quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kerstmutsen zijn tof![]()
ennehArma
![]()
Daarom zegt je ''agenda'' bij afspraken ook bovenstaande Blight.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef Blight het volgende:
"De tijd zal het leren".
Je weet dat ik geen alcohol drink?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horen.
Natuurlijk! Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Tennessee het volgende:
Mag ik ook?
Oe, vertel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn weet ik nog wel wat andere manieren om je bij de microfoon te krijgen.
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iedereen is welkom.
Zal ik je bij de komers zetten?
Wel een beetje vertrouwen erin hebben hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dusquote:
Heaumeau!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
Ik ben maar een klein moemoe'tje hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:19 schreef remlof het volgende:
Tof, eindelijk eens die halve tamme van een Arma meeten [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |