Dat vond ik nou ook!quote:
Is dat nou die spit-face Lotus?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef berney het volgende:
Een Pippi Langkous kapsel is ook een manier om op te vallen.
Ze is iedere biologie-lerares die je ooit voor de klas hebt gehad, en dan opgerold in een klein vrouwtje dat vol overtuiging op GroenLinks stemt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Het is geen Jolien Jolien laat je tieten nou eens zien maar eerder een grappige schattige biologisch vesrtrooide mama mevrouw
Hmm, hij is de beste op dat eiland gekquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Geeft Sven het nu op? Gekrenkte trots omdat ie geen leider is geworden?
Ik ben fanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Het is geen Jolien Jolien laat je tieten nou eens zien maar eerder een grappige schattige biologisch vesrtrooide mama mevrouw
Bijna goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:29 schreef kepler het volgende:
ze mogen vast nog 4 mensen extra kiezen dadelijk
Neuh.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bruno ligt er toch ook uit?
Laatste blauwe band was voor hemquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bruno ligt er toch ook uit?
Ik denk dat het de beste keus uit die 4 onbekenden was...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Dat jullie het de normaalste zaak vinden dat ingeborg tot leider is verkozen. Ik vraag mij nog steeds af wie dat wijf is.
Dat zag ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die dreadlocks dude liep net met een bordje door het beeld bij Spuiten en Slikken.
Iraida ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die dreadlocks dude liep net met een bordje door het beeld bij Spuiten en Slikken.
Op de website stond ook dat er 25 afvallers waren. Misschien dat er nog eentje vertrokken was tussen het vertrek van de 24 en de stemming?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef Re het volgende:
wie stemde er eigenlijk niet (of met andere woorden, was er al eentje tussentijds verdwenen?) beide stemrondes kwam op 75 totaal?
Ik ging op dat moment ook zappen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die speeches waren echt gênant. Je kon daaraan al aanvoelen wie de uitverkorenen waren.
Ik had alleen daarna verwacht dat Sven het werd.
Ja en die zeikerige vriendin van hem ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeeeeee Sven!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan die Bruno nog steeds niet uitstaan, bah wat een vervelende vent.
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat daar verschrikkelijk in geknipt is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die speeches waren echt gênant. Je kon daaraan al aanvoelen wie de uitverkorenen waren.
idd, wat een loser gedrag zeg.quote:[b]Op zondag 14 oktober 2007 22:40 schreef
Sven viel zwaar door de mand met z'n gekrenkte trots toen ie niet als leider verkozen werd boven die kartonkwaliteitscontroleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |