Als dat links in beeld de hand van nadia is, dan is er al weer een nagel ( door aankomend nagelstyliste amanda aangebracht) afgebrokenquote:

Wat gaat hij doen dan, knalluh?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Nadia: Ik ga zo eerst met Luc praten, daarna met jou
D: Vergeet niet wat ik heb gezegd he, het spijt me, ik ga me anders gedragen.
Hij ziet de bui al hangen ???

Is idd de hand van Nadiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat links in beeld de hand van nadia is, dan is er al weer een nagel ( door aankomend nagelstyliste amanda aangebracht) afgebroken![]()

Zegt ie het spijt me?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Nadia: Ik ga zo eerst met Luc praten, daarna met jou
D: Vergeet niet wat ik heb gezegd he, het spijt me, ik ga me anders gedragen.
Hij ziet de bui al hangen ???

Hij zegt al sinds gisteravond sorry, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zegt ie het spijt me?
Ze kreeg toch een laatste kans? En volgens mij heeft ze die verspeeld gisteravond![]()
Wat is t toch een enorme loser![]()
gaat weer op lurk stand

dat 100% zeker wete..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
Ik word schijtziek van die Nadia en nix. Het is een waardeloze verhaallijn die al maanden duurt...
nix voegt totaal niets toe aan het programma. Het is gewoon een uberloser. Als Nadia nu toch weer met nix zou gaan dan is dit te ongeloofwaardig en is in mijn ogen alles gewoon gescript...
[ afbeelding ]

Het is ongelooflijk dat Amanda zoveel werk verricht. Doet ze knap.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
Go Amanda, Go Amanda!!!

Heel ongeloofwaardig, pleur die vent eruit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk dat Amanda zoveel werk verricht. Doet ze knap.
Ik snap niets van Nadia. Iedereen kots nix uit behalve Nadia. Hoe ongeloofwaardig is dit nu nog?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |