Wat zitten ze nou te ijlen “nu de organisatie in orde is” er is geen zak veranderd, ja Bruno heeft bewezen ook geen vis te kunnen vangen, maar verder is er niks anders nu dan voor de reclame.
Misschien even om de verkiezing als iets te laten lijken dat als een schok komt voor de groep, een onverwachte draai aan het stuk.
Sven die zichzelf kandidaat stelt is geen verrassing, dat onze opgefokte penisnijdige Brabo zich voorstelt, of er over nadenkt zich voor te stellen is ook geen schok. Wat me opvalt is dat de vrouwen niet neer worden gezet als leidersfiguren. Je hoort alleen de eerste mannen zich over het leiderschap uitlaten, terwijl de vrouwen zich vooral bezinnen op de stront die ze over zich heen zullen krijgen als ze zich kandidaat stellen en de verkiezing zouden winnen.
Voornamelijk lesbiennes en wereldvreemde vrouwen stellen zich voor als kandidaat. Alle biologen zijn hetzelfde, ik zweer het je, dat mens is als iedere biologielerares die ik ooit voor me heb gehad.
De praatjes die ze houden zijn ook behoorlijk triest, de keuze qua vrouwen gaat van belabberd tot triest.
De mannen stellen zich voor, met net iets meer bravado dan de vrouwen. Haantjes, zweefteven, en een manager
De brabo krijgt maar een enkele stem. Een heerlijk gezicht, het zal hem zuur smaken.
Sven valt steeds slechter bij mij in de smaak, hij ontpopt zich steeds meer als iemand die eist dat mensen hem opvolgen, en hij voelt zichzelf steeds beter en zo gedraagt hij zich ook steeds meer lijkt wel op de beelden die we zien. Rudi die wint, dat lijkt me echt regelrecht iemand die een groep de afgrond in laat denderen.
Rudi is te zwak.
Een heerlijke naaistreek is het wel om 25 mensen weg te werken op deze manier. Je deelname aan het spel hangt af van een alleenstaande moeder en iemand die de kwaliteit van karton controleert.
Bruno laat weer eens zien dat hij op sociaal vlak een josti is die bijna op gelijke voet staat als Tim. Als hij in het spel blijft dan is Rudi een nog grotere debiel dan hij lijkt.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!