Leeftijdsdiscriminatie
![]()
Ik vraag me af hoeveel huppelkutjes zich de groepen in weten te werken. Van dat werkschuwe vrouwtuig dat zich vooral bezighoud met zonnebaden en zich als een bloedzuiger ontpopt tijdens etenstijd.
Gekrenkte eer. Sven is echt een debiel als hij het opgeeft.
Mijn god Tim komt in aanmerking om door te gaan. Hoe klein moet je je voelen als je straks plaats moet maken voor Tim, of all people!? Ik deed mee aan Expeditie Robinson, maar ze kozen Rasta Lama boven mij.
Bruno en Brabo denken dat ze het waard zijn om door te gaan, hebben zichzelf al helemaal voorgenomen dat ze doorgaan.
Dat uitdelen van de bandanas is nogal confronterend, sta je daar, krijgt de persoon naast je een bandana, en jij dus niet. Dat moet steken. Vooral als ze om je heen springen en lachen en krijsen en weet ik veel wat.
Bruno die vergeslagen word is brilliante televisie. Jolien die aan de kant word gezet is best wel gemeen, ook al roept ze nog op de verstrooide manier dat ze dit helemaal leeftijdsdiscriminatie
![]()
vind.
Ik had hoop voor Rudi, maar hij kiest toch voor Bruno. De kartonkwaliteitstester is dus toch echt een hopeloze debiel.
Ik geloof dat ik deze nieuwe kampen nu al kansloos ga vinden. Kiezen ze voor fysiek zwak ogende vrouwen, veel vriendinnen onderling, en Bruno en Brabo.
Dat hele kiezen was vooral een anti-climax.
Sven die opgeeft is gewoon een anticlimax. Zo veel potentieel, maar meneer kapt er mee omdat zijn ego een deukje heeft opgelopen. Ik weet niet of het er nu leuker op gaat worden of minder leuk.
Je weet gewoon dat als mensen nu nog opgeven en de expeditie verlaten, ze een paar van die 22 gewoon glashard naaien, want die hadden er misschien wel bij willen zijn en het programma uit willen zingen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cairon op 14-10-2007 22:47:14 ]
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!