Tja, bezopen..!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
Rieuff met het vliegtuig vanuit Limburg komen voor een interview
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Wat is Freek toch een zure, zeikende, ouwe hypocriet![]()
Ik begreep hem wel,men heeft een bepaalt verwachtingspatroon als men naar Freek toe gaat, hij wilde alleen maar zeggen dat het anders is. al deed hij dat enigzins klungelig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Ach, kan me niet voorstellen dat je naar Freek gaat om een avondje te lachen. De man is al jaren niet grappig meer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begreep hem wel,men heeft een bepaalt verwachtingspatroon als men naar Freek toe gaat, hij wilde alleen maar zeggen dat het anders is. al deed hij dat enigzins klungelig.
Dat is dan heeel persoonlijk, ik ben ook gek op zijn manier van zingen en de teksten ben echt een fan van hem.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, kan me niet voorstellen dat je naar Freek gaat om een avondje te lachen. De man is al jaren niet grappig meer...
Nee, ik kan Freek niet uitstaan en ik vind hem grappig noch getalenteerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet erg netjes om ook tegen zijn publiek waar jij ook onder toebehoort !! Zo te doen..
Dus Zhenar jij gaat weleens naar Freek toe ?Of hij is jaloers op andere collega's.
Ellendig stuk vretenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Freek de Jonge wil geen cabaretpubliek meerquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef broer het volgende:
Kut. Heeft Freek weer iets gezegd, mis ik het weer.
Zó van het volk dat hij niet wil dat het klootjesvolk naar zijn show komt. Dáhaag, Freekquote:
Ja Marc-Marie straalt vrolijkheid uit in en over zijn werk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik kan Freek niet uitstaan en ik vind hem grappig noch getalenteerd![]()
Nu vind ik Marc-Marie's shows ook niet geweldig, maar als persoon kan ik hem wel waarderen. Hij heeft tenminste lol in wat 'ie doet en da's meer dan wat ik van Freek kan zeggen![]()
Kut je bent net het publiek dat Freek graag in de zaal heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Marc-Marie straalt vrolijkheid uit in en over zijn werk.
Zijn optredens zijn ook uiverkocht. (van MM)
Dat doet Freek niet uitstralenNee, ik heb liever Marc- Marie dan De Jonge..
Als het volk uit 50 mensen zou bestaan wel, ja.quote:
mij viel het niet op. (keek ook maar half)quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:32 schreef Michiel72 het volgende:
Zag het vanacht in de herhaling. Wát een minachting straalde Freek uit naar Marc-Marie, zeg. Hij gunde hem geen blik waardig, liet hem niet aan het woord en als MM toch iets zei reageerde Freek haast woedend.
Marc-Marie wist zijn waardigheid te bewaren door te zwijgen. Heel knap, dat zou ik niet gekund hebben.
Freek is voor mij nu ineens officieel een LUL.
En dat terwijl ik gisteravond (voor ik DWDD zag) nog wel begonnen was aan zijn DVD-box "De Vergrijzing"...
Freek vergeet even dat hij in staat is om te doen wat hij wil door het vele geld dat hij overgehouden heeft aan het publiek van de volle grote zalen wat hij nu minacht. Bah!
Nou kut, mooi niet Tong , jij tochquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut je bent net het publiek dat Freek graag in de zaal heeft.
Pure jaloezie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:45 schreef roburt het volgende:
mij viel het niet op. (keek ook maar half)
maar is er ook een reden voor dat ie hem niet mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |