En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
Dan kan ik me goed voorstellen dat die mien ("circusspeeltje") bedankt had.. maar ja, het gaat hier wel om Expeditie Robinson, niet om de gymles.. dus eigenlijk ook wel stom dat ze het dan toch niet aanvaarde.
Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kent iemand die mee heeft gedaan?
duh, maar dat maakt het niet minder leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Er word echt weer vele malen meer gemanipuleerd dan je in je stoutste dromen kan vermoeden.
Waarom zag ik dan dat Bruno ergens op de vijfde plek van het lijstje van Rudy stond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.
Als er iemand hier is die kan liplezen, zou je het misschien nog kunnen zien aan uitzending van vorige week.
Ook wilde geen van de 2 leiders Bruno in de groep hebben en hij zou dus geen bandada krijgen. De regie verplichte echter dat hij moest blijven en dus ene bandada moest krijgen.
Dat is dus ook de reden dat hij als laatste er een kreeg.
Ze hebben toch totale zwijgplicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Sakura het volgende:
[..]
Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).
.
Officieel wel, maar niemand zal problemen maken als ze dingen vertellen die inmiddels al (gedeeltelijk) uitgezonden zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:54 schreef berney het volgende:
[..]
Ze hebben toch totale zwijgplicht.
Inderdaad nogal kinderachtige reacties bij dat blauwe team.quote:
Ja, die kromme pijlen had hij gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die stomme militair had de pijlen toch gemaakt.
Echt hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het rustig in dit topic vanavond!![]()
Alle 100 kandidaten mochten drie persoonlijke voorwerpen meenemen, dus ze hebben 300 extra spullen daar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Wup het volgende:
ze hebben ook zo belachelijk veel onnodige spullen dit jaar
luchtbedjes, kaartspellen veel kleding..
Fransquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Pretletter het volgende:
Die Frans kan alles.... behalve pijlen maken dan. Verdorie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |