Was echt leuk! En ik denk van welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Beter. Hoe ging 't?
Is dat beter voor onze oren?![]()
Keer een proeflunz?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:02 schreef moemoe het volgende:
En ohja restaurant, ga dit weekend ff spieken bij de eetgelegenheden in Den Haag.
I hope so Hobske.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef MissHobje het volgende:
Grote kans dat ik wel kan komen.. maar is nog tikkeltje onzeker.
Eerder overal snuffelen. Eigenlijk moet ik kijken, kijken en niet niet kopen invoeren.quote:
Ben je zo bang dat ik je een knuffel dood geef?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:25 schreef Nolius het volgende:
De kans dat ik er ben is ineens zeer klein geworden.
Nee, ik heb gehoord dat Qyroz de plop-dans wil gaan doen daar. Dat wil ik mijn netvlies niet aan doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je zo bang dat ik je een knuffel dood geef?
Ik zou het ook moeten invoeren. Maar ja, er is zo veel lekker etenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eerder overal snuffelen. Eigenlijk moet ik kijken, kijken en niet niet kopen invoeren.
Foei moemoe, vijf keer per week uit eten gaan is niet goed voor je.
Bij deze karaoke meet gaat het dan ook vooral om je gehoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik heb gehoord dat Qyroz de plop-dans wil gaan doen daar. Dat wil ik mijn netvlies niet aan doen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Ik zou het ook moeten invoeren. Maar ja, er is zo veel lekker eten![]()
Ik heb al foto's gezienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij deze karaoke meet gaat het dan ook vooral om je gehoor.
Op het plein is een nieuwe wine&dine! Niet geschikt voor fok denk ik howeverquote:
is volgens mij heeeeel veel wine en erg weinig dine hoor...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Op het plein is een nieuwe wine&dine! Niet geschikt voor fok denk ik however![]()
Vis is niet mijn ding maar het ziet er wel enorm goed uit!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is volgens mij heeeeel veel wine en erg weinig dine hoor...
http://www.mijnnl.nl/denhaag/detail_eten.php?id=8174&soort=locaties
voor een goede eetervaring is dit misschien een goede tip?
http://www.mochirestaurant.com/
ook niet erg geschikt voor een fok-meet hoor! maar wel spannend menu! voor niet veel geld!
moet je voor de gein als je je speakers aan hebt eens op de link naar chefkok Patrick Buyze klikken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vis is niet mijn ding maar het ziet er wel enorm goed uit!
Mijn ouders zijn is Suriname geboren, ik hier. Ik schijn tot de Hindoestanen te behoren, al ervaar ik dat zelf niet zoquote:
Ah zo! Leuk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn is Suriname geboren, ik hier. Ik schijn tot de Hindoestanen te behoren, al ervaar ik dat zelf niet zo.
Ik heb nu zanglessen, dus ik ga vooruitquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah zo! Leuk!
Dan kan je wel een beetje zingen dus?
Ach hoe is dat!? Ga niet over mezelf oordelen. Klopt van die Hazes avond! Raad eens wat ik ga zingen met een maat van me op die meet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb nu zanglessen, dus ik ga vooruit.
Hoe zijn jouw zangkunsten? De vorige meet kon je niet komen omdat je naar Hazes moest toch?
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hardquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach hoe is dat!? Ga niet over mezelf oordelen. Klopt van die Hazes avond! Raad eens wat ik ga zingen met een maat van me op die meet.
Hmmm kut.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
Kut, te laat "This video is no longer available due to a copyright claim by Viacom International Inc."
Geen idee. Heb het nog nooit iemand laten beoordelen. Ja Merel zegt dat ik wel kan zingen, alleen als ik bier op heb schijnt het wat minder te wezen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hard.
Wat zeggen andere mensen dan over jouw zangkunsten? Oeh! Een Hazes liefhebber, jammer dat RealZeus dan niet komt. Dat is ook een grote Hazes liefhebber.
Je maat is ook een fokkertje?
Ja, lekker Seema.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel wennen, maar ik zing iig al wat minder hard.
Wat zeggen andere mensen dan over jouw zangkunsten? Oeh! Een Hazes liefhebber, jammer dat RealZeus dan niet komt. Dat is ook een grote Hazes liefhebber.
Je maat is ook een fokkertje?
Oeh ik ben benieuwd. Motorbloempje en jij kunnen dus echt zingen, nicequote:Op zaterdag 3 november 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het nog nooit iemand laten beoordelen. Ja Merel zegt dat ik wel kan zingen, alleen als ik bier op heb schijnt het wat minder te wezen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, lekker Seema.Wrijf het er nog maar even in.
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |