abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53944435
A: Je kan toch niet bij iemand blijven omdat je hem zielig vindt donder op man
N: Nee dat kan ook niet, maar ik vind hem zo zielig.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:14:46 #227
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944472
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef petraa het volgende:

[..]

Heel ongeloofwaardig, pleur die vent eruit.
En dan heb ik het niet over Nadia. Dat die nix een uberloser is nu wel duidelijk. Maar zoals Nadia doet, dat gedraai, is toch niet meer normaal. Ze kan het toch gewoon uitmaken. Dit hoeft nog geeneens het einde van elkaars backup te betekenen. Ik krijg steeds meer het idee dat Nadia geholpen moet worden met die 1%. Nou dit is in iedergeval niet de manier.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:15:35 #228
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_53944492
Amanda als vriendin en relatie-therapeut is werkelijk geweldig ....
.
pi_53944501
A: Gewoon ermee kappen
n: HOe moet ik dat doen ???
pi_53944532
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef akveor het volgende:

[..]

En dan heb ik het niet over Nadia. Dat die nix een uberloser is nu wel duidelijk. Maar zoals Nadia doet, dat gedraai, is toch niet meer normaal. Ze kan het toch gewoon uitmaken. Dit hoeft nog geeneens het einde van elkaars backup te betekenen. Ik krijg steeds meer het idee dat Nadia geholpen moet worden met die 1%. Nou dit is in iedergeval niet de manier.
Nadia kan het goed spelen, maar het blijft/is net zo'n loser als Dennix.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:18:17 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944551
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Dennis schijnt zich naar eigen zeggen dus ontzettend in te houden. In het normale leven is hij een uiterst agressief iemand. Dit heeft hij allemaal (onder de dekens) al met Nadia besproken. Hij wil die kant van hem niet in DGK laten zien, dan maar liever als 'lieve jongen' worden afgeschilderd. Zijn agressie zou zelfs erger zijn dan wat Brian tot nu toe heeft laten zien. Dit loopt hij allemaal op te kroppen voor Nadia.. zegt hij.
Oké dat hij een driftkikker kan zijn hebben we in het hele begin gezien dat hij in de villa zat en Huub zijn pink brak. Hij baalde er ook enorm van dat duw en trekwerk niet meer toegestaan werd. Dus hij houdt zich niet in voor Nadia.. maar voor zichzelf.. anders ligt hij er zo uit.
En agressie maakt je nog geen man. 'k Heb nog nooit zo'n zacht eitje als Luc gezien.. maar daar staat dan wel een vent.
Het is uitstraling en 'de babbel' die de man maakt.. en dát heeft Dennis niet en zal hij nooit krijgen.
Hij blijft altijd niks!!
Hij durft gewoon niet zichzelf te zijn. Want ik mag toch hopen dat die nix in het echte leven niet zo is. Maar aan z'n vrienden keuze te zien is in mijn ogen redelijk duidelijk dat hij weinig voorstelt. Het doet me denken aan een jongen van 16 die speelt met 10 jarigen omdat er verder niemand met hem wil spelen.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:20:01 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944586
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
A: Gewoon ermee kappen
n: HOe moet ik dat doen ???
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze deze relatie in stand houd omdat ze zo veel aandacht krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:21:21 #233
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944613
.
En dat probeert hij nu nog te redden door zo te kruipen voor Nadia.
Als hij dit naderhand ziet schaamt hij zich ervoor maar nu is het nog z'n enige kans op dat millioen!!!!!!!
Hij denkt ik ben nu zover gekomen ik zal nog even moeite doen om te blijven voor de prijs niet voor de liefde,
dat was er toch al nooit.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_53944624
Eigenlijk moet Brian straks ff tegen Nadia uitspreken dat hij de manier afkeurd waarop Nadia met Luc z'n gevoelens om gaat. (lekker belangrijk wat ze met die van Nix doet) Tijdens feestjes beetje aan hem hangen en gezellig doen, en overdag weer met Nix. Dat mag hij van mij best ff zeggen als "brodder".

Dan snapt ze er helemaal niks meer van.
pi_53944628
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Hij durft gewoon niet zichzelf te zijn. Want ik mag toch hopen dat die nix in het echte leven niet zo is. Maar aan z'n vrienden keuze te zien is in mijn ogen redelijk duidelijk dat hij weinig voorstelt. Het doet me denken aan een jongen van 16 die speelt met 10 jarigen omdat er verder niemand met hem wil spelen.
Hij is gewoon kansloos tegenover de rest van de bewoners. Die zijn hem allemaal stuk voor stuk verbaal, mentaal en fysiek de baas. Ook de febo doet de laatste dagen wel enorm hun best om hem te breken. Ik verbaas me er alleen over dat het nog zo moeilijk is om hem er uiteindelijk uit te krijgen en denk dat ook de Febo daar van baalt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:22:55 #237
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944639
Amada: Je moet hem geen worst voorhouden
Nadia: ik ga hem geen worstje voorhouden...
Rot toch op je doet niet anders met je kut gedrag.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:25:21 #238
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944686
Amanda je kan lullen wat je wil.... maar na een gesprek met nix draait ze toch weer helemaal de andere kant uit.
Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Amanda je kan lullen wat je wil.... maar na een gesprek met nix draait ze toch weer helemaal de andere kant uit.
zeker weten 100%.
pi_53944705
Dennix is vast altijd de beste vriend van de meisjes, en hij zou zo graag die geile man zijn
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:26:36 #241
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944714
Amanda: De grootste stap heb je al gezet.

Heeft Nadia nu wel of geen seks gehad met nix? Dat zegt wel genoeg lijkt me.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 11:27:55 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_53944744
Wat een windvaan is dat kutwijf toch, wel verliefd niet verliefd, relatie geen relatie, wel dronken niet dronken.....

Mén, de teiltjes zijn niet aan te slepen hier.
Amanda is goed bezig, doorgaan wijffie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:28:23 #243
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944752
Schaak
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:28:54 #244
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53944760
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53944767
Goedemorgen

Amanda is goed bezig met het plannetje om Nadia los te weken van Dennix.

Ze vergeet alleen dat zij ook geen relatie heeft die gebaseerd is op liefde
pi_53944779
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Het erge is is dat hij gewoon zo is
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:31:49 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944811
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een windvaan is dat kutwijf toch, wel verliefd niet verliefd, relatie geen relatie, wel dronken niet dronken.....

Mén, de teiltjes zijn niet aan te slepen hier.
Amanda is goed bezig, doorgaan wijffie.
Daar klopt toch gewoon niets van? Amanda is idd lekker fanatiek....
Teiltjes zijn hier vol... ik ben overgegaan op emmers...
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:33:33 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53944849
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef Maria44 het volgende:
Goedemorgen

Amanda is goed bezig met het plannetje om Nadia los te weken van Dennix.

Ze vergeet alleen dat zij ook geen relatie heeft die gebaseerd is op liefde
Ik denk dat vanuit haar kant er veel liefde naar Brian is. Brian is denk ik steeds meer gegroeid in de relatie maar of dat buiten stand houdt? Denk het niet.
Amanda heeft ervaring met relaties verbreken blijkbaar. Ze heeft er een soort format voor. Praatje, knuffel, vriendin komt ook nog even praten.....en klaar. Wat is het leven toch makkelijk als je zo in elkaar zit als Amanda.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_53944873
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Ze liegt en draait alles altijd aan elkaar idd. Ze doet gewoon haar eigen ding; ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het zal opvatten als ze hoort dat Amanda tegen haar speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')