lijkt me wat lastig in dat huisquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij blijft net zo lang zeuren totdat Lieke zegt : Goed dan neem je er de volgende keer 3 en niet meer.
Hoe het dan gaat is bekend, dan pakt hij stiekem weer een fles en probeert buiten het zicht van de camera's het op een zuipen te zetten. ( toen Nathanael er was deed hij dat )![]()

BOB'en, nog zoiets leuksquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend

Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af,ik heb Huub al een paar keer horen zeggen dat hij een AA meeting in de villa wil hebben.
Diep van binnen weet hij het denk ik wel.Het is voor hem nu makkelijker om zijn frustraties op Lieke af te reageren.
Juist omdat Lieke zegt dat zij ook zonder alcohol een gezellige tijd kan hebben.Heel kinderachtig om dan te zeggen dat zij zich beter voelt dan anderen.Lieke is alleen maar bezorgd.

Whehehehehheeeequote:Op maandag 15 oktober 2007 02:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel
en die waren stront vervelend

die toon heeft ze vaker en niet alleen bij Huub, maar ook bij andere bewonersquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.

helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:45 schreef lorence1 het volgende:
was waarschijnlijk allemaal weer een storm in een glaswater vanavond....

Hoezo 'moet' Lieke iets wel of niet doen ? Huub heeft een probleem, Lieke niet ! Huub moet maar zorgen dat hij z'n probleem met autoriteit oplost !!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub een probleem met autoriteit heeft moet Lieke niet zo op dat belerende toontje praten.... ook al is ze bezorgt.

Aan wie zou ze denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
ik hoor nadje trouwens weer kreunen

vooralsnog ziet het er naar uit dat Dennix het voor elkaar heeft dat ie nog een kans krijgt om aan Nadia te tonen dat ie echt een man kan zijn (zoals ie zelf zegt)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()

truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
helaas... het zag er allemaal zo mooi uit.... maar het kan nog.. Dennix heeft iig al uitgesproken dat naar huis gaat / wilt...
Nu is het wachten op de uitvoering van dat strakke plan![]()
Afijn, ik ga pitten... morgen is Ivar in tha house![]()

quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
[..]
truste en veel plezier met het kijken naar ivar morgen![]()

Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:53 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat amanda morgen nada wat wijsheid kan brengen (nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven)

wat een openbaringen op dit late uurquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...![]()

Ja ga maar met mijn gezeik naar de SCquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat een openbaringen op dit late uur![]()

ze heeft haar goede momenten inderdaad ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda begin ik meer en meer te waarderen ...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |