ze had maar 2 uur he, wil je gaan armpje drukken tussen iedereen of een kleine "gouden kooi" bouwen om het mindfucken te testen,quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Wup het volgende:
raar dat Ingeborg zo kiest
laat ze erom vechten/spelen/strijden
ja je hebt gelijk, had ik even niet aan gedachtquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef rene90 het volgende:
ze had maar 2 uur he, wil je gaan armpje drukken tussen iedereen of een kleine "gouden kooi" bouwen om het mindfucken te testen,
lijkt me moeilijk om in 2 uur iets op te zetten om zo tot een "eerlijk" besluit te komen
Even verbeterdquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:54 schreef Koenz0r het volgende:
Willem, wat flik je me nou!!kut zeg! wat was dat spannend zeg
.
Helemaal omdat die Willem de getuige is geweest bij de bruiloft van mijn ouders.. en dus een goede bekende van ons is :p
kut wind pijlen van rechts Frans
De uitzending is vanaf morgen ook op de site te zien in prima kwaliteitquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Darn! Vergeten op te nemen.. morgen weer een kans
Precies, die lulde ook maar wat voor zich uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Walther: "Ik ben mentaal en fysiek niet echt op de proef gesteld, maar daar was ik wel voor gekomen." Meteen daarna: "Ik heb hier alles meegemaakt wat ik wilde meemaken."
WTF?!Hoe rijm je dat met elkaar???
![]()
Dat is iets waar ze zelf ook behoorlijk pissed over waren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die kromme pijlen had hij gemaakt.
Jammer voor die Willem, want die boog zag er erg goed uit.
Jammer voor Rood dat nu de helft weg moet.
Ik was er niet want ik heb niet gekeken gister.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het rustig in dit topic vanavond!![]()
Ik ben het ook vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:36 schreef berney het volgende:
[..]
Ik was er niet want ik heb niet gekeken gister.
Ik ben het niet vergeten hoor, maar was té moe om op te blijven ervoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten
Is die van 21:30 op RTL8 vanavond de herhaling van gister?
Ja dat is de herhalingquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten [afbeelding]
Is die van 21:30 op RTL8 vanavond de herhaling van gister?
Mij wel, ze moeten nou eenmaal snel naar minder personen om aan het eind van het seizoen weer het normale robinsongevoel terug te krijgen.quote:
Nouja, als ik vanalles zit te doen en de anderen op hun luie gat blijven zitten zou ik er ook gefrustreerd van raken..quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
En dan dat 'ik wou dat we verloren hadden, dan hadden we mensen weg kunnen sturen'. Lekkere mentaliteit hoor!
Dat is idd Lou... tijdens de uitzending stond 't 'r ook "Siegrieke (Lou)"quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team rood.
Team blauw.
(inclusief foto's)
Siegrieke, was dat nou degene die Lou werd genoemd en die die grote krab (of wat het was) had gevangen?
[ afbeelding ]
Die lijkt op Derek, winnaar van ER 3 geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:36 schreef BVO het volgende:
Die homo uit team rood erg irritant.
Leuke aflevering!
Daar leek het op ja, ze was het ook tegen de luiaards, daar gaan we nog veel van horen denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:35 schreef Re het volgende:
is dat ook degene die van kamp gaat wissellen?
Mja, wat wil je met pijlen die door Fransquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke aflevering, eindelijk proeven.
Eerste proef, stom dat Rood die voorsprong weggaf. Volgens mij is die Kimo wiskundeleraar, dus die zal dat ook wel kunnen en dat bleek.
Tweede proef was minder, als je met een soort van bananen gaat schieten. Daar kon zelfs Willem, die al vele jaren schiet, niets mee.
Ik mag die Tim wel, weet alleen nog niet waarom, kan ver komen denk ik.
Bij Blauw zal een opruiming ook nog niet helpen, aangezien je je bij Rudi toch naar de volgende ronde kunt slijmen.
Zou het ook een stuk saaier maken.
Op naar volgende week
ze vinden haar gewoon lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Is er iets gebeurd wat ik heb gemist waarom die Farrah zo geweldig is?
Ze is toch helemaal niet zo vaak in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |