abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53942288
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 07:34 schreef DarkElf het volgende:
"boehoe, jullie willen me niet als leider, dan ga ik weg hoor"
Ik had bij het kiezen van die 2 extra teamleden nog zoiets van "probeer Sven voor het blok te zetten", maar aan de andere kant heb je ook niks aan een niet gemotiveerde deelnemer.

Erg jammer en voor mij onverwacht , hij lag zo goed in de groep. Iets te groot ego .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53942411
Helaas, Bruno niet weg, wat een naar ventje..
pi_53943101
vind het jammer dat die politie agent uit Flevoland niet de leider is geworden... zou tenminste fijn zijn om naar te kijken. Beter dan die Rudi...

En vond wel dat die Ingeborg wel heel erg bij de vrouwtjes zat te slijmen. ZOu ze pot zijn
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:35:17 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53943676
Ik heb even heerlijk zitten genieten hoe die sneue militair met dat rare petje welgeteld 1 stem kreeg bij de leidersverkiezeingen! Wat een kneus is dat zeg met z'n grote mond...

Verder heb ik zin in volgende week. Eindelijk wat proeven, echte krachtmetingen ipv dat gejengel over keukens bouwen etc.

Tot nu toe nog steeds erg leuk, maar ik vind het wel fijn dat er weer zo'n grote groep mensen weg is, er zijn er nog zoveel die me helemaal niets zeggen.

Rudi is trouwens wel een aangename verrassing!
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:53:50 #157
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_53944045
Ik vond dat Rudi het tot nu toe goed deed. Grote man dus kan een praatjes maker als Bruno wel onder de duim houden en hij Rudi blijft ook rustig en praat met mensen. Denk dat die veel kan bewerkstelligen. Je hoeft als leider natuurlijk niet een opper overlever te zijn je moet goed kunnen leiden en dat heeft Rudi denk ik wel.

Verder was Sven natuurlijk erg lame. Opgeven omdat je de rest geen competitie vind.... bewijs dat eerst maar eens. Hij had alle potentie maar dat wil nog niet zeggen dat je na 40 dagen nog steeds zo sterk bent om een robinson te zijn.

Nu 2 kampen. Beetje strijdt eindeiljk. Zal wel ruzie worden over de inname van spullen die nu in 1 kamp liggen. Heb er zin in
pi_53946860
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:07 schreef linebear het volgende:
En vond wel dat die Ingeborg wel heel erg bij de vrouwtjes zat te slijmen. ZOu ze pot zijn
Denk het niet want die ene Vlaamsche Pot kreeg geen lintje en moest naar huis.
pi_53948154
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even heerlijk zitten genieten hoe die sneue militair met dat rare petje welgeteld 1 stem kreeg bij de leidersverkiezeingen! Wat een kneus is dat zeg met z'n grote mond...
Hoe heet ie eigenlijk?
pi_53948351
De politie-agent had van mij ook wel leider mogen zijn. Kwam besluitvaardig op mij over.
Rudi... ik weet echt niet waarom hij zoveel stemmen kreeg.

Ik vermoed dat er wel iets met de groep 'afvallers' gaat gebeuren. Ik zou me ook zwaar genaaid voelen als ik door iemand niet uitgekozen zou worden. Beetje het groepjes kiezen bij gymles gevoel. Je hebt in principe nog geen kans gehad om je zelf te bewijzen.
pi_53948547
Zeiden ze trouwens niet dat er de leiders bij de laatste 40 zouden eindigen... waren er nu toch echt meer
pi_53948582
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:20 schreef linebear het volgende:
Zeiden ze trouwens niet dat er de leiders bij de laatste 40 zouden eindigen... waren er nu toch echt meer
Dus deze 2 leiders zitten niet bij de eerste 10 (ongeveer) die nu gaan afvallen .
pi_53948835
mn post, waar is ie.

ennieway, ik heb erg gelachen dat die schreeuwerd als laatste een lint van Rudy kreeg. Was strakke actie.

(al was het nóg strakker geweest als hij hem helemaal niet gekregen had)
pi_53949274
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:10 schreef octopussy het volgende:
De politie-agent had van mij ook wel leider mogen zijn. Kwam besluitvaardig op mij over.
Rudi... ik weet echt niet waarom hij zoveel stemmen kreeg.

Ik vermoed dat er wel iets met de groep 'afvallers' gaat gebeuren. Ik zou me ook zwaar genaaid voelen als ik door iemand niet uitgekozen zou worden. Beetje het groepjes kiezen bij gymles gevoel. Je hebt in principe nog geen kans gehad om je zelf te bewijzen.
Precies ja.. zo'n gevoel van 'ik ben weer als laatste gekozen'
pi_53949452
Dan kan ik me goed voorstellen dat die mien ("circusspeeltje") bedankt had.. maar ja, het gaat hier wel om Expeditie Robinson, niet om de gymles.. dus eigenlijk ook wel stom dat ze het dan toch niet aanvaarde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:59:56 #166
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_53950310
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe heet ie eigenlijk?
Frans

Die vent is echt zo paranoid he

In de 1e aflevering: jah eh.. wie zegt dat we die leiders wel kunnen vertrouwen? dat soort figuren denkt toch alleen maar aan zichzelf, en wij worden er dan weer de dupe van

En in de 3e: nee ik ga jullie echt niet mijn programma vertellen hoor! je weet maar nooit of jullie het dan gaan jatten! trustno1!

Hij lijkt me echt zo'n stereotype UFO-fanaat uit de X-Files
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_53950355
Frans .
Over z'n "programma" . Nee ik vertel er echt niets over, die reactie van die mede-discuteerder ( ) was ook wel mooi. Oh Frans dus je hebt weinig vertrouwen in de mens, tsja dan heb je mijn stem niet hoor.
pi_53950410
Was weer geweldige tv
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:47:24 #169
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_53950732
Wel zuur als je op een bepaalde kandidaat hebt gestemd, die jou dan vervolgens geen lintje geeft en dus op de boot naar huis zet...

Kwaliteit van de vrouwen die zich voorstelden was echt bagger zeg... te genant gewoon (mannen was ook niet veel, maar toch). Ik zou in elk geval hopen dat ik in het team kwam waar die krabbenvanger zat...

Dat kind met d'r "circusspeeltje"
Had die het programma wel begrepen, of dacht ze dat ze bij de Bachelor zat (daar lijkt het me niets om tweede keus te zijn; hier maakt het natuurlijk geen ene zier uit).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_53951040
Als je geen circusspeeltje wil zijn moet je sowieso niet meedoen aan Expeditie Robinson, waar je bent overgeleverd daan de grillen van de programmamakers.
pi_53952079
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Frans

[ afbeelding ]

Die vent is echt zo paranoid he

In de 1e aflevering: jah eh.. wie zegt dat we die leiders wel kunnen vertrouwen? dat soort figuren denkt toch alleen maar aan zichzelf, en wij worden er dan weer de dupe van

En in de 3e: nee ik ga jullie echt niet mijn programma vertellen hoor! je weet maar nooit of jullie het dan gaan jatten! trustno1!

Hij lijkt me echt zo'n stereotype UFO-fanaat uit de X-Files
Hahaha.. ja..
pi_53952227
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Shit, Gregory weg
Gregory is vrijwillig opgestapt.
pi_53953601
Geweldig dat die Bruno er nog in zit, dit gaat geweldige televisie opleveren
.
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:23:08 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53953716
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:47 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Gregory is vrijwillig opgestapt.
Ik vond hem sexy
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_53955235
net gekeken, tot nu toe een erg vermakelijke editie van robinson. Eens totaal anders en dat bevalt me wel goed.

Viel me trouwens ook op dat die dreadlock dude bij spuiten en slikken was, wat een stumper haha
pi_53957597
Toch vind ik het best laf van Sven om te stoppen nadat ie niet verkozen was.
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:29:23 #177
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53958290
Zo. Alles weer bijgekeken
Sven eruit Nou ja, als hij het zó erg vindt dat hij niet wordt verkozen, laat dan maar
Hebben jullie dat trouwens ook, dat je vaak uit de interviewtjes al kunt afleiden wat de ontknoping zal zijn? Dat mensen terugblikken op een gebeurtenis en dat je al merkt uit de manier waarop ze dat doen wat er uiteindelijk gebeurd is

Maar goed, de lama is weg, maar dat was toch maar kort vermaak; hij probeerde zich al helemaal in te likken en braaf te doen... die had zijn ER hoogtij al gehad Fijn dat Bruno en Frans er nog inzitten als irritatie-factoren

Dat dat lieve omaatje eruit werd gestemd, zelfs na haar beklag bij die uber dike die de nieuwe leidster is had ik niet verwacht ! Maar er zijn op de valreep toch nog wat andere oudjes ingebleven geloof ik Als het later zwaar wordt, hebben die jonkies een moederfiguur hard nodig

Heel benieuwd hoe het verder gaat. Er zit nog genoeg potentieel in en ondanks de grote aantallen (die lekker snel slinken) wordt het niet heel erg rommelig

Oh, en zit Farah er nu nog wel in?! Ik zag haar ergens iemand huilend omhelzen, maar kon geen bandana bespeuren! Maar ik kan me niet voorstellen dat ze eruit ligt. Zij leek mij juist wel een geschikt leidersfiguur; raar dat ze zich niet kandidaat stelde.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 oktober 2007 @ 23:32:55 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53958409
54 mensen over
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:34:30 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53958463
dus volgende keer 14 mensen eruit denk ik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:39:04 #180
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53958589
Beetje matig van Sven om zich na het verliezen van de stemming zo te gedragen om vervolgens het eiland te verlaten
pi_53959261
Ik heb effe op de site gekeken, Farrah, Mathilde en Walther zitten er nog steeds in.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:05:03 #182
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53961648
hehe, ik had altijd een aantal irritante mensen in mijn team genomen, als buffer voor het wegstemmen

Die Bruno is daar ideaal voor. Levert wat op in het kamp, is ongetwijfeld niet nutteloos bij de proeven, maar werkt mensen zo op de zenuwen dat jij veilig zit mocht er gestemd worden ^_^
451 °F
pi_53961800
Ik snap die oma aan een kant wel weer, het is niet leuk dat als je veel gedaan hebt ten opzichte van die 'jongere' meiden dat zij dan niet gekozen wordt en die 'andere meiden' wel.

Aan de andere kant zegt dat ook wel weer genoeg over de kwaliteiten van de beide 'leiders'.

Oftewel, ik had liever twee andere leiders gezien. Het feit dat die Ingeborg een 'gesprekje' aanging met lama of ie wel/niet mocht blijven zegt ook wel weer genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door berney op 16-10-2007 08:16:45 ]
pi_53963591
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken? en anders was het echt ze tweelingbroer, hij was bij de "subcultuur" modellen die ondervraagd werdt, beetje vaag maar oke.

Wat betreft de ontwikkelingen van expeditie robinson, de oude theme moet er weer onder...dat geeft echt het gevoel weer vind ik
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_53963944
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:13 schreef rene90 het volgende:
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken?
Staat dat tegenwoordig niet meer op uitzendinggemist.nl? Ik keek net even, maar de enige aflevering die er stond was er een waarin ze het over Pasen hadden, dus dat is al een oude.
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is." - Yogi Berra
pi_53964044
Farrah

pi_53967346
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef spearhead het volgende:

[..]

Staat dat tegenwoordig niet meer op uitzendinggemist.nl? Ik keek net even, maar de enige aflevering die er stond was er een waarin ze het over Pasen hadden, dus dat is al een oude.
nee staat daar niet meer, op www.101tv.nl tegenwoordig dacht ik, en anders op de site van bnn wanneer je je registreert (betaalt).....
Top 5 China producten
pi_53967415
waarom kan je eigen posts nog steeds niet verwijderen?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:51:24 #189
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_53969578
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond hem sexy
Zat net even door de foto's de browsen en inderdaad... Dat had niet verkeerd geweest om nog even met ontbloot torso over dat eiland te zien dartelen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_53970257
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Farrah

[ afbeelding ]
Agree, was mij ook opgevallen. ziet er uit..
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:05:48 #191
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_53970802
quote:
even over lama / rastaboy-rapper, die was als ik me niet vergis zondag in de studio van spuiten en slikken? en anders was het echt ze tweelingbroer, hij was bij de "subcultuur" modellen die ondervraagd werdt, beetje vaag maar oke.

Wat betreft de ontwikkelingen van expeditie robinson, de oude theme moet er weer onder...dat geeft echt het gevoel weer vind ik
Jup de lama zat bij spuiten en slikken, samen met die Iraida bitch.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:37:21 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53973307
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef Hik het volgende:

[..]

Zat net even door de foto's de browsen en inderdaad... Dat had niet verkeerd geweest om nog even met ontbloot torso over dat eiland te zien dartelen...
Vooral dat dartelen dan he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:45:39 #193
130755 Kinga
versier hier
pi_53973475
quote:

Hoe ging die ook weer? Ik vind die nieuwe theme ook wel vet eigenlijk...

Edit: Al gevonden. Hans Zimmer - The Rock.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kinga op 16-10-2007 19:17:33 ]
pi_53975441
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:05 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Jup de lama zat bij spuiten en slikken, samen met die Iraida bitch.
oke en iraida dus als "subcultuur-model" ik denk al...hij model
Top 5 China producten
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:32:22 #195
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_53984328
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vooral dat dartelen dan he
Dat vooral!
pi_54006432
Ondanks dat veel mensen Rudi niet geschikt vinden als leider denk ik dat hij stiekem toch meer in zijn mars heeft dan hij nu laat zien. Vooral het uitdelen van de bandana's. Vooraf drukte hij het slijmen en het voorbarige enthousiasme bij Bruno al de kop in "Wacht nu maar af". Daarna bij het uitdelen van de bandana's Bruno als allerlaatste kiezen is ook heel tactisch. Bruno werd gaandeweg steeds stiller en nerveuzer, Rudi laat zo wel heel goed zijn dat ie niet erg gevoelig is voor slijmen enzo, maar dat hij zijn eigen plan trekt. Bruno werd een beetje terecht gewezen .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_54008495
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef planethugo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_54013364
oh noessssssssssssss

ik luister nu
gr gr
pi_54037485
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
Dan kan ik me goed voorstellen dat die mien ("circusspeeltje") bedankt had.. maar ja, het gaat hier wel om Expeditie Robinson, niet om de gymles.. dus eigenlijk ook wel stom dat ze het dan toch niet aanvaarde.
En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.
Als er iemand hier is die kan liplezen, zou je het misschien nog kunnen zien aan uitzending van vorige week.

Ook wilde geen van de 2 leiders Bruno in de groep hebben en hij zou dus geen bandada krijgen. De regie verplichte echter dat hij moest blijven en dus ene bandada moest krijgen.
Dat is dus ook de reden dat hij als laatste er een kreeg.

Er word echt weer vele malen meer gemanipuleerd dan je in je stoutste dromen kan vermoeden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_54037740
Je kent iemand die mee heeft gedaan ?
pi_54041747
Dat idee kreeg ik ook al, dat het doorgestoken kaart is...Ik kan me idd niet voorstellen dat iemand Bruno in de groep wilt hebben...
Valt me wel tegen van Ernst-Jan...
Have you hugged a Ferengi Today?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:53:52 #204
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54042329
Samenzweringstheorieën
pi_54042343
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kent iemand die mee heeft gedaan ?
Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).

Net even het stukje van 2 of 5 bandanas terug gekeken op http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/home/extra_afl3.xml
Maar tijdens die tekst is die gast dus absoluut niet in beeld, zelfs niet vanaf zijn rug. Duidelijk het betere knip en plak werk.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:24:35 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54046602
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:

[..]

Er word echt weer vele malen meer gemanipuleerd dan je in je stoutste dromen kan vermoeden.
duh, maar dat maakt het niet minder leuk
The line is a dot to you!
pi_54048661
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Sakura het volgende:

[..]

En weet je wat het leuke is, in eerste instantie kregen die 2 leiders elk 5 extra bandadas om uit te delen, maar er waren niet genoeg mensen die wilden blijven. Uiteindeijk hebben ze de mensen die wel wilden terug in de grote groep afvallers gezet en alles opnieuw opgenomen, nu met 2 bandada's, en hebben ze in de studio de tekst 5 veranderd in een 2.
Als er iemand hier is die kan liplezen, zou je het misschien nog kunnen zien aan uitzending van vorige week.

Ook wilde geen van de 2 leiders Bruno in de groep hebben en hij zou dus geen bandada krijgen. De regie verplichte echter dat hij moest blijven en dus ene bandada moest krijgen.
Dat is dus ook de reden dat hij als laatste er een kreeg.
Waarom zag ik dan dat Bruno ergens op de vijfde plek van het lijstje van Rudy stond. (zal even dat gedeelte terug zien maar ik zie dat steeds op mijn vizier)

Dat er gemanipuleerd wordt, wisten we al jaren. Dat maakt het ook leuk. De kandidaten manipuleren ook weer tenslotte.
pi_54048672
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Sakura het volgende:

[..]

Yep, zeer goed zelfs, heeft tot het eind op het eiland gezeten (tenminste, dat heb ik van hem begrepen, hij heeft nog steeds gedeeltelijke zwijgplicht).

.
Ze hebben toch totale zwijgplicht.
pi_54049745
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:54 schreef berney het volgende:

[..]

Ze hebben toch totale zwijgplicht.
Officieel wel, maar niemand zal problemen maken als ze dingen vertellen die inmiddels al (gedeeltelijk) uitgezonden zijn.

Overigens zijn er ook al beelden in de afgelopen uitzendingen gemonteerd die pas een week of 5 later opgenomen zijn.
pi_54050191
tvp.

Ik vind het nu wel leuker worden, nu er minder op het eiland zitten. Wat een zeikwijf was die bejaarde.. "ja het is leeftijdsdiscriminatie!" Ach, ga toch weg..
pi_54076906
Over een half uurtje .
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 oktober 2007 @ 21:01:07 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54076932
Ik morgen weer lekker op internet, geen reclame
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:02:01 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54076943
Nog een half uurtje!
Ik ben benieuwd naar de proef!
pi_54077247
Vandaag de eerste proeven
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:20:10 #215
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54077266
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:22:05 #216
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54077289
Jaaaa, proeven
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54077324
We zijn begonnen .

Kamp Rudy tegen kamp Ingeborg !
pi_54077599
Farrah mijn held mag bovenop de toren
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:41:36 #219
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54077646
Farrah
pi_54077672
hmz... ik heb meteen een hekel aan blauw
eng fanatiek sfeertje daar
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:44:42 #221
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54077693
Hoe kinderachtig eigenlijk
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:46:25 #222
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54077721
Frank die enthousiast vertelt dat hij eigenlijk overal wel goed in is
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:46:46 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54077728
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:44 schreef Haunter het volgende:
Hoe kinderachtig eigenlijk
Inderdaad nogal kinderachtige reacties bij dat blauwe team.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54077890
Ik ben benieuwd naar het andere strand! Hopelijk 10x beter!
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_54077954
Onsympathiek hoor .

Hup Ingeborg, respect voor haar .
pi_54078021
ze hebben ook zo belachelijk veel onnodige spullen dit jaar
luchtbedjes, kaartspellen veel kleding..
pi_54078058
Dat is een fraaie vis.
Dat is eens wat anders...
pi_54078129
Krak, weg boog .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')