En dat weten ze nu al?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef SunChaser het volgende:
30 november kan ik niet, dan heb ik helaas een crematie
We slapen bij Armaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook halve tamme. Das bij mij om de hoek! Kan ik zo naar huis rollen.![]()
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dit is toch waar vorig jaar die maagden geöfferd werden?
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben er niet bij, dus zorg zelf even voor de foto's
Precies. Als je er niet bij was, heb je pechquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Lijkt me een prima idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als er geen foto's komen.
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja!!!!!!!!!!!!!![]()
*meldt*komt ook mee
![]()
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi in dat stomme Arnhem van je zitten ja!
De eigenaar vond het erg gezellig de vorige keer zei hij achteraf, moet geen probleem zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg MoeMoe, mogen we daar nog wel komen dan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik dacht dat we niet meer welkom waren![]()
sinterklaas kapoentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent alleen welkom als je een liedje zingt.
Als je namens FOK! TV ook nog een zak met Sinterklaas cadeautjes mee neemt voor iedereen, mag je blijven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinterklaas kapoentje
gooi wat in mijn schoentje
![]()
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef DaMart het volgende:
TerugVindOordopjes.
Ik heb trouwens geen idee of ik dan kan, maar mocht ik komen dan ga ik alleen in uiterste nood zingen: als de tent ontruimd moet worden of zo.
Stomme Siemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Oh, ik kan niet zie ik net.
kerstmutsen zijn tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij wilt niet gezellig Jingle Bells zingen met haar?
[ afbeelding ]
kom je zelf niet moemoe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:12 schreef moemoe het volgende:
Komers:
- Litso
- remlof
-clumsy_clown
![]()
- Armageddon
- Q.
- yvonne
- Motorbloempje +
Misschieners:
- Petre?
- Misshobje
- BrokenToe
- Memento-Mori
- DaMart
- NordicBlue
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".quote:
Weet je zeker dat dat niet gaat over je schoonmoeder die een weekendje komt logeren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, sorrie. Het komt door mijn agenda. Er staat "geen zin".
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kerstmutsen zijn tof![]()
ennehArma
![]()
Daarom zegt je ''agenda'' bij afspraken ook bovenstaande Blight.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef Blight het volgende:
"De tijd zal het leren".
Je weet dat ik geen alcohol drink?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gieten je gewoon op z'n remlof's vol. Dan krijg je de meest geweldige versies van nummers te horen.
Natuurlijk! Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Tennessee het volgende:
Mag ik ook?
Oe, vertel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn weet ik nog wel wat andere manieren om je bij de microfoon te krijgen.
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iedereen is welkom.
Zal ik je bij de komers zetten?
Wel een beetje vertrouwen erin hebben hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dankjewel, maar misschien kan je beter even wachten of dan niet de helft afzegt of zo...
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dusquote:
Heaumeau!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
Ik ben maar een klein moemoe'tje hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik me hevig zal verzetten tegen iedere vorm van dwang die gepaard gaat met kietelen, geweld, geschreeuw of andere zintuiglijke prikkels. Gewoon tegen iedere vorm van dwang dus![]()
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:19 schreef remlof het volgende:
Tof, eindelijk eens die halve tamme van een Arma meeten [ afbeelding ]
JA EN HOE!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb moemoe al eens gezien dus ik hoef niet daarvoor te komen
Gezellie! Neem je je Martijn buddy ook mee dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel
Met microfoon natuurlijk
*noteert*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel
Met microfoon natuurlijk
Check.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:41 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik bij de mischienners?
Even afwachten wie er komen en of ik vrij kan krijgen en zo.
Oeh met jou wil ik graag een mooi duet zingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
*misschien*
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:55 schreef moemoe het volgende:
Waar gaan we eten? Weer Le Connaisseur?
...
We kunnen natuurlijk ook andere dingen doen, vertel!
Suuggesites zijn altidj welkom vertel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Suuggesites zijn altidj welkom vertel.
Ah ja, op loopafstand is op zich wel prertit natuurkijl.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ja, op loopafstand is op zich wel prertit natuurkijl.
Ik reageer morgen over, ben niet zo helder nhui.
lol, ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets al een beetje vermoeddequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |