quote:Met welke beroemde sexy babe zou jij wel eens een dagje willen ruilen en waarom?
Met geen één, want ik ben al dè beroemde sexy babe.
quote:En tot slot: gooi alles uit de kast en laat zien wat je hebt! Waarom ben jij het Buurmeisje van het Jaar voor de Radio Veronica-luisteraar?
Ik ben het buurmeisje van het jaar 2007 omdat ik juist niet het typische girl next door type ben: ik ben apart, artistiek, gestoord en exotisch. Ik heb gevoel voor humor, ben altijd in voor iets geks en ik durf elke uitdaging aan te gaan.
quote:Verder ben ik gewoon THE NEXT BEST THING … Hou je ogen en oren open.. Want over een paar maanden kan je NIET meer om mij heen…..
quote:Geld maakt mij WEL gelukkig ….
Soms last van meerdere persoonlijkheden ….
En ook van opvliegers !!
Word agressief op een donderdag avond
Kom vaak aandacht tekort
Ik doe niet stoer , nee ik BEN stoer
Orginaliteit vind je bijna niet meer terug in deze samenleving
Kapsones hebben is een normaal verschijnsel .. toch?
Jaloezie ?? komt vaak voor .. niet ontkennen dat jij dat nooit bent !
Vrienden ? nopes ben me eigen vriend je kan toch niemand behalve jezelf vertrouwen …
Ben op 20 jarige leeftijd al in een midlifecrisis belandt
Een 100 % puure allochtoon ( goed ingeburgerd )
Ik zit al klaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:34 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vind die Belgische "Paratrooper" unne goeie gastmoet het helaas opnemen, maar denk wel dat ik het daarna gelijk ga kijken
![]()
Da's voor degenen die de eerste 2 afleveringen gemist hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat begreep je niet aan de TT@DuchessX?
Ik zou zeggen los 't mee opquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
Zo meteen begint het, maar mijn waarom is het forum zo traaggggg!!!!!
Je zou bijna hopen dat er een Jerommeke rondloopt die hem naar de andere kant van de wereld helptquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Sorry... moest ff weg vanwege plaatsvervangende schaamte
De rappende rasta-Lama (het klinkt als een slechte Suske & Wiske)
Tenenkrommendquote:
Hij heeft het heel druk met posten op hyves en nog meer van dat soort sitesquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een rap inderdaad....
Tim lijkt me echt zo'n werkschuw figuur, doet hij nog iets behalve rappen?
Iig. beter dan die 24 man die in het vliegtuig zitten op weg naar huis.quote:
The story of his lifequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef Arth_NL het volgende:
Ik bedoel, hij lijkt het pispaaltje van 70 man te zijn, ik vind het dan knap dat hij dan blijft proberen om deel van de groep te worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm rtl 5 viel net even weg bij mij. Eng joh.
Het is wel de manier om je te onderscheiden tussen zoveel mensen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:58 schreef kepler het volgende:
die mensen die zich kandidaat stellen voor de leiders
ja, alhoewel de meeste indrukken negatief zullen zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel de manier om je te onderscheiden tussen zoveel mensen...
Nog even volhoudenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
ik heb honger, wanneer is er weer een fucking reclame!
Je kunt!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
ik heb honger, wanneer is er weer een fucking reclame!
Ik mis 'm nu alquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef berney het volgende:
Gelukkig is die rasta lama niet zo vaak in de picture.
Dat vond ik nou ook!quote:
Is dat nou die spit-face Lotus?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef berney het volgende:
Een Pippi Langkous kapsel is ook een manier om op te vallen.
Ze is iedere biologie-lerares die je ooit voor de klas hebt gehad, en dan opgerold in een klein vrouwtje dat vol overtuiging op GroenLinks stemt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Het is geen Jolien Jolien laat je tieten nou eens zien maar eerder een grappige schattige biologisch vesrtrooide mama mevrouw
Hmm, hij is de beste op dat eiland gekquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Geeft Sven het nu op? Gekrenkte trots omdat ie geen leider is geworden?
Ik ben fanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Het is geen Jolien Jolien laat je tieten nou eens zien maar eerder een grappige schattige biologisch vesrtrooide mama mevrouw
Bijna goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:29 schreef kepler het volgende:
ze mogen vast nog 4 mensen extra kiezen dadelijk
Neuh.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bruno ligt er toch ook uit?
Laatste blauwe band was voor hemquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bruno ligt er toch ook uit?
Ik denk dat het de beste keus uit die 4 onbekenden was...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Dat jullie het de normaalste zaak vinden dat ingeborg tot leider is verkozen. Ik vraag mij nog steeds af wie dat wijf is.
Dat zag ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die dreadlocks dude liep net met een bordje door het beeld bij Spuiten en Slikken.
Iraida ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die dreadlocks dude liep net met een bordje door het beeld bij Spuiten en Slikken.
Op de website stond ook dat er 25 afvallers waren. Misschien dat er nog eentje vertrokken was tussen het vertrek van de 24 en de stemming?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef Re het volgende:
wie stemde er eigenlijk niet (of met andere woorden, was er al eentje tussentijds verdwenen?) beide stemrondes kwam op 75 totaal?
Ik ging op dat moment ook zappen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die speeches waren echt gênant. Je kon daaraan al aanvoelen wie de uitverkorenen waren.
Ik had alleen daarna verwacht dat Sven het werd.
Ja en die zeikerige vriendin van hem ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeeeeee Sven!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan die Bruno nog steeds niet uitstaan, bah wat een vervelende vent.
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat daar verschrikkelijk in geknipt is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die speeches waren echt gênant. Je kon daaraan al aanvoelen wie de uitverkorenen waren.
idd, wat een loser gedrag zeg.quote:[b]Op zondag 14 oktober 2007 22:40 schreef
Sven viel zwaar door de mand met z'n gekrenkte trots toen ie niet als leider verkozen werd boven die kartonkwaliteitscontroleur.
Ik had bij het kiezen van die 2 extra teamleden nog zoiets van "probeer Sven voor het blok te zetten", maar aan de andere kant heb je ook niks aan een niet gemotiveerde deelnemer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:34 schreef DarkElf het volgende:
"boehoe, jullie willen me niet als leider, dan ga ik weg hoor"![]()
Denk het niet want die ene Vlaamsche Pot kreeg geen lintje en moest naar huis.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:07 schreef linebear het volgende:
En vond wel dat die Ingeborg wel heel erg bij de vrouwtjes zat te slijmen. ZOu ze pot zijn
Hoe heet ie eigenlijk?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even heerlijk zitten genieten hoe die sneue militair met dat rare petje welgeteld 1 stem kreeg bij de leidersverkiezeingen!Wat een kneus is dat zeg met z'n grote mond...
Dus deze 2 leiders zitten niet bij de eerste 10 (ongeveer) die nu gaan afvallenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:20 schreef linebear het volgende:
Zeiden ze trouwens niet dat er de leiders bij de laatste 40 zouden eindigen... waren er nu toch echt meer
Precies ja.. zo'n gevoel van 'ik ben weer als laatste gekozen'quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:10 schreef octopussy het volgende:
De politie-agent had van mij ook wel leider mogen zijn. Kwam besluitvaardig op mij over.
Rudi...ik weet echt niet waarom hij zoveel stemmen kreeg.
Ik vermoed dat er wel iets met de groep 'afvallers' gaat gebeuren. Ik zou me ook zwaar genaaid voelen als ik door iemand niet uitgekozen zou worden. Beetje het groepjes kiezen bij gymles gevoel. Je hebt in principe nog geen kans gehad om je zelf te bewijzen.
Fransquote:
Hahaha.. ja..quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Frans
[ afbeelding ]
Die vent is echt zo paranoid he
In de 1e aflevering: jah eh.. wie zegt dat we die leiders wel kunnen vertrouwen? dat soort figuren denkt toch alleen maar aan zichzelf, en wij worden er dan weer de dupe van![]()
En in de 3e: nee ik ga jullie echt niet mijn programma vertellen hoor! je weet maar nooit of jullie het dan gaan jatten! trustno1!
Hij lijkt me echt zo'n stereotype UFO-fanaat uit de X-Files![]()
Ik vond hem sexyquote:
Staat dat tegenwoordig niet meer op uitzendinggemist.nl? Ik keek net even, maar de enige aflevering die er stond was er een waarin ze het over Pasen hadden, dus dat is al een oude.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:13 schreef rene90 het volgende:
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken?
nee staat daar niet meer, op www.101tv.nl tegenwoordig dacht ik, en anders op de site van bnn wanneer je je registreert (betaalt).....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef spearhead het volgende:
[..]
Staat dat tegenwoordig niet meer op uitzendinggemist.nl? Ik keek net even, maar de enige aflevering die er stond was er een waarin ze het over Pasen hadden, dus dat is al een oude.
Zat net even door de foto's de browsen en inderdaad... Dat had niet verkeerd geweest om nog even met ontbloot torso over dat eiland te zien dartelen...quote:
Jup de lama zat bij spuiten en slikken, samen met die Iraida bitch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:13 schreef rene90 het volgende:
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken? en anders was het echt ze tweelingbroer, hij was bij de "subcultuur" modellen die ondervraagd werdt, beetje vaag maar oke.
Wat betreft de ontwikkelingen van expeditie robinson, de oude theme moet er weer onder...dat geeft echt het gevoel weer vind ik
Vooral dat dartelen dan hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef Hik het volgende:
[..]
Zat net even door de foto's de browsen en inderdaad... Dat had niet verkeerd geweest om nog even met ontbloot torso over dat eiland te zien dartelen...![]()
Hoe ging die ook weer? Ik vind die nieuwe theme ook wel vet eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:13 schreef rene90 het volgende:
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken? en anders was het echt ze tweelingbroer, hij was bij de "subcultuur" modellen die ondervraagd werdt, beetje vaag maar oke.
Wat betreft de ontwikkelingen van expeditie robinson, de oude theme moet er weer onder...dat geeft echt het gevoel weer vind ik
oke en iraida dus als "subcultuur-model" ik denk al...hij modelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup de lama zat bij spuiten en slikken, samen met die Iraida bitch.
Dat vooral!quote:
En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
Dan kan ik me goed voorstellen dat die mien ("circusspeeltje") bedankt had.. maar ja, het gaat hier wel om Expeditie Robinson, niet om de gymles.. dus eigenlijk ook wel stom dat ze het dan toch niet aanvaarde.
Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kent iemand die mee heeft gedaan?
duh, maar dat maakt het niet minder leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Er word echt weer vele malen meer gemanipuleerd dan je in je stoutste dromen kan vermoeden.
Waarom zag ik dan dat Bruno ergens op de vijfde plek van het lijstje van Rudy stond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.
Als er iemand hier is die kan liplezen, zou je het misschien nog kunnen zien aan uitzending van vorige week.
Ook wilde geen van de 2 leiders Bruno in de groep hebben en hij zou dus geen bandada krijgen. De regie verplichte echter dat hij moest blijven en dus ene bandada moest krijgen.
Dat is dus ook de reden dat hij als laatste er een kreeg.
Ze hebben toch totale zwijgplicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Sakura het volgende:
[..]
Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).
.
Officieel wel, maar niemand zal problemen maken als ze dingen vertellen die inmiddels al (gedeeltelijk) uitgezonden zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:54 schreef berney het volgende:
[..]
Ze hebben toch totale zwijgplicht.
Inderdaad nogal kinderachtige reacties bij dat blauwe team.quote:
Ja, die kromme pijlen had hij gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die stomme militair had de pijlen toch gemaakt.
Echt hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het rustig in dit topic vanavond!![]()
Alle 100 kandidaten mochten drie persoonlijke voorwerpen meenemen, dus ze hebben 300 extra spullen daar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Wup het volgende:
ze hebben ook zo belachelijk veel onnodige spullen dit jaar
luchtbedjes, kaartspellen veel kleding..
Fransquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Pretletter het volgende:
Die Frans kan alles.... behalve pijlen maken dan. Verdorie!
ze had maar 2 uur he, wil je gaan armpje drukken tussen iedereen of een kleine "gouden kooi" bouwen om het mindfucken te testen,quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Wup het volgende:
raar dat Ingeborg zo kiest
laat ze erom vechten/spelen/strijden
ja je hebt gelijk, had ik even niet aan gedachtquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef rene90 het volgende:
ze had maar 2 uur he, wil je gaan armpje drukken tussen iedereen of een kleine "gouden kooi" bouwen om het mindfucken te testen,
lijkt me moeilijk om in 2 uur iets op te zetten om zo tot een "eerlijk" besluit te komen
Even verbeterdquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:54 schreef Koenz0r het volgende:
Willem, wat flik je me nou!!kut zeg! wat was dat spannend zeg
.
Helemaal omdat die Willem de getuige is geweest bij de bruiloft van mijn ouders.. en dus een goede bekende van ons is :p
kut wind pijlen van rechts Frans
De uitzending is vanaf morgen ook op de site te zien in prima kwaliteitquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Darn! Vergeten op te nemen.. morgen weer een kans
Precies, die lulde ook maar wat voor zich uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Walther: "Ik ben mentaal en fysiek niet echt op de proef gesteld, maar daar was ik wel voor gekomen." Meteen daarna: "Ik heb hier alles meegemaakt wat ik wilde meemaken."
WTF?!Hoe rijm je dat met elkaar???
![]()
Dat is iets waar ze zelf ook behoorlijk pissed over waren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die kromme pijlen had hij gemaakt.
Jammer voor die Willem, want die boog zag er erg goed uit.
Jammer voor Rood dat nu de helft weg moet.
Ik was er niet want ik heb niet gekeken gister.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het rustig in dit topic vanavond!![]()
Ik ben het ook vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:36 schreef berney het volgende:
[..]
Ik was er niet want ik heb niet gekeken gister.
Ik ben het niet vergeten hoor, maar was té moe om op te blijven ervoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten
Is die van 21:30 op RTL8 vanavond de herhaling van gister?
Ja dat is de herhalingquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten [afbeelding]
Is die van 21:30 op RTL8 vanavond de herhaling van gister?
Mij wel, ze moeten nou eenmaal snel naar minder personen om aan het eind van het seizoen weer het normale robinsongevoel terug te krijgen.quote:
Nouja, als ik vanalles zit te doen en de anderen op hun luie gat blijven zitten zou ik er ook gefrustreerd van raken..quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
En dan dat 'ik wou dat we verloren hadden, dan hadden we mensen weg kunnen sturen'. Lekkere mentaliteit hoor!
Dat is idd Lou... tijdens de uitzending stond 't 'r ook "Siegrieke (Lou)"quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team rood.
Team blauw.
(inclusief foto's)
Siegrieke, was dat nou degene die Lou werd genoemd en die die grote krab (of wat het was) had gevangen?
[ afbeelding ]
Die lijkt op Derek, winnaar van ER 3 geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:36 schreef BVO het volgende:
Die homo uit team rood erg irritant.
Leuke aflevering!
Daar leek het op ja, ze was het ook tegen de luiaards, daar gaan we nog veel van horen denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:35 schreef Re het volgende:
is dat ook degene die van kamp gaat wissellen?
Mja, wat wil je met pijlen die door Fransquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke aflevering, eindelijk proeven.
Eerste proef, stom dat Rood die voorsprong weggaf. Volgens mij is die Kimo wiskundeleraar, dus die zal dat ook wel kunnen en dat bleek.
Tweede proef was minder, als je met een soort van bananen gaat schieten. Daar kon zelfs Willem, die al vele jaren schiet, niets mee.
Ik mag die Tim wel, weet alleen nog niet waarom, kan ver komen denk ik.
Bij Blauw zal een opruiming ook nog niet helpen, aangezien je je bij Rudi toch naar de volgende ronde kunt slijmen.
Zou het ook een stuk saaier maken.
Op naar volgende week
ze vinden haar gewoon lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Is er iets gebeurd wat ik heb gemist waarom die Farrah zo geweldig is?
Ze is toch helemaal niet zo vaak in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |