quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:05 schreef Modus het volgende:
Interessant gesprek met die voorlichtster en dat wordt dan halverwege afgebroken voor 3 maten kutmuziek en de zoveelste herhaling van 'grappige' fragmentjes.
Kukident en verwijderen van speekselklieren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Frits Barend en zijn verhaaltjes en zijn gesmak.
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon komenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
eerste keer dat ze genomineer waren, vorig jaar won de lama's van Dancing on ice en Gooische Vrouwen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon wilde komen! Was een leuke uitzending van DWDD zojuist gekeken. Leuk dat ze de ring hebben gewonnen.
De Lama's wonnen vorig jaar. Paul de Leeuw won de Zilveren Ster, voor beste tv-persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neuh MWDL won vorig jaar, moest die Adje nog de prijs halen omdat Paul niet kon komen! Was een leuke uitzending van DWDD zojuist gekeken. Leuk dat ze de ring hebben gewonnen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Remzz het volgende:
"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
Haha, echt geweldig idd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Remzz het volgende:
Dat promo spotje
"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
quote:"Met Arnold Schwarzenegger en een vrouw met blauw haar"
Nogalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond die Caesar-man een beetje zijn eigen glazen ingooien door heel erg over te komen als een humorloze fanaticus.
Ik denk dat hij heel irritant is op verjaardagen en bruiloften ja...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, Martin Bril heeft toch ó-ve-ral verstand van, hè![]()
Kan me niet schelen! Hij zit in DWWD!!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat hij heel irritant is op verjaardagen en bruiloften ja...
Wat een ontstellend vage kerel was dat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond die Caesar-man een beetje zijn eigen glazen ingooien door heel erg over te komen als een humorloze fanaticus.
Nee hoor, want hij had het mis. Sinterklaas bestaat wél!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, Martin Bril heeft toch ó-ve-ral verstand van, hè![]()
Leek me een goeie vent.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Interessante man, Cor Stutterheim. Vertelt boeiend, maar ook autoritair
Idd, dacht dat het echt een saai gesprek zou worden maar viel helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Interessante man, Cor Stutterheim. Vertelt boeiend, maar ook autoritair
quote:En die 40.000 jaar is symbolisch?
- Nee ze moeten echt 40.000 jaar in de cel blijven liggen, ook als ze dood zijn. Sjongejonge.
Is dat meisje die gisteren bij Mathijs was ? En een gouden cd heeft gehaald voor haar debuutalbum.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ergens dit jaar mag ik naar Stevie Ann in het theater
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Diederik van Vleuten.
Presentator Sven Kockelmann komt praten over de speciale uitzending van ‘Reporter’ over de Deventer moordzaak.
Het is precies 60 jaar geleden dat het boek 'De Avonden' van Gerard Reve verscheen. Paul Witteman vertelt over de klassieker.
De Tribute2BobMarley Band komt spelen en vertellen over hun aanstaande première. En over de optredens en workshops die zij in Afrika hebben verzorgd.
En natuurlijk zijn er de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’ en ‘Fokke & Sukke’.
Kun je je de vorige keer nog herinneren dat Jansen er was? De sfeer tussen hem en Van Nieuwkerk was ronduit akelig, totdat Marc-Marie een meesterlijke grap maakte waardoor de lucht opklaarde.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat Matthijs hem niet liet uitpraten. Zonde, want volgens mij wilde hij wel wat meer vertellen.
Beneden alle peilquote:Die grap van die 'speurneus' vond ik een beetje beneden niveau eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |