Jaaaaaaa, iemand die Normaal gaat zingen met een écht accent!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat een kutargument. Ik ben een Drent en ik ben met mijn boer'naccent al zo vaak naar meets geweest.
Neh, way te klein. Afgekeurd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww ja, tussen de bierkelder en popo.. nog nooit geweest, ziet er wél erg gezellig uit!
Met die oordopjes in hoor jezelf niet voluit zingen he.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, even een TVP. Misschien dat ik wel even kom kijken. Met oordopjes.
ok, ok? WOW! WOOOOW!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:40 schreef moemoe het volgende:
Het liedje uit je fotoboek klinkt ok moblo.
Oh, dat geeft niet. Als ik moet zingen, beloof je dan om me te bedanken nadat je trommelvliezen zijn gescheurd?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met die oordopjes in hoor jezelf niet voluit zingen he.
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ja Popocatepetl is altijd leuk en dichtbij. Misschien een beetje prijzig? Die Italiaan klinkt goed! Wat is de naam ervan?
Vapiano, nee toch! Dat is een superonpersoonlijk aquarium waar je met een chipkaart je eigen drankjes moet gaan halen!!! Ga dan naar La Lanterna!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:03 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Vapiano heet die italiaan. Popcatepetl prijzig? Is me eik nooit opgevallen, vind t goed te doen
Dat wel, maar tis allemaal supervers en groot genoeg om een hoop nitwitfokkers te herbergen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Vapiano, nee toch! Dat is een superonpersoonlijk aquarium waar je met een chipkaart je eigen drankjes moet gaan halen!!! Ga dan naar La Lanterna!
Sorry, ik vind Vapiano nét een soort Burger King maar dan met beter eten... echt niét gezellig voor een grote groep en waarschijnlijk zijn we daar ook niet erg welkom als we lawaai maken denk ik...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:46 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis allemaal supervers en groot genoeg om een hoop nitwitfokkers te herbergen.
euh, kan je die uitleggen of issie dan niet leuk meer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef remlof het volgende:
Als iteejer niet meëet kunnen we best allemaal aan één grote tafel
hintquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
euh, kan je die uitleggen of issie dan niet leuk meer?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, iemand die Normaal gaat zingen met een écht accent!!!!!
oehoe oehoerendd haardd kwaaamen sie doar angesjeurdd!
Oww, ik dacht dat de Achterhoek ook een beetje Drenthe was... Ik wist niet dat dat in Groningen lag, sorry... Voor ons hier in de Randstad zijn het inderdaad allemaal buitenlanders als het voorbij Utrecht ligt... Sorryquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg klaphark, ik weet dat de wereld voor Randstedelingen ophoudt bij Amersfoort maar er zit toch een behoorlijk verschil tussen Achterhoeks en Gronings.
![]()
euh, nu snap ik er nóg minder van... heeft het iets met katten te maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:17 schreef __________ het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal denk ik. M'n broerke heeft 3 katten van hun inmiddels maar ik verdenk 'm ervan ze op te vreten met kerst ...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef Tennessee het volgende:
hebben ze dan ook nog Summernights van Grease toevallig?!?!?
met een boer'naccent?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer met
moemoe
gezongen.
Speak for yourself. Niet alle Randstedelingen zijn 100% achterlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voor ons hier in de Randstad zijn het inderdaad allemaal buitenlanders als het voorbij Utrecht ligt... Sorry
we hebben inderdaad ook wel een paar intellectuelen rondlopen die wél het verschil tussen Drenthe en Twenthe kennen inderdaad... Schrijf ik het wel goed trouwens?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Speak for yourself. Niet alle Randstedelingen zijn 100% achterlijk.
nog niet helemáál ingeburgert dus!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Q. het volgende:
Twente is zonder 'h'. Ik ben dan ook maar een neppe import-randstedeling, ik heb een excuus om het wel te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |