En dat weten ze nu al?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef SunChaser het volgende:
30 november kan ik niet, dan heb ik helaas een crematie
We slapen bij Armaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook halve tamme. Das bij mij om de hoek! Kan ik zo naar huis rollen.![]()
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dit is toch waar vorig jaar die maagden geöfferd werden?
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben er niet bij, dus zorg zelf even voor de foto's
Precies. Als je er niet bij was, heb je pechquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Lijkt me een prima idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja!!!!!!!!!!!!!![]()
*meldt*komt ook mee
![]()
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!
De eigenaar vond het erg gezellig de vorige keer zei hij achteraf, moet geen probleem zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg MoeMoe, mogen we daar nog wel komen dan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik dacht dat we niet meer welkom waren![]()
sinterklaas kapoentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingt.
Als je namens FOK! TV ook nog een zak met Sinterklaas cadeautjes mee neemt voor iedereen, mag je blijven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinterklaas kapoentje
gooi wat in mijn schoentje
![]()
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef DaMart het volgende:
TerugVindOordopjes.
Ik heb trouwens geen idee of ik dan kan, maar mocht ik komen dan ga ik alleen in uiterste nood zingen: als de tent ontruimd moet worden of zo.
Stomme Siemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Oh, ik kan niet zie ik net.
kerstmutsen zijn tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
kom je zelf niet moemoe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:12 schreef moemoe het volgende:
Komers:
- Litso
- remlof
-clumsy_clown
![]()
- Armageddon
- Q.
- yvonne
- Motorbloempje +
Misschieners:
- Petre?
- Misshobje
- BrokenToe
- Memento-Mori
- DaMart
- NordicBlue
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".quote:
Weet je zeker dat dat niet gaat over je schoonmoeder die een weekendje komt logeren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |