quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is een 'gesprek' en Dennix doet aan liplezen .......
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is een 'gesprek' en Dennix doet aan liplezen .......
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een pakje soepstengels voor Dennix
Ik zou over haar heen pissenquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
![]()
![]()
Dennis neukt z'n hoer ook nog. Waardig, hoor.
![]()
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maandenquote:
mooi woord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die antiperistaltische beweging heb ik al maanden![]()
Voor KOTSENquote:
Vergeet haar ongelijke tieten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou haar uitlachen om haar buik en brede schouders. Veel effectiever![]()
quote:In de slaapkamer zou Dennis aan Nadia gevraagd hebben hem weg te stemmen en zodra Amanda dat hoort zegt ze dat Dennis dat niet mag vragen. Nadia denkt er even over na, maar zegt dan dat ze het toch al uitgesproken heeft en daarmee is de kous voor haar af. Voor Nadia misschien wel, maar voor Dennis misschien niet. Nadat Ilona een keer haar eigen exit een keer in gang probeerde te zetten zijn namelijk de regels gewijzigd. Een ieder die nu zijn eigen exit in beweging zet wordt automatisch verwijderd uit de villa en raakt ook nog eens zijn borg kwijt. Een hele foute uitspraak van Dennis die hem dus heel erg duur kan komen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |