Ja echt.....Ze gaan zometeen praten..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt????Dus die 24 uur aanvraag kunnen we wel weer vergeten?
![]()
Pff ik heb hem al 3 maanden de tijd gegeven, ik vind dat RTL hem er eindelijk uittrapt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Peetje, geef hem tijd..... hij gaat knalluh vandaag en anders morgen wel 100%
thanx BQ........quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Ze halen hem niet duidelijk in beeld maar deze is voor Desii
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Lobasca het volgende:
En waarom beginnen die anderen niet gezellig over gisteravond? Aanpakken die nada en nix! Nu!!!
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook niet he, nu kan je ze pakken en houden ze hun mond dicht.
Daar lijkt het wel op, hoewel Amanda ook goed bezig was gisteravond, dus please please laat Brian nu eindelijk eens wat doen, samen met Amandaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze misselijk wordt van de zalmgeur terwijl ze haar broodje eet.
Ivar: Ach, je kunt je eten altijd weer uitkotsen.![]()
Ik heb liever dat Amanda nog eens een openhartig gesprek met Nadia gaat houden, deed ze gisteravond ook goed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian kijkt iig niet zo vrolijk als nada tegen hem praat. Moet ik nu mijn hoop op hem vestigen?![]()
Da's juist stoer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Luc gaan we straks praten. En Dennis reageert weer niet.
Hij lacht weer een beetje schaapachtig of het de normaalste zaak van de wereld is. Stel losers daar aan tafel.Knalluh! Hup!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Luc gaan we straks praten. En Dennis reageert weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |