abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53777029

100 expeditieleden in nieuwe Expeditie Robinson
Van de rust op het onbewoonde eiland Sribuat in Maleisië blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt.

Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende ‘Expeditie Robinson’.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Expeditie Robinson wordt zondags om 21.30 uitgezonden op RTL 5

Eerdere discussies:

Expeditie Robinson is begonnen!
pi_53777050
Vet tot nu toe
pi_53777079
Wat is die Fara voor overloopster?
#geen
pi_53777088
tvp
pi_53777090
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaakt Ik geloof er helemaal niets van

Nee, ze zijn écht!

(Ik verdenk Iraida er overigens van voor de lijn mee te doen, lol.)
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:16:54 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53777095
#3 al he.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:17:06 #7
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_53777103
meedoen met ER terwijl je geen vis lust, yeah right...

kenden die twee elkaar al, of zijn ze op de boot/eiland vriendjes geworden?
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:17:19 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53777108
Die sneue gast van een Tim met z'n vriendin moet nog wel even blijven voor ons kijkplezier, vind ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:17:22 #9
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_53777109
Hier maar verder? Aangezien deze een OP heeft?
but it ain't right either.
pi_53777119
Sorry hoor, maar die gast mag toch best even die pan meenemen, wat een bullshit.
Okay, het is een vage kerel met een luie vriendin, maar dit sloeg nergens op.
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:17:36 #11
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_53777123
Wat een iditoten daar op dat eiland. Zoveel ophef omdat iemand die ze niet mogen een pan wilt lenen

^ Dat wilde ik nog posten
pi_53777138
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef babette21 het volgende:
kenden die twee elkaar al, of zijn ze op de boot/eiland vriendjes geworden?

Ik had gehoord dat ze vooraf al een koppel waren.
pi_53777142
Hilarisch
pi_53777162
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Wat een iditoten daar op dat eiland. Zoveel ophef omdat iemand die ze niet mogen een pan wilt lenen

^ Dat wilde ik nog posten

Ik vertrouw die gasten mijn kookgerei ook niet toe hoor
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:19:28 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53777172
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef DuchessX het volgende:
"Oh nee bah er zit vis in"
Iraida lust geen vis.
Ik lust ook geen vis ik eet niets uit de zee. maar als ik dan aan ER mee ga doen heb ik een probleem dus hup smaak-papillen aan de kant zetten en eten wat je eten kunt. Ze gaat wel anders piepen na een weekje door Tim gemaakte bouillion
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:19:36 #16
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53777177
Het spuug incident, ik zit er op te wachten. Alles om die twee mongolen verder in de stront te zien zakken. Helaas krijg ik weer dat gezever en geneuzel te zien van een groep mensen die in harmonie met elkaar leeft.

Heerlijk hoe een moment van euforie en vrolijkheid zo makkelijk om kan slaan in een escalatie. Wat is die smerige vieze krakerskop toch een gore smeerbal. Dat mensen roepen dat Tim goed gebekt is, dat doet me perplex staan. Als hij zijn smerige petje afzet zie je pas echt hoe misvormd zijn hoofd is. Een rattensmoeltje is het, met van die kleine geniepige oogjes, een zure kop die naar voren steekt. Misvormd is nog een te net woord voor die subdefectieve klootzak. Dat hij iemand lelijk noemt is alsof de duivel roept dat je niet aardig bent en dat hij niet meer met je wil spelen omdat je zo gemeen bent.

Als hij met z’n smerige kop het kamp binnen komt hobbelen, waagt hij het om eisen te stellen en om met een belerend toontje zijn “excuses” aan te bieden. Als dat je kind is, dan schaam je je toch kapot.

Exit Joop, nummer whogivesafuck.

Waarom doen deze mensen mee? Oh nee het is een verzameling kamphanen, het is een wedstrijd, het is een groep van honderd man die moet overleven, wat denk je dan, dat alles je aangewaaid zal komen? Expeditie Robinson staat er om bekend onvoorspelbaar te zijn, om telkens weer de groep te naaien met een twist. En nu janken dat ze verrassing niet leuk vinden.

Iraida verhongert liever dan dat ze vis eet of “vieze” soep drinkt. Deze twee mongolen kunnen niet echt zijn. Wat zijn dat voor een stel dieptrieste autisten? Echt een wok jatten omdat zijn verlepte pauperprinsesje een speciale behandeling eist op haar privé strandje.

Dit kan niet echt zijn. Dit kan echt niet. Ik geloof het niet. Er bestaan geen grotere mongolen als deze twee debielen. Het kan gewoon niet!

En dan nog figuren in die groep hebben die voor ze opkomen! Onmogelijk!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53777185
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat ze vooraf al een koppel waren.

Ze hebben vooraf een script toegezonden gekregen
pi_53777188
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, ze zijn écht!

(Ik verdenk Iraida er overigens van voor de lijn mee te doen, lol.)
Is ze irl ook zo dom?
#geen
pi_53777189
grappig met die rasta

iraida is een actrice trouwens,

[ Bericht 9% gewijzigd door Quyxz_ op 07-10-2007 22:48:30 ]
gr gr
pi_53777207
Deze was dus eerder
Die Tim is nu al het personage van het jaar. Dan ben je een blanke gast, doe je net alsof je een neger bent.
En ze kotst de bouillon zo weer uit, dat is dus boulimia, lijkt dan weer op bouillon.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:20:46 #21
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53777212
iedereen moet bocht drinken dus ook Iraida.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53777239
mensen die na 2 dagen al zeggen "dat ze het helemaal zat zijn"
pi_53777241
wie o wie weet haar website
pi_53777260
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:

iraida is een actrice trouwens, ze kan nooit een model zijn met die tanden

Dat kan wel hoor. (Ik ben immers ook model, alleen niet fulltime )
Veel TFP (gratis) shoots, en af en toe eens een betaalde opdracht voor een kapper of zo, af en toe een edelfiguratie in een commercial, als special... Ik zou het niet mijn baan noemen, maar als je het fulltime doet, kun je er wel van rondkomen (ook met figuratie er bij en zo, en teren op vriendje...)
pi_53777267
Iedereen stinkt !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')