quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
met een boer'naccent?
als jij wat met een boer'naccent zingt doe ik wat op zijn Haags, goed? of kom je niet?
oww, nou, sorry hoor... je begon zelf over je accent... ik zal het er niet meer over hebben...quote:
EN omdat je heel erg graag trommelvliezen wil laten springen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik kom misschien.
Dit zeg ik nu met het mes van moemoe op mijn keel! [ afbeelding ]
Nee, dat is pas als ik mijn scheur open trek bij:"Bloed, zweet en tranen" van André Hazes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
EN omdat je heel erg graag trommelvliezen wil laten springen.
Pssst als ik ''ok'' zeg, dan zal ze ons op de karaoke meet nog MEER laten horen wat ze kanquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!
die heeft mogelijkheden hoor!!! én perfecte uitspraak!!!!
nu durf ik meteen niet meer
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh, dat geeft niet. Als ik moet zingen, beloof je dan om me te bedanken nadat je trommelvliezen zijn gescheurd?
Ah! *opschrijft*quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:03 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doen
Wheh ze moet werken de volgende dag, dat vind ik een goed excuus. Memento-Mori vond het de vorige keer leuk, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:21 schreef Tennessee het volgende:
kijk, daar begint het al... ik héb je gewaarschuwt hè Moemoe!
That's the spirit!quote:
Wheh ben er nu al benieuwd naar. Kom je nu zeker Jos?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat is pas als ik mijn scheur open trek bij:"Bloed, zweet en tranen" van André Hazes.
Echt, dan heb ik geen microfoon nodig.
Herrie ftw
Dat kan ik je deze week vertellen. Ik moet nog even vragen of ze me die dag kunnen missen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Wheh ben er nu al benieuwd naar. Kom je nu zeker Jos?
Zolang de zaak open is! Er moet nl iemand op de knop drukken van binnenuitquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah! *opschrijft*
Tjah de Mexicaan vind ik persoonlijk niet zo prijzig en het eten valt er zelden tegen. Misschien is het voor andere fokkertjes wel prijzig, we nemen het iig in overweging.
En leuk dat je zo meedenkt Tennessee! Op de website van Athena Palace zag ik dat je er een gratis uitrijkaart bij krijgt, pluspunt.
Balkan Grill klinkt ook erg leuk. Moeilijk, moeilijk. Meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:15 schreef RealZeus het volgende:
En ik vraag me eigenlijk altijd af waarom dit soort dingen op vrijdag wordt gepland en niet op een zaterdag.![]()
Dat snappen alleen de pro's zoals wij remlof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan een dag extra hebt om bij te komen
Als je het dan ook even een dag verzet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
Ik reageer morgen even op alles!
Tsssk! Dan liegen ze op hun websitequote:Op maandag 22 oktober 2007 09:07 schreef BrokenToe het volgende:
Zolang de zaak open is! Er moet nl iemand op de knop drukken van binnenuitDus niet handig voor de fokkers die om 3 uur snachts nog naar Tjietjerkstradeel willen rijden
![]()
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:36 schreef RealZeus het volgende:
Als je het dan ook even een dag verzet.![]()
Naar de zaterdag, hè![]()
True, vorige keer aten we door de werkende mensen rond half negen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Nadeel van een vrijdag is dat werkende mensen dan doodop zijn.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
True, vorige keer aten we door de werkende mensen rond half negen.
Alleen werkende Qyrozzen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Oh dan is dat veranderdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tsssk! Dan liegen ze op hun website.
''Indien u met vier personen of meer bent kunt u uw parkeerkaartje aan ons tonen en wij geven u dan een uitrijkaart waarmee u ten aller tijden uit kunt rijden eventueel ook pas de dag daarna.''
[..]
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag niet.
Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken.
Whehehequote:
Ik vraag mij af hoeveel komers er nog studeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
]
Sjah ik plan meets meestal op een vrijdag, omdat eventuele studenten dan gratis kunnen reizen. In het weekend kan het natuurlijk ook, maar dan heb je idd die extra dag niet.
Zo klopt het.quote:Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken,dus geen vrije dag te regelen/
niet verzetten??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tsssk! Dan liegen ze op hun website.
''Indien u met vier personen of meer bent kunt u uw parkeerkaartje aan ons tonen en wij geven u dan een uitrijkaart waarmee u ten aller tijden uit kunt rijden eventueel ook pas de dag daarna.''
[..]
Voordeel van de meet op een zaterdag is weer wel dat mensen er eerder kunnen zijn. Ze hoeven niet te werken.
Chill dear, het wordt niet verzetquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet verzetten??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
mn zusje viert dr verjaardag die zaterdaghad net geregeld dat ze het dan viert, want ze wilde het eerst vrijdag vieren, dus ik gezegd: he, sletseltje, doe's zaterdag vieren, dan kan ik naar de kekke Fok! Karaoke meeting
![]()
en toen deed ze dat![]()
dus, VRIJDAG
Klopt, we zullen spoedig weer on line zijn. Stay tuned.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
moemoe, lekker stuk bruine biefstuk van me, je forum is offline
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Chill dear, het wordt niet verzet.
[..]
Voordeel dan wel is dat je van 3 duveltjes helemaal losgaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Crashende mensen zijn ok.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:43 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Voordeel dan wel is dat je van 3 duveltjes helemaal losgaat(en dan crashed
)
Nietus, je deed mee uit vrije wil!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
Let op: moemoe dwingt je dan ook wel te zingen.
Wat is een meet zonder karaoke?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdag heb ik al een mini-meet, helaas
[..]
Beter. Hoe ging 't?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:00 schreef moemoe het volgende:
Zo, tentamens zijn voorbij. Ik heb weer aandacht voor dit topic, hoi.
Straksjes mijn eerste echte zangles.
als het in Den Haag is wil ik wel mee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef moemoe het volgende:
Iemand zin om alvast voor te zingen deze vrijdag ofzo? Hoeft niet perse daar te zijn, kan ook ergens anders.
Mijn missie is tenslotte alle karaoke barretjes in Nederland te ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |