Maar, zo vierde wij in Tilburg (net als MM) ook Sinterklaas, we liepen s'ochtens naar beneden en de Sint had dan gereden. tafel met cadootjesquote:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Nooit van gehoord. Bij ons was het gewoon ome Pim in een tafellaken
FB!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
"Hij had een mijter op en een stuk of acht neuten"![]()
Angellllllllllllllllquote:
Ik post altijd in dit topicquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Angellllllllllllllll![]()
Poos niet gezien hier
Vond het ook een leuke uitzending vandaag... vooral die Eurokok is toch niet serieus te nemen pffff![]()
Laten ze gauw een cameraploeg naar Bommel sturen om te kijken hoe jij een pizza in de oven doetquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef tong80 het volgende:
Geef mij een keuken en het wordt veel leuker.
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post altijd in dit topic
Die eurokok hebben we natuurlijk eerder gezien, maar het leek me nu idd opeens één grote act![]()
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Niet meer lurken, gewoon gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Weet ik... ik lurk regelmatig dit topic en zie je dan langskomen
Verwaarloost?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gefascineerd naar het kapsel van M-M zitten kijken. Iedere week ziet hij er een tikje méér bohémien (hoe schrijf ik dat...) uit![]()
Koop eens een woordenboek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Verwaarloost?
Hij is allicht doodziek , maar hij wil het zelf niet eens beseffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou echt van Herman Finkers... Zo'n toffe vent!!
Loop is niet zo te zijken.quote:
Ik erger me kapot aan zijn taalgebruik, aan hoe hij woorden uitspreekt, aan zijn stem en aan zijn voorkomen. Verder vind ik het best een toffe peerquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Na een paar minuten Ivo Niehe heb ik het geluid maar uitgezet. Ik heb verder geen hekel aan hem, maar ik werd gek van zijn geblaat![]()
geen toffe peer een griezel, ik heb t geluid ook uitgezet. mensen die in een gesprek steeds wegkijken en over hun lippen likken zijn al verdacht dat ze slijmen, of liegen. Rillllllll.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan zijn taalgebruik, aan hoe hij woorden uitspreekt, aan zijn stem en aan zijn voorkomen. Verder vind ik het best een toffe peer.
Omdat hij is wie hij is?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Arme Ivo
en dan een standwerken die denkt dat hij de shampoo revolutie zelf bedacht heeft!quote:Op woensdag 7 november 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Het leek wel een standwerker die de nieuwste soort shampoo moest verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |