lijkt me wat lastig in dat huisquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij blijft net zo lang zeuren totdat Lieke zegt : Goed dan neem je er de volgende keer 3 en niet meer.
Hoe het dan gaat is bekend, dan pakt hij stiekem weer een fles en probeert buiten het zicht van de camera's het op een zuipen te zetten. ( toen Nathanael er was deed hij dat )![]()
BOB'en, nog zoiets leuksquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af,ik heb Huub al een paar keer horen zeggen dat hij een AA meeting in de villa wil hebben.
Diep van binnen weet hij het denk ik wel.Het is voor hem nu makkelijker om zijn frustraties op Lieke af te reageren.
Juist omdat Lieke zegt dat zij ook zonder alcohol een gezellige tijd kan hebben.Heel kinderachtig om dan te zeggen dat zij zich beter voelt dan anderen.Lieke is alleen maar bezorgd.
Whehehehehheeeequote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend
die toon heeft ze vaker en niet alleen bij Huub, maar ook bij andere bewonersquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:45 schreef lorence1 het volgende:
was waarschijnlijk allemaal weer een storm in een glaswater vanavond....
Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.
Aan wie zou ze denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
ik hoor nadje trouwens weer kreunen
vooralsnog ziet het er naar uit dat Dennix het voor elkaar heeft dat ie nog een kans krijgt om aan Nadia te tonen dat ie echt een man kan zijn (zoals ie zelf zegt)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()
truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
[..]
truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgen![]()
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:53 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat amanda morgen nada wat wijsheid kan brengen (nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven)
wat een openbaringen op dit late uurquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...![]()
Ja ga maar met mijn gezeik naar de SCquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat een openbaringen op dit late uur![]()
ze heeft haar goede momenten inderdaad ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Over eikels en urineren/zeiken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ga maar met mijn gezeik naar de SC![]()
![]()
Da's waar... maar het toontje werkt averrechts.... Maar ze gingen geloof ik al in relatietherapie... lolquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!
Ik ook... valt me op dat ze vooral de laatste 3 weken een totaal andere instelling heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat doet Jaap daar nou bij het bed van Huub en Lieke? Dennis en Nadiaatje pesten?
Jaap slaapt ook deze nacht weer in het bed van Huub & Liekequote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Oh wacht eens even, hadden ze soms van bed geruild?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, hopelijk * tipsch swingt de streams nog even aan
Ja dat is het, dank allebei.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Lieke mogen weer in de MB toch?
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Nee, wat je daar ziet kun je met de beste wil van de wereld geen gesprek noemen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
inderdaad... ik kan niet w8ten tot die hoort dat nadia medelijden met hem heeft... alhoewel zelfs dan zal die nog met haar bed delen ben ik bang.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:00 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda heeft het in deze bij het rechte eind haha.. ik zeg dit ook niet vaak, maar ze heeft haar goede momenten.. En wat walgelijk en zielig en triest en dom zijn N en D.. dit is gewoon onmenselijk, ze heeft notabene gezegd verliefd te zijn op een andere man.. gaat nog bij hm in bed liggen.. en D klimt er weer bovenop?? Echt die gast heeft geen respect voor zichzelf, geen eigenwaarde en geen ruggengraat.
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had met huub afgesproken het gesprek tussen nad en nix onder de dekens af te luisteren...
maar het is zo te horen geen gesprek
noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wel hoor, ze zijn al iets van een uur onder de dekens aan het praten.
ze zijn ondertussen wel wat aan het friemelen maar sex kan je het niet noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |