Maar, zo vierde wij in Tilburg (net als MM) ook Sinterklaas, we liepen s'ochtens naar beneden en de Sint had dan gereden. tafel met cadootjesquote:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Nooit van gehoord. Bij ons was het gewoon ome Pim in een tafellaken
FB!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"![]()
Angellllllllllllllllquote:
Ik post altijd in dit topicquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Angellllllllllllllll![]()
Poos niet gezien hier
Vond het ook een leuke uitzending vandaag... vooral die Eurokok is toch niet serieus te nemen pffff![]()
Laten ze gauw een cameraploeg naar Bommel sturen om te kijken hoe jij een pizza in de oven doetquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef tong80 het volgende:
Geef mij een keuken en het wordt veel leuker.
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post altijd in dit topic
Die eurokok hebben we natuurlijk eerder gezien, maar het leek me nu idd opeens één grote act![]()
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Niet meer lurken, gewoon gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomen
Verwaarloost?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Koop eens een woordenboek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Verwaarloost?
Hij is allicht doodziek , maar hij wil het zelf niet eens beseffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou echt van Herman Finkers... Zo'n toffe vent!!
Loop is niet zo te zijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |