Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis nooit meer met enige waardigheid zie kooi zal verlaten.![]()
Ik hoop dat het een uitwedstrijd wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
Ik doelde op de waardigheid, ooit zal Dennis die kooi verlaten maar nooit met enige waardigheid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen voetbaltraining voor Dennix, dat zal een feest worden .
Hier nog één!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
En nog even over die bewegende caps... Ik heb gisteravond meerdere malen mijn computer opnieuw moeten opstarten omdat Fok vastliep..en ik vrees toch dat het daar door komt.
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?quote:
Nee, ik denk er precies zo over. Leuk als er iets bijzonders is, zoals met die trap van Natas, maar niet om te zien hoe Dennis kauwt of zoent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?
nou hier loop niks vast op vista ultimate ligt gewoon aan je pc zal oude zijn ofzo of te langzaam!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
Eindelijk staat er op het scherm, niet fluisteren, Dennis.
Niks oude pc, niks langzaam, maar was gister wel een beetje overdaad aan bewegende gifjes. Daardoor laadt Fok langzaam, waren meer mensen die erover klaagden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef tony38 het volgende:
[..]
nou hier loop niks vast op vista ultimate ligt gewoon aan je pc zal oude zijn ofzo of te langzaam!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ze zijn leuk maar het waren er wat teveel inderdaad. Overigens had ik absoluut geen probleem met vastlopers.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan toch maar een oproep om ze maar niet te pas en te onpas te plaatsen? Of be ik dan een zeikerd?
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
Eindelijk staat er op het scherm, niet fluisteren, Dennis.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.![]()
Heeft hij Nadia nog bruut genomen vannacht om zijn donkere kant te bewijzen?
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoooo, de nieuwe en harde Dennis laat zijn andere kant zien.![]()
Heeft hij Nadia nog bruut genomen vannacht om zijn donkere kant te bewijzen?
Peetje, geef hem tijd..... hij gaat knalluh vandaag en anders morgen wel 100%quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.
Weet Nadia dat nix seks met d'r heeft gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig stond Nadia net weer met Luc te kleffen en de nieuwe en harde Dennis deed ............................................................niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |