Gemist.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Stukje met de kroket mag toch wel als een van de hoogtepunten van dit TV jaar worden gerekend!
Gewoon Mathijs in topvorm, je zag hem echt genieten!quote:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijaaahoooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens leukste in DWDD dit jaar was André van Duin en Ferry de groot
Wanneer zou hij weer terugkomen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef arneaux het volgende:
Noouuu. Dan ga ik voor de Indorocker.
Ja, dat viel mij ook op. Al was het natuurlijk wel een enorm simpele weergave van zijn werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hij kan niet alleen draaien, maar ook onder woorden brengen wat hij doet.
Arminquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
Armin van Buuren is een interessante en sympathieke gozer. Zijn demonstratie van de opbouw van intro naar een ontknoping vond ik erg leuk gedaan. Hij kan niet alleen draaien, maar ook onder woorden brengen wat hij doet.
Idd prachtig item, hij kwam ook echt erg slim over en kon het goed uitleggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arminhet leukste is dat hij netjes zn studie rechten heeft afgemaakt
en echt een klein dance imperium aan het opbouwen is met zn label.
Koos Postuma heeft er wel wat van opgestokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vond het eigenijk te simpel zoals hij het bracht. Een hartslag voor de spanning... en oh nee, een stukje KLASSIEK! Oeh, avant garde hoor... En dan.... een deuntje van iemand anders. Hij was wel sympathiek, en ik denk dat hij ook zijn shows wel goed inelkaar zet, maar hij heeft niets verteld wat ik niet ook zelf had kunnen bedenken.
Ze hebben Paul Weller kapsels. De laatste mod. Maar dat snapt Esquire niet. Die zitten in de Leko lookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:36 schreef MadGuy het volgende:
Moke. Best geklede band volgens Esquire. Maar de kutste kapsels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |