Huub snap het nog steeds niet.... alsof een alcoholisme te maken heeft met het aantal incidenten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad en maar door zeuren tegen Lieke.Zeer irritant,hij weet toch donders goed dat alcohol bij hem vaak de oorzaak van problemen is.
Omdat Huub het aan hem heeft beloofd om niet meer te drinken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo Polo belangrijk ?
Vooringenomen, wel opletten he.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Huub mist de alcohol wel erg, hij heeft echt wel een alcohol probleem, hij blijft maar doorzeuren.
En hier krijgt Lieke de schuld omdat ze zeikt ??????
Ach volgens de "standaard" heeft half Nederland een alcohol probleemquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Huub mist de alcohol wel erg, hij heeft echt wel een alcohol probleem, hij blijft maar doorzeuren.
Whatever, die hele discussie is reteirritant.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
huubs vader heeft ooit eens in de kooi verteld, dat huub erge moeite heeft met gezag, vandaar dat hij niet goed ging op school etc. dit alcohol verbod heeft dezelfde uitwerking, alleen loopt ie voor het eerst in zijn leven niet voor autoriteit weg en blijft in de kooi. Mag die jongen dan sago zijn. het gaat er meer om dat hij het niet mag, dan dat hij geen drank krijgt denk ik
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Volgens mij heeft Huub die afspraak met een 'hogere baas' gemaakt en niet met Polo (Marco).quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Huub het aan hem heeft beloofd om niet meer te drinken.
Inderdaad. Ik kan me trouwens geen feest meer herinneren die ik nuchter heb beeindigdquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipen
heb ik ook is toch niks mis mee ?
Je bedoelt Nadia, ze geeft zich over en laat zich prikken voor de vrede. Beide zijn ze walgelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien begint Dennix weer te neuken voor de vrede : The PeaceFucker !
Dat vraag ik me af,ik heb Huub al een paar keer horen zeggen dat hij een AA meeting in de villa wil hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub snap het nog steeds niet.... alsof een alcoholisme te maken heeft met het aantal incidenten.
Als Huub echt een alcoholist zou zijn dan vind ik het knap dat hij het toch volhoudt om niet te drinken. Net zo goed als dat ik het knap vind van amanda dat ze nog steeds niet rookt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Zal eerder de alcohol zijn dat het niet goed met hem op school ging.... hij dronk ook al erg jong.... als ie niet met autoriteit overweg kwam hebben vaak de ouders daar een aandeel in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
huubs vader heeft ooit eens in de kooi verteld, dat huub erge moeite heeft met gezag, vandaar dat hij niet goed ging op school etc. dit alcohol verbod heeft dezelfde uitwerking, alleen loopt ie voor het eerst in zijn leven niet voor autoriteit weg en blijft in de kooi. Mag die jongen dan sago zijn. het gaat er meer om dat hij het niet mag, dan dat hij geen drank krijgt denk ik
Hij blijft net zo lang zeuren totdat Lieke zegt : Goed dan neem je er de volgende keer 3 en niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als hij nu gewoon zegt dat hij de pest aan feestjes heeft als hij niet kan zuipen
heb ik ook is toch niks mis mee ?
Hij zei net Polo.Die stond ook naast hem met het jaarfeest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub die afspraak met een 'hogere baas' gemaakt en niet met Polo (Marco).
ik welquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me trouwens geen feest meer herinneren die ik nuchter heb beeindigd
Dat is altijd al het verhaal, Huub heeft zelf besloten te stoppen met drinken. Daarop heeft de hoogste baas gezegd : "Dat is OK, maar wij zien er op toe dat je je daar aan zult houden. Overtreden is dus een sanctie, de hoogst denkbare". De baas had nog toegevoegd, dat als Huub het niet zelf had voorgesteld, de redactie die maatregel genomen zou hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:35 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zei altijd als mijn broer komt dan drink ik gewoon een glaasje mee.
Dat doet hij ook niet hij durft gewoon niet toe tegeven dat hij van achteren niet meer mag drinken.
Je hoor alleen maar uit zijn gesprek dat hij het zelf besloten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |