Ik denk dat Huub's bijdrage in deze eerder averrechts zal werken met al die dronken idioten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
Snap nu echt niet waarom Huub en Jaap niet gaan kijken in de slaapkamer.Huub gaat beetje zeuren over zuipen terwijl hij nu het spel moet spelen.
Deden ze bij hem toch ook altijd.Je moet wel alles in de gaten houden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub's bijdrage in deze eerder averrechts zal werken met al die dronken idioten.
Hoezo Polo belangrijk ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Is polo zo belangrijk daar.
Ik zou ze daar lekker de vinger geven. Beetje voor je bepalen wat je mag drinkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zit allemaal leuk te zeuren, maar hij zei toch zojuist : "Ze hebben achter het vertrouwen dat ik in 90% van de gevallen niet agressief wordt na het drinken. En omdat het spel oneindig duurt zal het dus fout gaan met alcohol"
Inderdaad en maar door zeuren tegen Lieke.Zeer irritant,hij weet toch donders goed dat alcohol bij hem vaak de oorzaak van problemen is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
Snap nu echt niet waarom Huub en Jaap niet gaan kijken in de slaapkamer.Huub gaat beetje zeuren over zuipen terwijl hij nu het spel moet spelen.
Huub snap het nog steeds niet.... alsof een alcoholisme te maken heeft met het aantal incidenten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad en maar door zeuren tegen Lieke.Zeer irritant,hij weet toch donders goed dat alcohol bij hem vaak de oorzaak van problemen is.
Omdat Huub het aan hem heeft beloofd om niet meer te drinken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo Polo belangrijk ?
Vooringenomen, wel opletten he.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Huub mist de alcohol wel erg, hij heeft echt wel een alcohol probleem, hij blijft maar doorzeuren.
En hier krijgt Lieke de schuld omdat ze zeikt ??????
Ach volgens de "standaard" heeft half Nederland een alcohol probleemquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Huub mist de alcohol wel erg, hij heeft echt wel een alcohol probleem, hij blijft maar doorzeuren.
Whatever, die hele discussie is reteirritant.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
huubs vader heeft ooit eens in de kooi verteld, dat huub erge moeite heeft met gezag, vandaar dat hij niet goed ging op school etc. dit alcohol verbod heeft dezelfde uitwerking, alleen loopt ie voor het eerst in zijn leven niet voor autoriteit weg en blijft in de kooi. Mag die jongen dan sago zijn. het gaat er meer om dat hij het niet mag, dan dat hij geen drank krijgt denk ik
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Volgens mij heeft Huub die afspraak met een 'hogere baas' gemaakt en niet met Polo (Marco).quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Huub het aan hem heeft beloofd om niet meer te drinken.
Inderdaad. Ik kan me trouwens geen feest meer herinneren die ik nuchter heb beeindigdquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipen
heb ik ook is toch niks mis mee ?
Je bedoelt Nadia, ze geeft zich over en laat zich prikken voor de vrede. Beide zijn ze walgelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien begint Dennix weer te neuken voor de vrede : The PeaceFucker !
Dat vraag ik me af,ik heb Huub al een paar keer horen zeggen dat hij een AA meeting in de villa wil hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub snap het nog steeds niet.... alsof een alcoholisme te maken heeft met het aantal incidenten.
Als Huub echt een alcoholist zou zijn dan vind ik het knap dat hij het toch volhoudt om niet te drinken. Net zo goed als dat ik het knap vind van amanda dat ze nog steeds niet rookt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Zal eerder de alcohol zijn dat het niet goed met hem op school ging.... hij dronk ook al erg jong.... als ie niet met autoriteit overweg kwam hebben vaak de ouders daar een aandeel in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
huubs vader heeft ooit eens in de kooi verteld, dat huub erge moeite heeft met gezag, vandaar dat hij niet goed ging op school etc. dit alcohol verbod heeft dezelfde uitwerking, alleen loopt ie voor het eerst in zijn leven niet voor autoriteit weg en blijft in de kooi. Mag die jongen dan sago zijn. het gaat er meer om dat hij het niet mag, dan dat hij geen drank krijgt denk ik
Hij blijft net zo lang zeuren totdat Lieke zegt : Goed dan neem je er de volgende keer 3 en niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipen
heb ik ook is toch niks mis mee ?
Hij zei net Polo.Die stond ook naast hem met het jaarfeest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub die afspraak met een 'hogere baas' gemaakt en niet met Polo (Marco).
ik welquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me trouwens geen feest meer herinneren die ik nuchter heb beeindigd
Dat is altijd al het verhaal, Huub heeft zelf besloten te stoppen met drinken. Daarop heeft de hoogste baas gezegd : "Dat is OK, maar wij zien er op toe dat je je daar aan zult houden. Overtreden is dus een sanctie, de hoogst denkbare". De baas had nog toegevoegd, dat als Huub het niet zelf had voorgesteld, de redactie die maatregel genomen zou hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zei altijd als mijn broer komt dan drink ik gewoon een glaasje mee.
Dat doet hij ook niet hij durft gewoon niet toe tegeven dat hij van achteren niet meer mag drinken.
Je hoor alleen maar uit zijn gesprek dat hij het zelf besloten heeft.
lijkt me wat lastig in dat huisquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij blijft net zo lang zeuren totdat Lieke zegt : Goed dan neem je er de volgende keer 3 en niet meer.
Hoe het dan gaat is bekend, dan pakt hij stiekem weer een fles en probeert buiten het zicht van de camera's het op een zuipen te zetten. ( toen Nathanael er was deed hij dat )![]()
BOB'en, nog zoiets leuksquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af,ik heb Huub al een paar keer horen zeggen dat hij een AA meeting in de villa wil hebben.
Diep van binnen weet hij het denk ik wel.Het is voor hem nu makkelijker om zijn frustraties op Lieke af te reageren.
Juist omdat Lieke zegt dat zij ook zonder alcohol een gezellige tijd kan hebben.Heel kinderachtig om dan te zeggen dat zij zich beter voelt dan anderen.Lieke is alleen maar bezorgd.
Whehehehehheeeequote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend
die toon heeft ze vaker en niet alleen bij Huub, maar ook bij andere bewonersquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:45 schreef lorence1 het volgende:
was waarschijnlijk allemaal weer een storm in een glaswater vanavond....
Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.
Aan wie zou ze denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
ik hoor nadje trouwens weer kreunen
vooralsnog ziet het er naar uit dat Dennix het voor elkaar heeft dat ie nog een kans krijgt om aan Nadia te tonen dat ie echt een man kan zijn (zoals ie zelf zegt)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()
truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
[..]
truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgen![]()
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:53 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat amanda morgen nada wat wijsheid kan brengen (nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven)
wat een openbaringen op dit late uurquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...![]()
Ja ga maar met mijn gezeik naar de SCquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat een openbaringen op dit late uur![]()
ze heeft haar goede momenten inderdaad ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Over eikels en urineren/zeiken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ga maar met mijn gezeik naar de SC![]()
![]()
Da's waar... maar het toontje werkt averrechts.... Maar ze gingen geloof ik al in relatietherapie... lolquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!
Ik ook... valt me op dat ze vooral de laatste 3 weken een totaal andere instelling heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Jaap slaapt ook deze nacht weer in het bed van Huub & Liekequote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Oh wacht eens even, hadden ze soms van bed geruild?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aan
Ja dat is het, dank allebei.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Nee, wat je daar ziet kun je met de beste wil van de wereld geen gesprek noemen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
inderdaad... ik kan niet w8ten tot die hoort dat nadia medelijden met hem heeft... alhoewel zelfs dan zal die nog met haar bed delen ben ik bang.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:00 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda heeft het in deze bij het rechte eind haha.. ik zeg dit ook niet vaak, maar ze heeft haar goede momenten.. En wat walgelijk en zielig en triest en dom zijn N en D.. dit is gewoon onmenselijk, ze heeft notabene gezegd verliefd te zijn op een andere man.. gaat nog bij hm in bed liggen.. en D klimt er weer bovenop?? Echt die gast heeft geen respect voor zichzelf, geen eigenwaarde en geen ruggengraat.
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.
ze zijn ondertussen wel wat aan het friemelen maar sex kan je het niet noemen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is een 'gesprek' en Dennix doet aan liplezen .......
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is een 'gesprek' en Dennix doet aan liplezen .......
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een pakje soepstengels voor Dennix
Ik zou over haar heen pissenquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
![]()
![]()
Dennis neukt z'n hoer ook nog. Waardig, hoor.
![]()
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maandenquote:
mooi woord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maanden![]()
Voor KOTSENquote:
Vergeet haar ongelijke tieten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou haar uitlachen om haar buik en brede schouders. Veel effectiever![]()
quote:In de slaapkamer zou Dennis aan Nadia gevraagd hebben hem weg te stemmen en zodra Amanda dat hoort zegt ze dat Dennis dat niet mag vragen. Nadia denkt er even over na, maar zegt dan dat ze het toch al uitgesproken heeft en daarmee is de kous voor haar af. Voor Nadia misschien wel, maar voor Dennis misschien niet. Nadat Ilona een keer haar eigen exit een keer in gang probeerde te zetten zijn namelijk de regels gewijzigd. Een ieder die nu zijn eigen exit in beweging zet wordt automatisch verwijderd uit de villa en raakt ook nog eens zijn borg kwijt. Een hele foute uitspraak van Dennis die hem dus heel erg duur kan komen te staan.
Goedemorgen,quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:58 schreef riri het volgende:
het is helemaal niet raar om je chagrijnig te voelen als je op een feestje niet lekker mee kan doen met iets drinken....de meeste mensen verheugen zich op een feestje juist ook omdat ze iets van alcohol kunnen drinken....men wil lekker ontspannen...is niets mis mee
er zo'n isseu van maken...daar is wel wat mis mee
lieke moet niet zo belerend doen.....dat zij er geen probleem mee heeft kan ze makkelijk zeggen...ze is vrij om te doen wat ze wil op zo'n feestje en wat ik tot nu toe heb gezien van haar dronk ze toch altijd een aantal alcoholische versnaperingen.....makkelijk praten vanuit zo'n positie....als zij op meerdere feestjes geen drankje zou drinken vraag ik me af of ze het net zo gezellig zou vinden dan wanneer ze niet zou drinken....het is nu eenmaal met gewoon gezelliger
dus lieke...hou op met dat gezeur en doe niet net of jij kan bepalen hoe iemand zich daaronder zou moeten voelen...dat kan je gewoon niet voor een ander bepalen....en daarin zit huub zijn kwaadheid
als hij daar fel op reageert....zijn goed recht
Nowlivequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Mag ik vragen waar deze quote vandaan komt?
Het is wel waar, dennis zei stem me er maar uit!!! Dus als de redaktie ballen heeft, dan gooien ze hem er nu uit!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Mag ik vragen waar deze quote vandaan komt?
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef Djeda het volgende:
[..]
Het is wel waar, dennis zei stem me er maar uit!!! Dus als de redaktie ballen heeft, dan gooien ze hem er nu uit!!![]()
![]()
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden.
Ik luister sowieso 100 x liever naar Lieke dan naar de nono's Naad en Amanda, maar dat terzijde.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef Verida het volgende:
Respect voor Lieke, dat zij dit oeverloze gezeik van hem aan blijft horen.
Klopt, maar zij was een kindje van God, remember?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?
Nee de regels waren zo veranderd, dat als iemand uitsprak dat ze hem/haar eruit moesten stemmen, dat de redaktie ze er uit zou zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,
Nee dat is niet waar daarom is die regel toen juist aangepast. Maar het was uit woede en frustratie ik weet niet of ze dat dan kunnen maken. Maar er zou op z'n minst een brief moeten komen dat dit soort uitspraken niet mogen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,
Nee dat was anders. De andere bewoners gebruikten fat onderling als argument en bespraken dat in een latere fase met Natasia toen er eigenlijk al unanimiteit was. Daarvoor waren ze juist erg voorzichtig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?
Ik denk dat hij met veel meer waardigheid vertrekt als hij nu gewoon de poort uitlooptquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij ook wel makkelijk.
Je roept heel hard, stem mij er maar uit en vervolgens mag je er niet uitgestemd worden.
Lekker makkelijk om dan te blijven zitten.
Dennis wil nog met enige waardigheid vertrekken, door weggestemd te worden, ik vrees dat dat hem ook niet gegund zal worden.
Ik denk dat Dennis nooit meer met enige waardigheid zie kooi zal verlaten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met veel meer waardigheid vertrekt als hij nu gewoon de poort uitloopt
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis nooit meer met enige waardigheid zie kooi zal verlaten.![]()
Ik hoop dat het een uitwedstrijd wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
Ik doelde op de waardigheid, ooit zal Dennis die kooi verlaten maar nooit met enige waardigheid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
Hier nog één!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
En nog even over die bewegende caps... Ik heb gisteravond meerdere malen mijn computer opnieuw moeten opstarten omdat Fok vastliep..en ik vrees toch dat het daar door komt.
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?quote:
Nee, ik denk er precies zo over. Leuk als er iets bijzonders is, zoals met die trap van Natas, maar niet om te zien hoe Dennis kauwt of zoent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?
nou hier loop niks vast op vista ultimate ligt gewoon aan je pc zal oude zijn ofzo of te langzaam!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
Eindelijk staat er op het scherm, niet fluisteren, Dennis.
Niks oude pc, niks langzaam, maar was gister wel een beetje overdaad aan bewegende gifjes. Daardoor laadt Fok langzaam, waren meer mensen die erover klaagden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef tony38 het volgende:
[..]
nou hier loop niks vast op vista ultimate ligt gewoon aan je pc zal oude zijn ofzo of te langzaam!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ze zijn leuk maar het waren er wat teveel inderdaad. Overigens had ik absoluut geen probleem met vastlopers.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
Eindelijk staat er op het scherm, niet fluisteren, Dennis.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.![]()
Heeft hij Nadia nog bruut genomen vannacht om zijn donkere kant te bewijzen?
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.![]()
Heeft hij Nadia nog bruut genomen vannacht om zijn donkere kant te bewijzen?
Peetje, geef hem tijd..... hij gaat knalluh vandaag en anders morgen wel 100%quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.
Weet Nadia dat nix seks met d'r heeft gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.
Ja echt.....Ze gaan zometeen praten..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt????Dus die 24 uur aanvraag kunnen we wel weer vergeten?
![]()
Pff ik heb hem al 3 maanden de tijd gegeven, ik vind dat RTL hem er eindelijk uittrapt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Peetje, geef hem tijd..... hij gaat knalluh vandaag en anders morgen wel 100%
thanx BQ........quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Ze halen hem niet duidelijk in beeld maar deze is voor Desii
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Lobasca het volgende:
En waarom beginnen die anderen niet gezellig over gisteravond? Aanpakken die nada en nix! Nu!!!
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook niet he, nu kan je ze pakken en houden ze hun mond dicht.
Daar lijkt het wel op, hoewel Amanda ook goed bezig was gisteravond, dus please please laat Brian nu eindelijk eens wat doen, samen met Amandaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze misselijk wordt van de zalmgeur terwijl ze haar broodje eet.
Ivar: Ach, je kunt je eten altijd weer uitkotsen.![]()
Ik heb liever dat Amanda nog eens een openhartig gesprek met Nadia gaat houden, deed ze gisteravond ook goed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?![]()
Da's juist stoer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Luc gaan we straks praten. En Dennis reageert weer niet.
Hij lacht weer een beetje schaapachtig of het de normaalste zaak van de wereld is. Stel losers daar aan tafel.Knalluh! Hup!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Luc gaan we straks praten. En Dennis reageert weer niet.
Als dat links in beeld de hand van nadia is, dan is er al weer een nagel ( door aankomend nagelstyliste amanda aangebracht) afgebrokenquote:
Wat gaat hij doen dan, knalluh?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Nadia: Ik ga zo eerst met Luc praten, daarna met jou
D: Vergeet niet wat ik heb gezegd he, het spijt me, ik ga me anders gedragen.
Hij ziet de bui al hangen ???
Is idd de hand van Nadiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat links in beeld de hand van nadia is, dan is er al weer een nagel ( door aankomend nagelstyliste amanda aangebracht) afgebroken![]()
Zegt ie het spijt me?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Nadia: Ik ga zo eerst met Luc praten, daarna met jou
D: Vergeet niet wat ik heb gezegd he, het spijt me, ik ga me anders gedragen.
Hij ziet de bui al hangen ???
Hij zegt al sinds gisteravond sorry, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zegt ie het spijt me?
Ze kreeg toch een laatste kans? En volgens mij heeft ze die verspeeld gisteravond![]()
Wat is t toch een enorme loser![]()
gaat weer op lurk stand
dat 100% zeker wete..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
Ik word schijtziek van die Nadia en nix. Het is een waardeloze verhaallijn die al maanden duurt...
nix voegt totaal niets toe aan het programma. Het is gewoon een uberloser. Als Nadia nu toch weer met nix zou gaan dan is dit te ongeloofwaardig en is in mijn ogen alles gewoon gescript...
[ afbeelding ]
Het is ongelooflijk dat Amanda zoveel werk verricht. Doet ze knap.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
Go Amanda, Go Amanda!!!
Heel ongeloofwaardig, pleur die vent eruit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk dat Amanda zoveel werk verricht. Doet ze knap.
Ik snap niets van Nadia. Iedereen kots nix uit behalve Nadia. Hoe ongeloofwaardig is dit nu nog?
En dan heb ik het niet over Nadia. Dat die nix een uberloser is nu wel duidelijk. Maar zoals Nadia doet, dat gedraai, is toch niet meer normaal. Ze kan het toch gewoon uitmaken. Dit hoeft nog geeneens het einde van elkaars backup te betekenen. Ik krijg steeds meer het idee dat Nadia geholpen moet worden met die 1%. Nou dit is in iedergeval niet de manier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig, pleur die vent eruit.
Nadia kan het goed spelen, maar het blijft/is net zo'n loser als Dennix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over Nadia. Dat die nix een uberloser is nu wel duidelijk. Maar zoals Nadia doet, dat gedraai, is toch niet meer normaal. Ze kan het toch gewoon uitmaken. Dit hoeft nog geeneens het einde van elkaars backup te betekenen. Ik krijg steeds meer het idee dat Nadia geholpen moet worden met die 1%. Nou dit is in iedergeval niet de manier.
Hij durft gewoon niet zichzelf te zijn. Want ik mag toch hopen dat die nix in het echte leven niet zo is. Maar aan z'n vrienden keuze te zien is in mijn ogen redelijk duidelijk dat hij weinig voorstelt. Het doet me denken aan een jongen van 16 die speelt met 10 jarigen omdat er verder niemand met hem wil spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Dennis schijnt zich naar eigen zeggen dus ontzettend in te houden. In het normale leven is hij een uiterst agressief iemand. Dit heeft hij allemaal (onder de dekens) al met Nadia besproken. Hij wil die kant van hem niet in DGK laten zien, dan maar liever als 'lieve jongen' worden afgeschilderd. Zijn agressie zou zelfs erger zijn dan wat Brian tot nu toe heeft laten zien. Dit loopt hij allemaal op te kroppen voor Nadia.. zegt hij.
Oké dat hij een driftkikker kan zijn hebben we in het hele begin gezien dat hij in de villa zat en Huub zijn pink brak. Hij baalde er ook enorm van dat duw en trekwerk niet meer toegestaan werd. Dus hij houdt zich niet in voor Nadia.. maar voor zichzelf.. anders ligt hij er zo uit.
En agressie maakt je nog geen man. 'k Heb nog nooit zo'n zacht eitje als Luc gezien.. maar daar staat dan wel een vent.
Het is uitstraling en 'de babbel' die de man maakt.. en dát heeft Dennis niet en zal hij nooit krijgen.
Hij blijft altijd niks!!
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze deze relatie in stand houd omdat ze zo veel aandacht krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
A: Gewoon ermee kappen
n: HOe moet ik dat doen ???
Hij is gewoon kansloos tegenover de rest van de bewoners. Die zijn hem allemaal stuk voor stuk verbaal, mentaal en fysiek de baas. Ook de febo doet de laatste dagen wel enorm hun best om hem te breken. Ik verbaas me er alleen over dat het nog zo moeilijk is om hem er uiteindelijk uit te krijgen en denk dat ook de Febo daar van baalt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet zichzelf te zijn. Want ik mag toch hopen dat die nix in het echte leven niet zo is. Maar aan z'n vrienden keuze te zien is in mijn ogen redelijk duidelijk dat hij weinig voorstelt. Het doet me denken aan een jongen van 16 die speelt met 10 jarigen omdat er verder niemand met hem wil spelen.
zeker weten 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Amanda je kan lullen wat je wil.... maar na een gesprek met nix draait ze toch weer helemaal de andere kant uit.
Het erge is is dat hij gewoon zo isquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet zichzelf te zijn. Want ik mag toch hopen dat die nix in het echte leven niet zo is. Maar aan z'n vrienden keuze te zien is in mijn ogen redelijk duidelijk dat hij weinig voorstelt. Het doet me denken aan een jongen van 16 die speelt met 10 jarigen omdat er verder niemand met hem wil spelen.
Daar klopt toch gewoon niets van? Amanda is idd lekker fanatiek....quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een windvaan is dat kutwijf toch, wel verliefd niet verliefd, relatie geen relatie, wel dronken niet dronken.....
Mén, de teiltjes zijn niet aan te slepen hier.
Amanda is goed bezig, doorgaan wijffie.![]()
Ik denk dat vanuit haar kant er veel liefde naar Brian is. Brian is denk ik steeds meer gegroeid in de relatie maar of dat buiten stand houdt? Denk het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef Maria44 het volgende:
Goedemorgen![]()
Amanda is goed bezig met het plannetje om Nadia los te weken van Dennix.
Ze vergeet alleen dat zij ook geen relatie heeft die gebaseerd is op liefde![]()
Ze liegt en draait alles altijd aan elkaar idd. Ze doet gewoon haar eigen ding; ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het zal opvatten als ze hoort dat Amanda tegen haar speelt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Amanda je kan lullen wat je wil.... maar na een gesprek met nix draait ze toch weer helemaal de andere kant uit.
Ze vindt hem zielig.....door haar gedrag maakt ze dat hij nog belachelijker overkomt dan hij al is......vriendschap? ....een vriend zo afmaken met alles wat ze zegt tegen anderen over hem....het is te min voor woorden dat ze zich een vriendin durft te noemen....het is een valse heks...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een windvaan is dat kutwijf toch, wel verliefd niet verliefd, relatie geen relatie, wel dronken niet dronken.....
Mén, de teiltjes zijn niet aan te slepen hier.
Amanda is goed bezig, doorgaan wijffie.![]()
Moment dat ze dat in de gaten heeft is het moment dat ze op de stoel zit en Amanda Nadia wegstuurt iov Brian. Ik denk dat Amanda heel erg veel over heeft. Terwijl de keuze om te winnen misschien juist zou moeten zijn hem weg te stemmen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze liegt en draait alles altijd aan elkaar idd. Ze doet gewoon haar eigen ding; ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het zal opvatten als ze hoort dat Amanda tegen haar speelt.
Zij bijt in het stof en kruipt voor Brian als er een discussie is of iets wat het begin zou kunnen zijn van een discussie, want anders kan hij wel eens boos worden. Ze houdt hem gewoon rustig en geeft geen tegengas. En dat terwijl ze altijd verhalen heeft over hoe ze in het gewone leven super eigenwijs en met een grote bek haar zin doordreef.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit haar kant er veel liefde naar Brian is. Brian is denk ik steeds meer gegroeid in de relatie maar of dat buiten stand houdt? Denk het niet.
eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Naad wil uren met Dennix gaan praten. Amanda praat dit uit haar hoofd, Naad moet kort en bondig zeggen waar het op staat anders lult Dennix haar weer om.
Prima advies Amanda![]()
En ze gaat maar door en door.....ze is zoveel onvolwassener danquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze deze relatie in stand houd omdat ze zo veel aandacht krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Precies. Het is eigenlijk hetzelfde advies wat Huub Jaap gaf. Kort en bondig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Naad wil uren met Dennix gaan praten. Amanda praat dit uit haar hoofd, Naad moet kort en bondig zeggen waar het op staat anders lult Dennix haar weer om.
Prima advies Amanda![]()
Toch zijn ze erg naar elkaartoegegroeit.... 't is geven en nemen in eenrelatie heb ik gehoort. Ook al houdt Amanda zich vaak in... ik vind niet dat ze bang is voor Brian. Ze houd wel erg veel rekening met hoe Briian kan reageren en past zich daarop aan. Maar daar is niets mis lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zij bijt in het stof en kruipt voor Brian als er een discussie is of iets wat het begin zou kunnen zijn van een discussie, want anders kan hij wel eens boos worden. Ze houdt hem gewoon rustig en geeft geen tegengas. En dat terwijl ze altijd verhalen heeft over hoe ze in het gewone leven super eigenwijs en met een grote bek haar zin doordreef.
Deze relatie houdt buiten geen stand![]()
Wat is de extra van de beweging in dit plaatje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Amanda: je doet het supergoed.... straks ben je superblij dat je weer vrijgezel bent.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou ook van Amanda, die geeft advies omdat ze haar los moet weken van Dennis. Ze speelt het spel; net als Nadia doet overigens. Die wil ook wel van Dennis af; maar ze wil er niet de 'schuld' van krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef riri het volgende:
[..]
Ze vindt hem zielig.....door haar gedrag maakt ze dat hij nog belachelijker overkomt dan hij al is......vriendschap? ....een vriend zo afmaken met alles wat ze zegt tegen anderen over hem....het is te min voor woorden dat ze zich een vriendin durft te noemen....het is een valse heks...
Dat ik het een leuk plaatje vind.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat is de extra van de beweging in dit plaatje?
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda denkt dat nadia nog wel met luc naar bed gaat.
Nadia denkt van niet
Ik denk dat amanda gelijk heeft
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.
Laat nadia het eerst maar uitmaken met dennis en dan op haar bek gaan bij Luc.
Ik ben dat mens spuugzat![]()
![]()
Dat is het ook wel. Maar wat is de plus van de beweging die bij menig Fokker de cpu oververhit?quote:
Als ze niet met Brian was gegaan en altijd zo direct was geweest had ze zelfs mijn favoriet kunnen worden. Helaas heeft ze zich enorm aan Brian aangepast onder druk van dhdngmw...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
IK vind Amanda wel ontwapenend nu, straight to the point
en op een bepaalde manier kinderlijk eenvoudig.
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.
Laat nadia het eerst maar uitmaken met dennis en dan op haar bek gaan bij Luc.
Ik ben dat mens spuugzat![]()
![]()
PLease hou jij het goed bij, ik moet kid uit school halen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Lulletje Rozenwater loopt weer te kwelen en vraagt aan Naad of hij nog een kans krijgt.
Mensen met hardware en software problemen moeten de oorzaak in hun pc zoeken en niet proberen hun ellende af te wentelen op posters die hu zaakjes wel voor elkaar hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Maar wat is de plus van de beweging die bij menig Fokker de cpu oververhit?
Nadia krijgt , standaard, 2 streams voor der eigen..... 24/7quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:54 schreef Maria44 het volgende:
Zijn er geen andere bewoners in dat hok?
Ja maar ik ben eigenlijk heel jaloers en claimerig en bezitterig.......alsof je daar trots op moet zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:57 schreef pullup het volgende:
Nadia kan niet goed verwoorden wat ze in Dennis mist. Volgens mij is dat vrij makkelijk: " Je bent een loser Dennis "
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia krijgt , standaard, 2 streams voor der eigen..... 24/7
kunnen ze beter aan Ivar geven....![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia krijgt , standaard, 2 streams voor der eigen..... 24/7
kunnen ze beter aan Ivar geven....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |