Le Connaisseur maaakt al jaren niets meer wat onder de noemer eten valt.... Popocatepetl heeft wel lekkere dingetjes en die nieuwe italiaan op het buitenhof heeft ook onwijs lekker vers spul (zelfs de pasta wordt daar vers gemaakt). Bovendien is dit ook nog budgeteten dus voor de gemiddelde fokker geen aanslag op het drankrantsoenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik écht álles lekker behalve thai's eten, sorry... Maar ik woon erg in de buurt, zal ik wat suggesties doen? Le Connaisseur is elke keer dat ik er terugkom minder dan de vorige keer vind ik persoonlijk... Ben er al een tijd niet meer geweest, dat wel...
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, er zit zoooooveel in de buurt in hartje centrum Den Haag, álles kan bijna, Balkan Grill, Koreaans, Grieks, Mexicaans, paar hele goede Italianen, écht Haags Indonesisch, noem maar op... wat zijn de eisen behalve niet te duur en niet te deftig?
Trouwens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg MoeMoe, mogen we daar nog wel komen dan?
Heeft hij Bloed, zweet en tranen nu wel? (ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Trouwens!
Ik had de eigenaar net aan de lijn.
''Blabla FOK! ken je ons nog?''
''NATUUUUUUUUUURLIJK ik zal jullie nooit meer vergeten!''
''We waren ergens bang dat we niet meer welkom waren...''
''Doe niet zo gek! Het was toch gezellig!''
!
We zijn dus weer van harte welkom en hij heeft nu zelfs twee keer zo veel nummer als de vorige keer. http://www.thaiprincess.nl/Thaiprincesssongbook.pdf <=== de nummers staan nu ook on line.
Wat een kutargument. Ik ben een Drent en ik ben met mijn boer'naccent al zo vaak naar meets geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Die lach van Yvonne ergens in het begin van dit topic![]()
Ik ben Limburger dus zal niet snel naar een meet gaan in Den Haag, als Limburger ben je sowieso een vreemde eend in de bijt tussen alle hollanders om het maar hollanders te noemen. Limburgs accent met zachte G komt over alsof je van een compleet andere planeet bent
Neh een gezellig avondje voor mezelfquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb je met wat vriendinnen een hele box Sex & the City dvd's weg zitten te werken (met wijn) ?
Oeh ja Popocatepetl is altijd leuk en dichtbij. Misschien een beetje prijzig? Die Italiaan klinkt goed! Wat is de naam ervan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:27 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Le Connaisseur maaakt al jaren niets meer wat onder de noemer eten valt.... Popocatepetl heeft wel lekkere dingetjes en die nieuwe italiaan op het buitenhof heeft ook onwijs lekker vers spul (zelfs de pasta wordt daar vers gemaakt). Bovendien is dit ook nog budgeteten dus voor de gemiddelde fokker geen aanslag op het drankrantsoen![]()
Ik krijg nou al trek haha
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
La Lanterna, de Italiaan, is ook altijd goed te doen![]()
![]()
en Grieks: Pallas Athene bij de Muzetoren is ook goed![]()
Jaja, die italiaan zit 25 meter verder om de hoek en die griek zit 200 meter verder ongeveer... minder dan 10 minuten lopen... Het is echt hartje centrum allemaal.... Pathe is al drie keer zo ver als die italiaan... (La Lanterna)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.
Jep! Staat er tussen! En Dromenvanger het maakt toch niet uit waar je vandaan komt, het gaat erom wie je bent. Een Fok! memberquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft hij Bloed, zweet en tranen nu wel? (ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)
en qua eten opteer ik weer voor Le Connaisseur, dat was best te knagen.
Ik maar denken dat ik de enige was... kan iemand misschien die pdf ff mailen naar mij of zo...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
(ik kan op die gare kutcomputer van mij geen pdf's openen)
geloof me, als Hagenees uit het Haagse Centrum... De Connaisseur is GEEN goed restaurant MEER!quote:en qua eten opteer ik weer voor Le Connaisseur, dat was best te knagen.
De italiaan zit daar echt vlakbij, de Griek wat verder, maar makkelijk loopbaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zitten die vlakbij de karaoke bar? De karaoke bar zit zeg maar bij Pathe en de grote Sting.
Ik heb ook weleens gegeten bij een Turks restaurantje in dat rijtje, was ook erg goed. Uiteraard ga ik alles uitgebreid testen voor we er gaan eten. (Oh wat erg nouquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jaja, die italiaan zit 25 meter verder om de hoek en die griek zit 200 meter verder ongeveer... minder dan 10 minuten lopen... Het is echt hartje centrum allemaal.... Pathe is al drie keer zo ver als die italiaan... (La Lanterna)
enige Turkse restaurant waar ik ooit heb gegeten is Turkiye op de Laan van Meerdervoort, hoek Zoutmanstraat... Dat is net géén loopafstand meer... Wel lekker de ruimte! Maar dan zit er nog net iets dichterbij ook een Keniaans restaurant dat ik graag een keer ga proberen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gegeten bij een Turks restaurantje in dat rijtje, was ook erg goed. Uiteraard ga ik alles uitgebreid testen voor we er gaan eten. (Oh wat erg nou.)
JA< JA!!! HIWER!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:08 schreef moemoe het volgende:
Ze hebben Paradise by the dashboard dashboard light!
Oeh wie gaat die met mij zingen?
Zit naast Havana ergens en natuurlijk hebben ze Summer Nights.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
enige Turkse restaurant waar ik ooit heb gegeten is Turkiye op de Laan van Meerdervoort, hoek Zoutmanstraat... Dat is net géén loopafstand meer... Wel lekker de ruimte! Maar dan zit er nog net iets dichterbij ook een Keniaans restaurant dat ik graag een keer ga proberen...
oww ja, tussen de bierkelder en popo.. nog nooit geweest, ziet er wél erg gezellig uit!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zit naast Havana ergens en natuurlijk hebben ze Summer Nights.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |