Ze vindt hem zielig.....door haar gedrag maakt ze dat hij nog belachelijker overkomt dan hij al is......vriendschap? ....een vriend zo afmaken met alles wat ze zegt tegen anderen over hem....het is te min voor woorden dat ze zich een vriendin durft te noemen....het is een valse heks...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een windvaan is dat kutwijf toch, wel verliefd niet verliefd, relatie geen relatie, wel dronken niet dronken.....
Mén, de teiltjes zijn niet aan te slepen hier.
Amanda is goed bezig, doorgaan wijffie.![]()
Moment dat ze dat in de gaten heeft is het moment dat ze op de stoel zit en Amanda Nadia wegstuurt iov Brian. Ik denk dat Amanda heel erg veel over heeft. Terwijl de keuze om te winnen misschien juist zou moeten zijn hem weg te stemmen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze liegt en draait alles altijd aan elkaar idd. Ze doet gewoon haar eigen ding; ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het zal opvatten als ze hoort dat Amanda tegen haar speelt.
Zij bijt in het stof en kruipt voor Brian als er een discussie is of iets wat het begin zou kunnen zijn van een discussie, want anders kan hij wel eens boos worden. Ze houdt hem gewoon rustig en geeft geen tegengas. En dat terwijl ze altijd verhalen heeft over hoe ze in het gewone leven super eigenwijs en met een grote bek haar zin doordreef.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit haar kant er veel liefde naar Brian is. Brian is denk ik steeds meer gegroeid in de relatie maar of dat buiten stand houdt? Denk het niet.
eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Naad wil uren met Dennix gaan praten. Amanda praat dit uit haar hoofd, Naad moet kort en bondig zeggen waar het op staat anders lult Dennix haar weer om.
Prima advies Amanda![]()
En ze gaat maar door en door.....ze is zoveel onvolwassener danquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze deze relatie in stand houd omdat ze zo veel aandacht krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Precies. Het is eigenlijk hetzelfde advies wat Huub Jaap gaf. Kort en bondig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Naad wil uren met Dennix gaan praten. Amanda praat dit uit haar hoofd, Naad moet kort en bondig zeggen waar het op staat anders lult Dennix haar weer om.
Prima advies Amanda![]()
Toch zijn ze erg naar elkaartoegegroeit.... 't is geven en nemen in eenrelatie heb ik gehoort. Ook al houdt Amanda zich vaak in... ik vind niet dat ze bang is voor Brian. Ze houd wel erg veel rekening met hoe Briian kan reageren en past zich daarop aan. Maar daar is niets mis lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zij bijt in het stof en kruipt voor Brian als er een discussie is of iets wat het begin zou kunnen zijn van een discussie, want anders kan hij wel eens boos worden. Ze houdt hem gewoon rustig en geeft geen tegengas. En dat terwijl ze altijd verhalen heeft over hoe ze in het gewone leven super eigenwijs en met een grote bek haar zin doordreef.
Deze relatie houdt buiten geen stand![]()
Wat is de extra van de beweging in dit plaatje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Amanda: je doet het supergoed.... straks ben je superblij dat je weer vrijgezel bent.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou ook van Amanda, die geeft advies omdat ze haar los moet weken van Dennis. Ze speelt het spel; net als Nadia doet overigens. Die wil ook wel van Dennis af; maar ze wil er niet de 'schuld' van krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef riri het volgende:
[..]
Ze vindt hem zielig.....door haar gedrag maakt ze dat hij nog belachelijker overkomt dan hij al is......vriendschap? ....een vriend zo afmaken met alles wat ze zegt tegen anderen over hem....het is te min voor woorden dat ze zich een vriendin durft te noemen....het is een valse heks...
Dat ik het een leuk plaatje vind.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat is de extra van de beweging in dit plaatje?
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda denkt dat nadia nog wel met luc naar bed gaat.
Nadia denkt van niet
Ik denk dat amanda gelijk heeft
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.
Laat nadia het eerst maar uitmaken met dennis en dan op haar bek gaan bij Luc.
Ik ben dat mens spuugzat![]()
![]()
Dat is het ook wel. Maar wat is de plus van de beweging die bij menig Fokker de cpu oververhit?quote:
Als ze niet met Brian was gegaan en altijd zo direct was geweest had ze zelfs mijn favoriet kunnen worden. Helaas heeft ze zich enorm aan Brian aangepast onder druk van dhdngmw...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
IK vind Amanda wel ontwapenend nu, straight to the point
en op een bepaalde manier kinderlijk eenvoudig.
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik hoop dat Luc bedankt voor de eer.
Laat nadia het eerst maar uitmaken met dennis en dan op haar bek gaan bij Luc.
Ik ben dat mens spuugzat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |