En dat weten ze nu al?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef SunChaser het volgende:
30 november kan ik niet, dan heb ik helaas een crematie
We slapen bij Armaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook halve tamme. Das bij mij om de hoek! Kan ik zo naar huis rollen.![]()
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dit is toch waar vorig jaar die maagden geöfferd werden?
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben er niet bij, dus zorg zelf even voor de foto's
Precies. Als je er niet bij was, heb je pechquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Lijkt me een prima idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja!!!!!!!!!!!!!![]()
*meldt*komt ook mee
![]()
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!
De eigenaar vond het erg gezellig de vorige keer zei hij achteraf, moet geen probleem zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg MoeMoe, mogen we daar nog wel komen dan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik dacht dat we niet meer welkom waren![]()
sinterklaas kapoentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingt.
Als je namens FOK! TV ook nog een zak met Sinterklaas cadeautjes mee neemt voor iedereen, mag je blijven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinterklaas kapoentje
gooi wat in mijn schoentje
![]()
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef DaMart het volgende:
TerugVindOordopjes.
Ik heb trouwens geen idee of ik dan kan, maar mocht ik komen dan ga ik alleen in uiterste nood zingen: als de tent ontruimd moet worden of zo.
Stomme Siemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Oh, ik kan niet zie ik net.
kerstmutsen zijn tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
kom je zelf niet moemoe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:12 schreef moemoe het volgende:
Komers:
- Litso
- remlof
-clumsy_clown
![]()
- Armageddon
- Q.
- yvonne
- Motorbloempje +
Misschieners:
- Petre?
- Misshobje
- BrokenToe
- Memento-Mori
- DaMart
- NordicBlue
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".quote:
Weet je zeker dat dat niet gaat over je schoonmoeder die een weekendje komt logeren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kerstmutsen zijn tof![]()
ennehArma
![]()
Daarom zegt je ''agenda'' bij afspraken ook bovenstaande Blight.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef Blight het volgende:
"De tijd zal het leren".
Je weet dat ik geen alcohol drink?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horen.
Natuurlijk! Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Tennessee het volgende:
Mag ik ook?
Oe, vertel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn weet ik nog wel wat andere manieren om je bij de microfoon te krijgen.
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iedereen is welkom.
Zal ik je bij de komers zetten?
Wel een beetje vertrouwen erin hebben hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dusquote:
Heaumeau!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
Ik ben maar een klein moemoe'tje hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:19 schreef remlof het volgende:
Tof, eindelijk eens die halve tamme van een Arma meeten [ afbeelding ]
JA EN HOE!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb moemoe al eens gezien dus ik hoef niet daarvoor te komen
Gezellie! Neem je je Martijn buddy ook mee dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel
Met microfoon natuurlijk
*noteert*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel
Met microfoon natuurlijk
Check.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:41 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik bij de mischienners?
Even afwachten wie er komen en of ik vrij kan krijgen en zo.
Oeh met jou wil ik graag een mooi duet zingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
*misschien*
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:55 schreef moemoe het volgende:
Waar gaan we eten? Weer Le Connaisseur?
...
We kunnen natuurlijk ook andere dingen doen, vertel!
Suuggesites zijn altidj welkom vertel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Suuggesites zijn altidj welkom vertel.
Ah ja, op loopafstand is op zich wel prertit natuurkijl.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ja, op loopafstand is op zich wel prertit natuurkijl.
Ik reageer morgen over, ben niet zo helder nhui.
lol, ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets al een beetje vermoeddequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Le Connaisseur maaakt al jaren niets meer wat onder de noemer eten valt.... Popocatepetl heeft wel lekkere dingetjes en die nieuwe italiaan op het buitenhof heeft ook onwijs lekker vers spul (zelfs de pasta wordt daar vers gemaakt). Bovendien is dit ook nog budgeteten dus voor de gemiddelde fokker geen aanslag op het drankrantsoenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?
Trouwens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg MoeMoe, mogen we daar nog wel komen dan?
Heeft hij Bloed, zweet en tranen nu wel? (ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Trouwens!
Ik had de eigenaar net aan de lijn.
''Blabla FOK! ken je ons nog?''
''NATUUUUUUUUUURLIJK ik zal jullie nooit meer vergeten!''
''We waren ergens bang dat we niet meer welkom waren...''
''Doe niet zo gek! Het was toch gezellig!''
!
We zijn dus weer van harte welkom en hij heeft nu zelfs twee keer zo veel nummer als de vorige keer. http://www.thaiprincess.nl/Thaiprincesssongbook.pdf <=== de nummers staan nu ook on line.
Wat een kutargument. Ik ben een Drent en ik ben met mijn boer'naccent al zo vaak naar meets geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Die lach van Yvonne ergens in het begin van dit topic![]()
Ik ben Limburger dus zal niet snel naar een meet gaan in Den Haag, als Limburger ben je sowieso een vreemde eend in de bijt tussen alle hollanders om het maar hollanders te noemen. Limburgs accent met zachte G komt over alsof je van een compleet andere planeet bent
Neh een gezellig avondje voor mezelfquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb je met wat vriendinnen een hele box Sex & the City dvd's weg zitten te werken (met wijn) ?
Oeh ja Popocatepetl is altijd leuk en dichtbij. Misschien een beetje prijzig? Die Italiaan klinkt goed! Wat is de naam ervan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:27 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Le Connaisseur maaakt al jaren niets meer wat onder de noemer eten valt.... Popocatepetl heeft wel lekkere dingetjes en die nieuwe italiaan op het buitenhof heeft ook onwijs lekker vers spul (zelfs de pasta wordt daar vers gemaakt). Bovendien is dit ook nog budgeteten dus voor de gemiddelde fokker geen aanslag op het drankrantsoen![]()
Ik krijg nou al trek haha
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doen![]()
![]()
en Grieks: Pallas Athene bij de Muzetoren is ook goed![]()
Jaja, die italiaan zit 25 meter verder om de hoek en die griek zit 200 meter verder ongeveer... minder dan 10 minuten lopen... Het is echt hartje centrum allemaal.... Pathe is al drie keer zo ver als die italiaan... (La Lanterna)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.
Jep! Staat er tussen! En Dromenvanger het maakt toch niet uit waar je vandaan komt, het gaat erom wie je bent. Een Fok! memberquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft hij Bloed, zweet en tranen nu wel? (ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)
en qua eten opteer ik weer voor Le Connaisseur, dat was best te knagen.
Ik maar denken dat ik de enige was... kan iemand misschien die pdf ff mailen naar mij of zo...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
(ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)
geloof me, als Hagenees uit het Haagse Centrum... De Connaisseur is GEEN goed restaurant MEER!quote:en qua eten opteer ik weer voor Le Connaisseur, dat was best te knagen.
De italiaan zit daar echt vlakbij, de Griek wat verder, maar makkelijk loopbaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.
Ik heb ook weleens gegeten bij een Turks restaurantje in dat rijtje, was ook erg goed. Uiteraard ga ik alles uitgebreid testen voor we er gaan eten. (Oh wat erg nouquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jaja, die italiaan zit 25 meter verder om de hoek en die griek zit 200 meter verder ongeveer... minder dan 10 minuten lopen... Het is echt hartje centrum allemaal.... Pathe is al drie keer zo ver als die italiaan... (La Lanterna)
enige Turkse restaurant waar ik ooit heb gegeten is Turkiye op de Laan van Meerdervoort, hoek Zoutmanstraat... Dat is net géén loopafstand meer... Wel lekker de ruimte! Maar dan zit er nog net iets dichterbij ook een Keniaans restaurant dat ik graag een keer ga proberen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gegeten bij een Turks restaurantje in dat rijtje, was ook erg goed. Uiteraard ga ik alles uitgebreid testen voor we er gaan eten. (Oh wat erg nou.)
JA< JA!!! HIWER!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:08 schreef moemoe het volgende:
Ze hebben Paradise by the dashboard dashboard light!
Oeh wie gaat die met mij zingen?
Zit naast Havana ergens en natuurlijk hebben ze Summer Nights.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
enige Turkse restaurant waar ik ooit heb gegeten is Turkiye op de Laan van Meerdervoort, hoek Zoutmanstraat... Dat is net géén loopafstand meer... Wel lekker de ruimte! Maar dan zit er nog net iets dichterbij ook een Keniaans restaurant dat ik graag een keer ga proberen...
oww ja, tussen de bierkelder en popo.. nog nooit geweest, ziet er wél erg gezellig uit!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zit naast Havana ergens en natuurlijk hebben ze Summer Nights.
Jaaaaaaa, iemand die Normaal gaat zingen met een écht accent!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat een kutargument. Ik ben een Drent en ik ben met mijn boer'naccent al zo vaak naar meets geweest.
Neh, way te klein. Afgekeurd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww ja, tussen de bierkelder en popo.. nog nooit geweest, ziet er wél erg gezellig uit!
Met die oordopjes in hoor jezelf niet voluit zingen he.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, even een TVP. Misschien dat ik wel even kom kijken. Met oordopjes.
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:40 schreef moemoe het volgende:
Het liedje uit je fotoboek klinkt ok moblo.
Oh, dat geeft niet. Als ik moet zingen, beloof je dan om me te bedanken nadat je trommelvliezen zijn gescheurd?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met die oordopjes in hoor jezelf niet voluit zingen he.
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ja Popocatepetl is altijd leuk en dichtbij. Misschien een beetje prijzig? Die Italiaan klinkt goed! Wat is de naam ervan?
Vapiano, nee toch! Dat is een superonpersoonlijk aquarium waar je met een chipkaart je eigen drankjes moet gaan halen!!! Ga dan naar La Lanterna!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:03 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doen
Dat wel, maar tis allemaal supervers en groot genoeg om een hoop nitwitfokkers te herbergen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Vapiano, nee toch! Dat is een superonpersoonlijk aquarium waar je met een chipkaart je eigen drankjes moet gaan halen!!! Ga dan naar La Lanterna!
Sorry, ik vind Vapiano nét een soort Burger King maar dan met beter eten... echt niét gezellig voor een grote groep en waarschijnlijk zijn we daar ook niet erg welkom als we lawaai maken denk ik...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:46 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis allemaal supervers en groot genoeg om een hoop nitwitfokkers te herbergen.
euh, kan je die uitleggen of issie dan niet leuk meer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef remlof het volgende:
Als iteejer niet meëet kunnen we best allemaal aan één grote tafel
hintquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
euh, kan je die uitleggen of issie dan niet leuk meer?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, iemand die Normaal gaat zingen met een écht accent!!!!!
oehoe oehoerendd haardd kwaaamen sie doar angesjeurdd!
Oww, ik dacht dat de Achterhoek ook een beetje Drenthe was... Ik wist niet dat dat in Groningen lag, sorry... Voor ons hier in de Randstad zijn het inderdaad allemaal buitenlanders als het voorbij Utrecht ligt... Sorryquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg klaphark, ik weet dat de wereld voor Randstedelingen ophoudt bij Amersfoort maar er zit toch een behoorlijk verschil tussen Achterhoeks en Gronings.
![]()
euh, nu snap ik er nóg minder van... heeft het iets met katten te maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:17 schreef __________ het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal denk ik. M'n broerke heeft 3 katten van hun inmiddels maar ik verdenk 'm ervan ze op te vreten met kerst ...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef Tennessee het volgende:
hebben ze dan ook nog Summernights van Grease toevallig?!?!?
met een boer'naccent?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer met
moemoe
gezongen.
Speak for yourself. Niet alle Randstedelingen zijn 100% achterlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voor ons hier in de Randstad zijn het inderdaad allemaal buitenlanders als het voorbij Utrecht ligt... Sorry
we hebben inderdaad ook wel een paar intellectuelen rondlopen die wél het verschil tussen Drenthe en Twenthe kennen inderdaad... Schrijf ik het wel goed trouwens?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Speak for yourself. Niet alle Randstedelingen zijn 100% achterlijk.
nog niet helemáál ingeburgert dus!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Q. het volgende:
Twente is zonder 'h'. Ik ben dan ook maar een neppe import-randstedeling, ik heb een excuus om het wel te weten.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
met een boer'naccent?
als jij wat met een boer'naccent zingt doe ik wat op zijn Haags, goed? of kom je niet?
oww, nou, sorry hoor... je begon zelf over je accent... ik zal het er niet meer over hebben...quote:
EN omdat je heel erg graag trommelvliezen wil laten springen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik kom misschien.
Dit zeg ik nu met het mes van moemoe op mijn keel! [ afbeelding ]
Nee, dat is pas als ik mijn scheur open trek bij:"Bloed, zweet en tranen" van André Hazes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
EN omdat je heel erg graag trommelvliezen wil laten springen.
Pssst als ik ''ok'' zeg, dan zal ze ons op de karaoke meet nog MEER laten horen wat ze kanquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!
die heeft mogelijkheden hoor!!! én perfecte uitspraak!!!!
nu durf ik meteen niet meer
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh, dat geeft niet. Als ik moet zingen, beloof je dan om me te bedanken nadat je trommelvliezen zijn gescheurd?
Ah! *opschrijft*quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:03 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doen
Wheh ze moet werken de volgende dag, dat vind ik een goed excuus. Memento-Mori vond het de vorige keer leuk, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:21 schreef Tennessee het volgende:
kijk, daar begint het al... ik héb je gewaarschuwt hè Moemoe!
That's the spirit!quote:
Wheh ben er nu al benieuwd naar. Kom je nu zeker Jos?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat is pas als ik mijn scheur open trek bij:"Bloed, zweet en tranen" van André Hazes.
Echt, dan heb ik geen microfoon nodig.
Herrie ftw
Dat kan ik je deze week vertellen. Ik moet nog even vragen of ze me die dag kunnen missen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Wheh ben er nu al benieuwd naar. Kom je nu zeker Jos?
Zolang de zaak open is! Er moet nl iemand op de knop drukken van binnenuitquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah! *opschrijft*
Tjah de Mexicaan vind ik persoonlijk niet zo prijzig en het eten valt er zelden tegen. Misschien is het voor andere fokkertjes wel prijzig, we nemen het iig in overweging.
En leuk dat je zo meedenkt Tennessee! Op de website van Athena Palace zag ik dat je er een gratis uitrijkaart bij krijgt, pluspunt.
Balkan Grill klinkt ook erg leuk. Moeilijk, moeilijk. Meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:15 schreef RealZeus het volgende:
En ik vraag me eigenlijk altijd af waarom dit soort dingen op vrijdag wordt gepland en niet op een zaterdag.![]()
Dat snappen alleen de pro's zoals wij remlof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komen
Als je het dan ook even een dag verzet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
Ik reageer morgen even op alles!
Tsssk! Dan liegen ze op hun websitequote:Op maandag 22 oktober 2007 09:07 schreef BrokenToe het volgende:
Zolang de zaak open is! Er moet nl iemand op de knop drukken van binnenuitDus niet handig voor de fokkers die om 3 uur snachts nog naar Tjietjerkstradeel willen rijden
![]()
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:36 schreef RealZeus het volgende:
Als je het dan ook even een dag verzet.![]()
Naar de zaterdag, hè![]()
True, vorige keer aten we door de werkende mensen rond half negen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Nadeel van een vrijdag is dat werkende mensen dan doodop zijn.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
True, vorige keer aten we door de werkende mensen rond half negen.
Alleen werkende Qyrozzen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Oh dan is dat veranderdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tsssk! Dan liegen ze op hun website.
''Indien u met vier personen of meer bent kunt u uw parkeerkaartje aan ons tonen en wij geven u dan een uitrijkaart waarmee u ten aller tijden uit kunt rijden eventueel ook pas de dag daarna.''
[..]
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag niet.
Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken.
Whehehequote:
Ik vraag mij af hoeveel komers er nog studeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
]
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag niet.
Zo klopt het.quote:Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken,dus geen vrije dag te regelen/
niet verzetten??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tsssk! Dan liegen ze op hun website.
''Indien u met vier personen of meer bent kunt u uw parkeerkaartje aan ons tonen en wij geven u dan een uitrijkaart waarmee u ten aller tijden uit kunt rijden eventueel ook pas de dag daarna.''
[..]
Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken.
Chill dear, het wordt niet verzetquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet verzetten??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
mn zusje viert dr verjaardag die zaterdaghad net geregeld dat ze het dan viert, want ze wilde het eerst vrijdag vieren, dus ik gezegd: he, sletseltje, doe's zaterdag vieren, dan kan ik naar de kekke Fok! Karaoke meeting
![]()
en toen deed ze dat![]()
dus, VRIJDAG
Klopt, we zullen spoedig weer on line zijn. Stay tuned.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
moemoe, lekker stuk bruine biefstuk van me, je forum is offline
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Chill dear, het wordt niet verzet.
[..]
Voordeel dan wel is dat je van 3 duveltjes helemaal losgaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Crashende mensen zijn ok.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:43 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Voordeel dan wel is dat je van 3 duveltjes helemaal losgaat(en dan crashed
)
Nietus, je deed mee uit vrije wil!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
Let op: moemoe dwingt je dan ook wel te zingen.
Wat is een meet zonder karaoke?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdag heb ik al een mini-meet, helaas
[..]
Beter. Hoe ging 't?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:00 schreef moemoe het volgende:
Zo, tentamens zijn voorbij. Ik heb weer aandacht voor dit topic, hoi.
Straksjes mijn eerste echte zangles.
als het in Den Haag is wil ik wel mee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef moemoe het volgende:
Iemand zin om alvast voor te zingen deze vrijdag ofzo? Hoeft niet perse daar te zijn, kan ook ergens anders.
Mijn missie is tenslotte alle karaoke barretjes in Nederland te ontdekken.
Was echt leuk! En ik denk van welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Beter. Hoe ging 't?
Is dat beter voor onze oren?![]()
Keer een proeflunz?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:02 schreef moemoe het volgende:
En ohja restaurant, ga dit weekend ff spieken bij de eetgelegenheden in Den Haag.
I hope so Hobske.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef MissHobje het volgende:
Grote kans dat ik wel kan komen.. maar is nog tikkeltje onzeker.
Eerder overal snuffelen. Eigenlijk moet ik kijken, kijken en niet niet kopen invoeren.quote:
Ben je zo bang dat ik je een knuffel dood geef?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:25 schreef Nolius het volgende:
De kans dat ik er ben is ineens zeer klein geworden.
Nee, ik heb gehoord dat Qyroz de plop-dans wil gaan doen daar. Dat wil ik mijn netvlies niet aan doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je zo bang dat ik je een knuffel dood geef?
Ik zou het ook moeten invoeren. Maar ja, er is zo veel lekker etenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eerder overal snuffelen. Eigenlijk moet ik kijken, kijken en niet niet kopen invoeren.
Foei moemoe, vijf keer per week uit eten gaan is niet goed voor je.
Bij deze karaoke meet gaat het dan ook vooral om je gehoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik heb gehoord dat Qyroz de plop-dans wil gaan doen daar. Dat wil ik mijn netvlies niet aan doen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Ik zou het ook moeten invoeren. Maar ja, er is zo veel lekker eten![]()
Ik heb al foto's gezienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij deze karaoke meet gaat het dan ook vooral om je gehoor.
Op het plein is een nieuwe wine&dine! Niet geschikt voor fok denk ik howeverquote:
is volgens mij heeeeel veel wine en erg weinig dine hoor...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Op het plein is een nieuwe wine&dine! Niet geschikt voor fok denk ik however![]()
Vis is niet mijn ding maar het ziet er wel enorm goed uit!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is volgens mij heeeeel veel wine en erg weinig dine hoor...
http://www.mijnnl.nl/denhaag/detail_eten.php?id=8174&soort=locaties
voor een goede eetervaring is dit misschien een goede tip?
http://www.mochirestaurant.com/
ook niet erg geschikt voor een fok-meet hoor! maar wel spannend menu! voor niet veel geld!
moet je voor de gein als je je speakers aan hebt eens op de link naar chefkok Patrick Buyze klikken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vis is niet mijn ding maar het ziet er wel enorm goed uit!
Mijn ouders zijn is Suriname geboren, ik hier. Ik schijn tot de Hindoestanen te behoren, al ervaar ik dat zelf niet zoquote:
Ah zo! Leuk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn is Suriname geboren, ik hier. Ik schijn tot de Hindoestanen te behoren, al ervaar ik dat zelf niet zo.
Ik heb nu zanglessen, dus ik ga vooruitquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah zo! Leuk!
Dan kan je wel een beetje zingen dus?
Ach hoe is dat!? Ga niet over mezelf oordelen. Klopt van die Hazes avond! Raad eens wat ik ga zingen met een maat van me op die meet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb nu zanglessen, dus ik ga vooruit.
Hoe zijn jouw zangkunsten? De vorige meet kon je niet komen omdat je naar Hazes moest toch?
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hardquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach hoe is dat!? Ga niet over mezelf oordelen. Klopt van die Hazes avond! Raad eens wat ik ga zingen met een maat van me op die meet.
Hmmm kut.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
Kut, te laat "This video is no longer available due to a copyright claim by Viacom International Inc."
Geen idee. Heb het nog nooit iemand laten beoordelen. Ja Merel zegt dat ik wel kan zingen, alleen als ik bier op heb schijnt het wat minder te wezen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hard.
Wat zeggen andere mensen dan over jouw zangkunsten? Oeh! Een Hazes liefhebber, jammer dat RealZeus dan niet komt. Dat is ook een grote Hazes liefhebber.
Je maat is ook een fokkertje?
Ja, lekker Seema.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hard.
Wat zeggen andere mensen dan over jouw zangkunsten? Oeh! Een Hazes liefhebber, jammer dat RealZeus dan niet komt. Dat is ook een grote Hazes liefhebber.
Je maat is ook een fokkertje?
Oeh ik ben benieuwd. Motorbloempje en jij kunnen dus echt zingen, nicequote:Op zaterdag 3 november 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het nog nooit iemand laten beoordelen. Ja Merel zegt dat ik wel kan zingen, alleen als ik bier op heb schijnt het wat minder te wezen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, lekker Seema.Wrijf het er nog maar even in.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een dreigement!quote:
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doen![]()
![]()
en Grieks: Pallas Athene bij de Muzetoren is ook goed![]()
overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!
die heeft mogelijkheden hoor!!! én perfecte uitspraak!!!!
nu durf ik meteen niet meer
he, daar heb ik volgens mij ook nog een kaartje vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...
En is nog lekker ook... (En op kruipafstand van mijn werk...)
Ik vind jouw bescheidenheid meer overdreven dan mijn enthousiasme. Maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak hoor
Natuurlijk! Wat is je specialiteit?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:02 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Kan ik me aanmelden?
Eens kijken hoe lang ik daarna nog op FOK! getolereerd wordt...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef moemoe het volgende:
Komers:
- Litso
- remlof
-clumsy_clown
![]()
- Armageddon
- Q.
- yvonne
- Motorbloempje +
- moemoe
- Tennessee
- SquirrelingMicrowave
Misschieners:
- Petre?
- Misshobje
- BrokenToe
- Memento-Mori
- DaMart
- NordicBlue
- The_Terminator
- Nolius
- RealZeus
- Deoxyribonucleic
- Daffodil31LE
- Koploperkopper
Waar kun je precies korting krijgen? Welke van de twee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...
En is nog lekker ook... (En op kruipafstand van mijn werk...)
Maar maar... Als je er nog nooit gegeten hebt hoe weet je dan of het lekker isquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Tennessee het volgende:
Ik stem nog steeds voor de Balkan Grill..., Bagijnestraat 21, helaas geen website, volgens mij voordeliger dan Athene Palace en La Lanterna, zelfs met korting, en je krijgt daar automatisch groepskorting zelfs, eten voor ¤16,- pp... Heb er nog nooit gegeten, dat wel...of niet dus eigenlijk... (leuke serveerster!)
Wat ik gezien heb was erg lekker!quote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
Maar maar... Als je er nog nooit gegeten hebt hoe weet je dan of het lekker is.
We moeten binnenkort maar eens de knoop doorhakkenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb was erg lekker!
of voorproeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar eens de knoop doorhakken.
heeeel gezellig binnen hoor! Perfect voor een fok-meet denk ik... en voor ¤16,- eten is perfect, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef BrokenToe het volgende:
Balkan Grill zit daar al zo lang ik me Den Haag kan herinnerenAltijd al kee willn proberen maar is er eik nooit van gekomen
Maar ik verwacht er eik niet veel van, gewoon lekker eenvoudig eten voor een faire prijs
Athena Palace...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar kun je precies korting krijgen? Welke van de twee?
Wat gaat het daar kosten dan? Want toen ik er was had hij het over ruim ¤20,- p/pquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Athena Palace...
En is nog best lekker eten aldaar...
woefquote:Op woensdag 7 november 2007 00:25 schreef moemoe het volgende:
Oeh trouwens, ik heb vandaag gemiauwd bij zangles.
klinkt vaag bekend...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
en is er IEMAND
die 'I know him so well' kent??????![]()
![]()
![]()
![]()
moemoe, ga 's vragen op zangles
Ik heb de website bekeken en ik vind het er eigenlijk niet zo leuk uitzien als ik eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 10:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
heeeel gezellig binnen hoor! Perfect voor een fok-meet denk ik... en voor ¤16,- eten is perfect, toch?
Zal ik het zo meteen eens uitproberen dan? Ga vanavond uit eten in Den Haagquote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat gaat het daar kosten dan? Want toen ik er was had hij het over ruim ¤20,- p/p
¤22,50 om precies te zijn, het "menu voor groepen"
heb het voor me liggen;
Voorgerecht;
Tomatensoep, vleessoep of gehaktballetjes in tomatensaus.
Hoofdgerecht;
Schnitzel, suflaki, sutzuki en gyros, of
slibtong en calamaria, of
vegetarische ovenschotel
met frites, rijst en salade
Nagerecht;
Baklava, Dame Blanche of ijs met fruit
Ik vind ¤22,50 voor alleen het eten toch best wel prijzig eigenlijk hoor... Wil ik best betalen op zich, maar dan moet het wel wat bijzonders zijn....en niet alleen "wel te pruimen"
Nog meer reserveringen die ik moet plaatsen?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik overigens
'All that Jazz' reserveren?
http://www.thaiprincess.nl/Thaiprincesssongbook.pdf
Ik ben ontzettend goed in het vinden van de weg! Echt! Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop, ik kan alles vinden!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:00 schreef Tennessee het volgende:
als je bij athene palace gaat eten, ga dan ook even bij balkan grill binnen kijken, zit om de hoek van de athene palace, in het echt is het veel gezelliger...
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend goed in het vinden van de weg! Echt! Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop, ik kan alles vinden!
dat vind ik eerder een slecht dan een goed tekenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop
DIe griek zit tegenover het stadhuis... Albert Heijn op de hoek van het Spui, loop richting CS, na 50 meter aan je linkerhand... Eerste straatje links na de Albert Heijn zit Balkan Grill. La Lanterna zit bij de Sting. Schuin tegenover de Pathe buitenhof is die nieuwe italiaan, kan ff niet op de naam komen, die met die chipkaarten...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
Ok je hebt Pathe buitenhof en waar zit de Griek dan?
La Laterna zit toch bijna tegenover de bios? Tenminste zoiets dacht ik te zien afgelopen zondag.
Ik ben hun leider in duistere tijden.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik eerder een slecht dan een goed teken![]()
Ah La Laterna weet ik nu, want kledingwinkelquote:Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
DIe griek zit tegenover het stadhuis... Albert Heijn op de hoek van het Spui, loop richting CS, na 50 meter aan je linkerhand... Eerste straatje links na de Albert Heijn zit Balkan Grill. La Lanterna zit bij de Sting. Schuin tegenover de Pathe buitenhof is die nieuwe italiaan, kan ff niet op de naam komen, die met die chipkaarten...
De sting, jeweetwel, dat hele grote gebouw midden op de weg vóór het Goude Hooft...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah La Laterna weet ik nu, want kledingwinkel.
ben bang dat ik niet kan vanavond, anders was ik ook even gekomenquote:Naja komt goed! En de karaoke bar is geopend vanavond, dus ga ik denk ik ff een liedje zingen.
Natuuuuurlijk weet ik waar de Sting zitquote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De sting, jeweetwel, dat hele grote gebouw midden op de weg vóór het Goude Hooft...
[ afbeelding ]
nou, daar links van...
[..]
ben bang dat ik niet kan vanavond, anders was ik ook even gekomen
Ehhh nee vrijdag ben ik niet in Den Haag, zaterdag zou kunnen. Al ben ik nu wel afhankelijk van het openbaar vervoer want mijn auto is stervende.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
jemmer mén!
ga je vrijdagavond toevallig nog?dan ben ik in Den Haag
en zaterdagavond ook
owww, das waar ook natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef Blight het volgende:
Ik zou best willen, maar voetbal.
Daar blijf ik nou net niet voor thuis. Maar goed, laten we het weer over karaoke hebben. Je weet wel, die meet!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, Nederlands Elftal.... Belangrijk verschil!
oww ja, sorry, was even vergeten waar ik was... en ben ook in de war met het schema trouwens... is helemaal niet zaterdag... maar pas volgende week....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Daar blijf ik nou net niet voor thuis. Maar goed, laten we het weer over karaoke hebben. Je weet wel, die meet!.
Hoax! Een vrouw met richtinggevoel!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend goed in het vinden van de weg! Echt! Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop, ik kan alles vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |