwijl ik gisteravond (voor ik DWDD zag) nog wel begonnen was aan zijn DVD-box "De Vergrijzing"...
Freek vergeet even dat hij in staat is om te doen wat hij wil door het vele geld dat hij overgehouden heeft aan het publiek van de volle grote zalen wat hij nu minacht. Bah!
Nou kut, mooi niet Tong , jij tochquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut je bent net het publiek dat Freek graag in de zaal heeft.
Pure jaloezie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:45 schreef roburt het volgende:
mij viel het niet op. (keek ook maar half)
maar is er ook een reden voor dat ie hem niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |