en dan een standwerken die denkt dat hij de shampoo revolutie zelf bedacht heeft!quote:Op woensdag 7 november 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Het leek wel een standwerker die de nieuwste soort shampoo moest verkopen.
Ja jammer dat Giel daar niet op kon reageren maar je zag aan zijn gezicht dat hij het wel best vond.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
en oja aan het einde van het liedje nog ff de kritische Giel te kijk proberen te zetten met een beladen liedje
deed mee aan een sbs 6 belspel. ('s nachts volgens mij)quote:
Nou, nou. Zó moeilijk is het toch niet om ironie te herkennen?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef arneaux het volgende:
Door God gezonden. Hahahaha. Nee Ivo, nee. Dat hij ook zei :"Ja en ik spreek veel talen." Wat een egotripper.
Zoiets noem ik het Van Gaal-complex. Alleen jammer dat Ivo dan niet inging op Giel.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:27 schreef rubbereend het volgende:
dat theater ookhij kan niet zingen, hij schrijft beroerde teksten
maar het ergste is dat er mensen naar gaan kijken.
Toch er over doorgaan he!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef arneaux het volgende:
Dank je voor de bijval.
Je hebt wel gelijk hoor, het was vrij duidelijk dacht ik persoonlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef broer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |