Het was een dreigement!quote:
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doen![]()
![]()
en Grieks: Pallas Athene bij de Muzetoren is ook goed![]()
overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!
die heeft mogelijkheden hoor!!! én perfecte uitspraak!!!!
nu durf ik meteen niet meer
he, daar heb ik volgens mij ook nog een kaartje vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...
En is nog lekker ook... (En op kruipafstand van mijn werk...)
Ik vind jouw bescheidenheid meer overdreven dan mijn enthousiasme. Maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak hoor
Natuurlijk! Wat is je specialiteit?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:02 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Kan ik me aanmelden?
Eens kijken hoe lang ik daarna nog op FOK! getolereerd wordt...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef moemoe het volgende:
Komers:
- Litso
- remlof
-clumsy_clown
![]()
- Armageddon
- Q.
- yvonne
- Motorbloempje +
- moemoe
- Tennessee
- SquirrelingMicrowave
Misschieners:
- Petre?
- Misshobje
- BrokenToe
- Memento-Mori
- DaMart
- NordicBlue
- The_Terminator
- Nolius
- RealZeus
- Deoxyribonucleic
- Daffodil31LE
- Koploperkopper
Waar kun je precies korting krijgen? Welke van de twee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik kan 10% korting krijgen voor de gehele groep aldaar...
En is nog lekker ook... (En op kruipafstand van mijn werk...)
Maar maar... Als je er nog nooit gegeten hebt hoe weet je dan of het lekker isquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Tennessee het volgende:
Ik stem nog steeds voor de Balkan Grill..., Bagijnestraat 21, helaas geen website, volgens mij voordeliger dan Athene Palace en La Lanterna, zelfs met korting, en je krijgt daar automatisch groepskorting zelfs, eten voor ¤16,- pp... Heb er nog nooit gegeten, dat wel...of niet dus eigenlijk... (leuke serveerster!)
Wat ik gezien heb was erg lekker!quote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
Maar maar... Als je er nog nooit gegeten hebt hoe weet je dan of het lekker is.
We moeten binnenkort maar eens de knoop doorhakkenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb was erg lekker!
of voorproeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar eens de knoop doorhakken.
heeeel gezellig binnen hoor! Perfect voor een fok-meet denk ik... en voor ¤16,- eten is perfect, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef BrokenToe het volgende:
Balkan Grill zit daar al zo lang ik me Den Haag kan herinnerenAltijd al kee willn proberen maar is er eik nooit van gekomen
Maar ik verwacht er eik niet veel van, gewoon lekker eenvoudig eten voor een faire prijs
Athena Palace...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar kun je precies korting krijgen? Welke van de twee?
Wat gaat het daar kosten dan? Want toen ik er was had hij het over ruim ¤20,- p/pquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Athena Palace...
En is nog best lekker eten aldaar...
woefquote:Op woensdag 7 november 2007 00:25 schreef moemoe het volgende:
Oeh trouwens, ik heb vandaag gemiauwd bij zangles.
klinkt vaag bekend...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
en is er IEMAND
die 'I know him so well' kent??????![]()
![]()
![]()
![]()
moemoe, ga 's vragen op zangles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |