Ik heb de website bekeken en ik vind het er eigenlijk niet zo leuk uitzien als ik eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 10:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
heeeel gezellig binnen hoor! Perfect voor een fok-meet denk ik... en voor ¤16,- eten is perfect, toch?
Zal ik het zo meteen eens uitproberen dan? Ga vanavond uit eten in Den Haagquote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat gaat het daar kosten dan? Want toen ik er was had hij het over ruim ¤20,- p/p
¤22,50 om precies te zijn, het "menu voor groepen"
heb het voor me liggen;
Voorgerecht;
Tomatensoep, vleessoep of gehaktballetjes in tomatensaus.
Hoofdgerecht;
Schnitzel, suflaki, sutzuki en gyros, of
slibtong en calamaria, of
vegetarische ovenschotel
met frites, rijst en salade
Nagerecht;
Baklava, Dame Blanche of ijs met fruit
Ik vind ¤22,50 voor alleen het eten toch best wel prijzig eigenlijk hoor... Wil ik best betalen op zich, maar dan moet het wel wat bijzonders zijn....en niet alleen "wel te pruimen"
Nog meer reserveringen die ik moet plaatsen?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik overigens
'All that Jazz' reserveren?
http://www.thaiprincess.nl/Thaiprincesssongbook.pdf
Ik ben ontzettend goed in het vinden van de weg! Echt! Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop, ik kan alles vinden!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:00 schreef Tennessee het volgende:
als je bij athene palace gaat eten, ga dan ook even bij balkan grill binnen kijken, zit om de hoek van de athene palace, in het echt is het veel gezelliger...
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend goed in het vinden van de weg! Echt! Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop, ik kan alles vinden!
dat vind ik eerder een slecht dan een goed tekenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als mensen verdwaald zijn loop ik altijd voorop
DIe griek zit tegenover het stadhuis... Albert Heijn op de hoek van het Spui, loop richting CS, na 50 meter aan je linkerhand... Eerste straatje links na de Albert Heijn zit Balkan Grill. La Lanterna zit bij de Sting. Schuin tegenover de Pathe buitenhof is die nieuwe italiaan, kan ff niet op de naam komen, die met die chipkaarten...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
Ok je hebt Pathe buitenhof en waar zit de Griek dan?
La Laterna zit toch bijna tegenover de bios? Tenminste zoiets dacht ik te zien afgelopen zondag.
Ik ben hun leider in duistere tijden.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik eerder een slecht dan een goed teken![]()
Ah La Laterna weet ik nu, want kledingwinkelquote:Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
DIe griek zit tegenover het stadhuis... Albert Heijn op de hoek van het Spui, loop richting CS, na 50 meter aan je linkerhand... Eerste straatje links na de Albert Heijn zit Balkan Grill. La Lanterna zit bij de Sting. Schuin tegenover de Pathe buitenhof is die nieuwe italiaan, kan ff niet op de naam komen, die met die chipkaarten...
De sting, jeweetwel, dat hele grote gebouw midden op de weg vóór het Goude Hooft...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah La Laterna weet ik nu, want kledingwinkel.
ben bang dat ik niet kan vanavond, anders was ik ook even gekomenquote:Naja komt goed! En de karaoke bar is geopend vanavond, dus ga ik denk ik ff een liedje zingen.
Natuuuuurlijk weet ik waar de Sting zitquote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De sting, jeweetwel, dat hele grote gebouw midden op de weg vóór het Goude Hooft...
[ afbeelding ]
nou, daar links van...
[..]
ben bang dat ik niet kan vanavond, anders was ik ook even gekomen
Ehhh nee vrijdag ben ik niet in Den Haag, zaterdag zou kunnen. Al ben ik nu wel afhankelijk van het openbaar vervoer want mijn auto is stervende.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
jemmer mén!
ga je vrijdagavond toevallig nog?dan ben ik in Den Haag
en zaterdagavond ook
owww, das waar ook natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef Blight het volgende:
Ik zou best willen, maar voetbal.
Daar blijf ik nou net niet voor thuis. Maar goed, laten we het weer over karaoke hebben. Je weet wel, die meet!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, Nederlands Elftal.... Belangrijk verschil!
oww ja, sorry, was even vergeten waar ik was... en ben ook in de war met het schema trouwens... is helemaal niet zaterdag... maar pas volgende week....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Daar blijf ik nou net niet voor thuis. Maar goed, laten we het weer over karaoke hebben. Je weet wel, die meet!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |