quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een pakje soepstengels voor Dennix
Ik zou over haar heen pissenquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
![]()
![]()
Dennis neukt z'n hoer ook nog. Waardig, hoor.
![]()
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maandenquote:
mooi woord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maanden![]()
Voor KOTSENquote:
Vergeet haar ongelijke tieten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou haar uitlachen om haar buik en brede schouders. Veel effectiever![]()
quote:In de slaapkamer zou Dennis aan Nadia gevraagd hebben hem weg te stemmen en zodra Amanda dat hoort zegt ze dat Dennis dat niet mag vragen. Nadia denkt er even over na, maar zegt dan dat ze het toch al uitgesproken heeft en daarmee is de kous voor haar af. Voor Nadia misschien wel, maar voor Dennis misschien niet. Nadat Ilona een keer haar eigen exit een keer in gang probeerde te zetten zijn namelijk de regels gewijzigd. Een ieder die nu zijn eigen exit in beweging zet wordt automatisch verwijderd uit de villa en raakt ook nog eens zijn borg kwijt. Een hele foute uitspraak van Dennis die hem dus heel erg duur kan komen te staan.
Goedemorgen,quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:58 schreef riri het volgende:
het is helemaal niet raar om je chagrijnig te voelen als je op een feestje niet lekker mee kan doen met iets drinken....de meeste mensen verheugen zich op een feestje juist ook omdat ze iets van alcohol kunnen drinken....men wil lekker ontspannen...is niets mis mee
er zo'n isseu van maken...daar is wel wat mis mee
lieke moet niet zo belerend doen.....dat zij er geen probleem mee heeft kan ze makkelijk zeggen...ze is vrij om te doen wat ze wil op zo'n feestje en wat ik tot nu toe heb gezien van haar dronk ze toch altijd een aantal alcoholische versnaperingen.....makkelijk praten vanuit zo'n positie....als zij op meerdere feestjes geen drankje zou drinken vraag ik me af of ze het net zo gezellig zou vinden dan wanneer ze niet zou drinken....het is nu eenmaal met gewoon gezelliger
dus lieke...hou op met dat gezeur en doe niet net of jij kan bepalen hoe iemand zich daaronder zou moeten voelen...dat kan je gewoon niet voor een ander bepalen....en daarin zit huub zijn kwaadheid
als hij daar fel op reageert....zijn goed recht
Nowlivequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Mag ik vragen waar deze quote vandaan komt?
Het is wel waar, dennis zei stem me er maar uit!!! Dus als de redaktie ballen heeft, dan gooien ze hem er nu uit!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Mag ik vragen waar deze quote vandaan komt?
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef Djeda het volgende:
[..]
Het is wel waar, dennis zei stem me er maar uit!!! Dus als de redaktie ballen heeft, dan gooien ze hem er nu uit!!![]()
![]()
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden.
Ik luister sowieso 100 x liever naar Lieke dan naar de nono's Naad en Amanda, maar dat terzijde.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef Verida het volgende:
Respect voor Lieke, dat zij dit oeverloze gezeik van hem aan blijft horen.
Klopt, maar zij was een kindje van God, remember?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?
Nee de regels waren zo veranderd, dat als iemand uitsprak dat ze hem/haar eruit moesten stemmen, dat de redaktie ze er uit zou zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,
Nee dat is niet waar daarom is die regel toen juist aangepast. Maar het was uit woede en frustratie ik weet niet of ze dat dan kunnen maken. Maar er zou op z'n minst een brief moeten komen dat dit soort uitspraken niet mogen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is alleen maar klote dat hij dat heeft uitgesproken want nu mag hij er niet eens uitgestemd worden. Dat was tenminste bij Ilona zo. Alhoewel de redactie ook wel zal balen van Dennis. Hij vreet ze arm maar voert geen flikker uit,
Nee dat was anders. De andere bewoners gebruikten fat onderling als argument en bespraken dat in een latere fase met Natasia toen er eigenlijk al unanimiteit was. Daarvoor waren ze juist erg voorzichtig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Maar met de zwarte heks hebben dat toch ook afgesproken dat ze haar er mochten uitstemmen zodat er geen nieuwe inkwam?
Ik denk dat hij met veel meer waardigheid vertrekt als hij nu gewoon de poort uitlooptquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij ook wel makkelijk.
Je roept heel hard, stem mij er maar uit en vervolgens mag je er niet uitgestemd worden.
Lekker makkelijk om dan te blijven zitten.
Dennis wil nog met enige waardigheid vertrekken, door weggestemd te worden, ik vrees dat dat hem ook niet gegund zal worden.
Ik denk dat Dennis nooit meer met enige waardigheid zie kooi zal verlaten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met veel meer waardigheid vertrekt als hij nu gewoon de poort uitloopt
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis nooit meer met enige waardigheid zie kooi zal verlaten.![]()
Ik hoop dat het een uitwedstrijd wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
Ik doelde op de waardigheid, ooit zal Dennis die kooi verlaten maar nooit met enige waardigheid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |