Over eikels en urineren/zeiken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ga maar met mijn gezeik naar de SC![]()
![]()
Da's waar... maar het toontje werkt averrechts.... Maar ze gingen geloof ik al in relatietherapie... lolquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!
Ik ook... valt me op dat ze vooral de laatste 3 weken een totaal andere instelling heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...![]()
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Jaap slaapt ook deze nacht weer in het bed van Huub & Liekequote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Oh wacht eens even, hadden ze soms van bed geruild?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aan
Ja dat is het, dank allebei.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Nee, wat je daar ziet kun je met de beste wil van de wereld geen gesprek noemen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
inderdaad... ik kan niet w8ten tot die hoort dat nadia medelijden met hem heeft... alhoewel zelfs dan zal die nog met haar bed delen ben ik bang.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:00 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda heeft het in deze bij het rechte eind haha.. ik zeg dit ook niet vaak, maar ze heeft haar goede momenten.. En wat walgelijk en zielig en triest en dom zijn N en D.. dit is gewoon onmenselijk, ze heeft notabene gezegd verliefd te zijn op een andere man.. gaat nog bij hm in bed liggen.. en D klimt er weer bovenop?? Echt die gast heeft geen respect voor zichzelf, geen eigenwaarde en geen ruggengraat.
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.
ze zijn ondertussen wel wat aan het friemelen maar sex kan je het niet noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |