Jij wel dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef Gstyles het volgende:
haha.. je hebt ze zo te horen nog ni op de ps3 gespeeld denk ik...
Mods kunnen hem niet open gooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:04 schreef Gstyles het volgende:
probleem is alleen dat ik de OP niet meer kan veranderen... hopelijk kijken er MODS mee die em even opengooien.. dan kan ik alle namen toevoegen.. zo zie je maar wordt het misschien toch nog een stormloop-topic![]()
@Maravilla:
MIj hoor je niet klagen![]()
PESFAN zijn alle Engelse boos op de Nederlandersquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:51 schreef ryangozer het volgende:
Als het goed is hebben alle bart-smit's hem vanaf vandaag..
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb de PS3 versie!!!!!, Bart Smit in Amsterdam Noord(buisklotermeerplein)![]()
WTF het spel schokt bij elke hoge bal en de intro scene is ook schokkerig..![]()
Maar het speelt heerlijkNet 2-0 gewonnen van Feyenooit met Ajax
![]()
Ja, daar ben ik wel mee eens. Met name de haperingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:31 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat minpuntjes:
Haperingen zijn ONGELOOFLIJK irritant!![]()
Je kunt geen Embleem creeren![]()
Als je hard op doel schiet vliegt die bal er ALTIJD in via de keeper![]()
Tenuetjes maken in ML is totaal verperst met maar 12 keuzes![]()
Geen eigen indeling meer van de competities in de ML![]()
KonamiWTF
Krijg maandag pas me internetkabel terug, uiteinde was kapot. Ik zit nu al met de gedachte om me hele ps3 maar te verkopen met alle troep erbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:38 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel mee eens. Met name de haperingen![]()
Trouwens, is het jou al gelukt om je online te registreren?
Graphics zijn goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:46 schreef Gstyles het volgende:
Hmmm nu ik dit alles hoor, begin ik toch te twijfelen of ik em koop..... hoe zijn de graphics? en ik begrijp dat de gameplay goed is maar haperd?Is het 60 eurie waard? plz let me know!
Ik ga eerst vanaaf nog ff spelen voordat ik oordeel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:28 schreef Gstyles het volgende:
komt er op neer dat jij em afraadt?
Ik heb gelezen dat dit pas werkt vanaf de officiële release datum...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?![]()
Klopt heb ik ook, PS3 servers zijn nog niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?![]()
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan je die 720P instellen ingame? Of bedoel je nou in het XMB?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voor de mensen met de Slowdown in de PS3 versie hier de oplossing!!
INSTALL TO HDD
set screen to: 720p
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [Booster DVD]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [BD 1080p/24 output Hz (HDMI)]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [format audio output BD / DVD (HDMI)]> [Bitstream]
• [Settings]> [Settings game]> [Revamp PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [Settings game]> [Smoothing PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [System Settings]> [Message notification]> [Do not show]
Heeft bij mij iig gewerkt ookal heb ik GEEN 720p tv, geen lag meer te zien iig bij mij op SD tv![]()
quote:Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8
De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
voor ¤ 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.
Aan de uitgevers:
Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.
Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.
Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.
Die 720p instellen heb ik niet gedaan, geen idee waar ik dat moet instellenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan je die 720P instellen ingame? Of bedoel je nou in het XMB?
Note; ik heb ook geen HDTV tv, gewoon een normale ouderwetse SD.
Dat zat ik ook te zoeken en kon het nog niet vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef planethugo het volgende:
heb nu 5 potjes online gespeeld, 1tje verloren, 4 gewonnen dus gaat wel aardig
verbinding is niet altijd wat het moet zijn maarja het blijft toch PES dus altijd relax
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.
Maar weet jij toevallig hoe dat zit met het kopen van classic spelers in deze versie ? Of teams ?
Zag bij de edit mode wel (bij Other) wel dingen staan die je zou kunnen unlocken maar ja waar doe je dat ???
Op de HD zetten ??? Heb je het over de PC of PS3 versie ???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelen
dat op de hd zetten lijkt me ook wel wat als dat lichte gehakkel er dan uit is
Ik heb nergens last van en dat op een oude tv ;-) :-) !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef paul000 het volgende:
oke, dat heb ik ook gedaan maar heb nog steeds in bijna alle wedstrijden tot nu toe last van haperingen. Het is niet zo heel erg, maar irriteerd toch.. Zijn hier meer mensen met een ps3, die alle instellingen hebben verandert en hd install hebben gedaan en nog steeds het probleem hebben??
Kan het anders misschien aan mijn ps3 liggen?
Weet jij ook hoe dat zit met die classic teams en spelers hoe ik ze in deze versie krijg ???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Feen het volgende:
Op je hd zetten doe je als volgt: start spel op, ga naar system settings, dan naar onderen naar install to hd..
heb er ook last van maar we zijn niet de enige:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef paul000 het volgende:
oke, dat heb ik ook gedaan maar heb nog steeds in bijna alle wedstrijden tot nu toe last van haperingen. Het is niet zo heel erg, maar irriteerd toch.. Zijn hier meer mensen met een ps3, die alle instellingen hebben verandert en hd install hebben gedaan en nog steeds het probleem hebben??
Kan het anders misschien aan mijn ps3 liggen?
linkquote:Voor gamers zelf is het uiteraard geen probleem dat de game eerder in de winkel ligt, want zo kan de game eerder gespeeld worden. Door de vroege release horen we steeds meer gamers over frame drops, die vooral in de PS3 versie van de game aanwezig zouden zijn.
De frame drops zouden vooral bij herhalingen in het extreme voorkomen, maar ook bij bepaalde stadions. In de uitgebreide review van het gerespecteerde WENB worden de frame drops als groot minpunt aangehaald. Een oplossing is om de game te installeren op de HD van de PS3. Of dit alleen gaat om de savegames, of om een daadwerkelijke installatie op de harde schijf, is me nog niet helemaal duidelijk.
Heb er zelf nog geen last van gehad, bij mij speelt ie wel goed al lijken sommige schoten wel traag te gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb er ook last van maar we zijn niet de enige:
[..]
link
heb de game nog niet op m'n hd gezet maar als dat bij jou niks geholpen heeft zal dat het hier ook niet doen
Iedereen heeft volgens mij dit probleem op de PS3, de een iiriteert zich er alleen veel minder aan als de ander. Ik ben bijvoorbeeld iemand die zich ontzettend snel irriteert aan slowdown of lage framerates. Komt waarschijnlijk doordat ik heel vaak met grafische kaarten in PC's heb zitten kloten om het maximale eruit te halen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Heb er zelf nog geen last van gehad, bij mij speelt ie wel goed al lijken sommige schoten wel traag te gaan.
Als je kijkt onder 'Gallery' en vervolgens 'track record' staan daar onderdelen die je moet voltooien om dingen te unlocken. Als je bijvoorbeeld een international cup wint komt er een classic team vrij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:46 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe dat zit met die classic teams en spelers hoe ik ze in deze versie krijg ???
Ik speel nu masterleague maar heb nog niks geunlocked of zo, of moet ik ze weer ergens kopen of zo ???
idd, komt nog steeds die melding dat het vanaf 12 uur pas online gaat... en een extra melding dat het komende week wat minder is ofzoiets? Had het te snel weggekliktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Feen het volgende:
Online is nog steeds een drama helaas.
Wat slecht zeg. Dit wordt nog wel gefixt toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Feen het volgende:
Online is nog steeds een drama helaas.
dat klopt maar met barca loop je met bijv Henry en Eto'o regelmatig met het grootste gemak de hele verdediging langs zonder dat de tegenstander een kans heeft, of je dribbelt even het hele veld over, beetje kappen en draaien en hup weer 10 meter lopen. Dat vind ik geen pluspunt want erg realistisch is het niet imoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef Mindstate het volgende:
Snel staat niet gelijk aan arcade..
Dit zit er volgens mij niet in. Heb het niet kunnen vinden althans.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Idd vervelendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat haat ik disconnecters :x, gelukkig worden ze wel keihard gestraft met een reglementaire 3-0 verlies.
Die lag werd idd even heeeeel ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een drama zeg. Ik speel de eerste game ranked en heb nog nooit zo'n lag gezien in m'n hele leven. Eerst geen lag, sta ik 1-0 voor. En daarna lagt hij gewoon alle ballen in mijn goal. Echt: je ziet niets en ineens ligt ie erin.
heldquote:
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cijfers Pro-G:
PS3 versie: 7.0
X360 versie: 9.0.
Zit er echt zoveel verschil tussen?.
Nja, het feit dat je zo omslachtig te werk moet gaan zegt op zich ook wel wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef markthemen het volgende:
[..]
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien niet![]()
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Hoe zet je em op je hdd dan?
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:53 schreef satecl het volgende:
Ja ik ook inderdaad.
Maar over het spel zelf. Dit is de grootste tegenvaller die ik in me game-leven heb gehad. Tering wat erg ik me dood aan sommige dingen, alsof ik weer FIFA2005 loop te spelen!!! Ik snap niet dat ze evengoed nog zo positief zijn over deze game in reviews enz. Want ik zou deze game een dikke 4 geven, meer is het niet waard!
Hoe denken jullie erover?
Koop PES 6 eens voor de grapquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtjequote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
ok, ga ik nu opstarten, ik add je wel ff bij friend list.
nee geen friend list in het spel zelf dacht ik..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtje) ik speel snel een keer tegen je! heb je trouwen seen friendslist op PES zelf?
waar staat dat, ik krijg nog gewoon de 3 schermpjes zoals afgelopen dagen als ik inlogquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef Feen het volgende:
Er staat dat de online service nu fully operational is, net 2 potjes gespeeld, maar de lag is niet door te komen, en dat terwijl ik een 20mb verbinding heb..maar goed wacht nog wel even af.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Gstyles het volgende:
? explain ? en bij de weg, cheaters zijn mietjes, je kan het of niet en dan leer je het maar!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:41 schreef Gstyles het volgende:
nope scar helaas niet..
@ Roeni (rooney) :
ik bedoel ermee te zeggen dat als je cheatmodes gebruikt een nepspeler bent! ik hoop dat je dan ook uit de competitie blijft en laat ons lekker zonder cheats winnen of verliezen
das zeer netjes. Bij mij schommelt het een beetje. Dan win ik 5 wedstrijden op rij, verlies ik er weer bijv weer 2 en ben ik weer terug bij af kwa puntenquote:Op zondag 4 november 2007 10:53 schreef BigKahuna het volgende:
Online: 9 gespeeld, 2 gelijk, 7 gewonnen
Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef Feen het volgende:
Mijn pes loopt sinds vanmiddag telkens vast als ik een wedstrijd wil beginnen, erg irritant.
Patsertjequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
165 wedstrijden gespeeld
Wins: 132
Draws: 6
Lost 27
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spelquote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef Maartendev1980 het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.
Dat is dan bug #935quote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef Feen het volgende:
[..]
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spel
Leuk berichtquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef planethugo het volgende:
kreeg net een melding dat het online gebeuren nu fully operational is. Ook erg weinig tot geen last gehad van lag
Dan nemen mensen toch brazilie?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben er ook slecht in. Ik wil het toernooitje wel opzetten. Voorlopig willen meedoen:
Feen, planethugo, Gstyles en Athlon_2o0o.
Wie willen nog meer meedoen?
Spelen we met alle teams of alleen landen? Dat laatste zat ik misschien aan te denken, zodat je dat gezeur met FC Barcelona niet hebt.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Gstyles het volgende:
Ja dan doen we een regel instellen dat je die clubs of landen niet mag gebruiken...
er zal een lijstje gemaakt moeten worden met clubs of landen die zijn toegestaan![]()
Omdat degene die de race naar de beste club wint, dan de wedstrijd wint. Niet echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ze bestaan in het echt ook. Ik ben in het echt ook voor Ajax, Barcelona, AC Milan
Na het nederlands elftal zal ik ook het eerste juichen voor Brazilie.
Hoe wil je die lijst samen stellen? Want vergeleken met Cyprus is nederland ook veel te sterk natuurlijk.
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef Gstyles het volgende:
Ja dat is zo maar je kan allicht zeggen dat barca en brazlië deze keer niet mee doen, haalt een hoop onenigheid weg
Daarom en aan de hand van de hoeveelheid spelers, gaan we gewoon het zelfde aantal clubs selecteren die bij elkaar in de buurt komen! dat is het meest eerlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.
AC Milan tegen Barca vind ik geen groot verschil bijvoorbeeld.
Ja, Cambuur tegen Barca ga je waarschijnlijk verliezen net als in het echt.
Ik ook. Het is niet perfect, maar wel gewoon goed speelbaar vind ik. Meestal merk je er weinig van. Alleen bij sommige tegenstanders kan het wel extreem sucken, die hebben gewoon een prutverbinding denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef planethugo het volgende:
ik vind de lag echt onzettend meevallen de laatste tijd...
Dank je voor deze link, is echt superquote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een patch gedownload voor PS3Duitse Competitie zit er nu bij (IPV Other Teams C)
Transfers zijn bijgewerkt, paar gezichten etc.
Vond de link op PESFAn maar omadtj e daar geregistreerd moet zijn om die berichten te lezen hier een ander linkje:
http://www.dekazeta.net/index.php?showtopic=64888&st=0
Gewoon de instructies opvolgen (map op usb stick zetten, usb stick in ps3 duwen en kopieren naar de ps3)
Er is binnenkort een toernooi in Haarlem, check www.pes-toernooi.nlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een toernooi zou wel cool zijn. Niet dat ik win, maargoed
ik doe niet aan self-destruction dus geen PES meer voor deze jongenquote:
Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Phoolie het volgende:
Is er al een option file waarin alles helemaal klopt? Shirts, emblemen, sponsors, namen, transfers etc....
En de ability settings uiteraard niet aangepast zijn.
Die op de vorige pagina stond is al een aardig begin iig.
Ok, zit dat zo.quote:Op zondag 9 december 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.
Konami heeft namelijk maar een paar slots vrijgegeven waarin je eigen emblemen/sponsordingen etc. kunt stoppen dus is er geen plek voor overal alle clubs een eigen shirt...
Ja, maar ik moet wel alle originele namen d'rin hebben. Anders is het ook gewoon ruk. En ik wil heel graag m'n eigen shirtjes d'rin hebben. Dat moet toch gewoon mogelijk zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:25 schreef Mindstate het volgende:
Helaas moet je dat voglens mij ook op een andere manier doen.
Wat ik heb gedaan, ik ben een nieuwe ML-league met default players (Castolo etc.) gestart met Derby County, zodat ik bij de Engelse clubs kon. Van daaruit ben ik m´n team gaan editten. Ik weet ook dat je een team kan samenstellen als je dat kiest bij ML.
D'r moet toch wel iemand zijn die weet hoe dit moetquote:Bij PES 2008 wil ik graag een eigen team maken. Met eigen shirtjes, en waar ik ook mijn custom characters in kan zetten. Aangevuld met andere spelers van andere clubs die ik kies. Ik heb het al geprobeerd om via de Master League op Create Your Own Team (of woorden van dezelfde strekking) te proberen. Daar kun je ook alles editten, shirtjes, stadion alles. Alleen zit je met een zooitje onbekende spelers opgescheept die je niet kunt wisselen.
Daarna geprobeerd om via Edit Team een team te kiezen uit Other Leagues C. Ook weer alle shirtjes, stadions veranderd. En hier kon ik wél mijn custom characters inzetten, en ook spelers uit andere teams adden. Maar dit team kon ik dan weer niet kiezen in de Master League!
Mijn vraag is dus hoe ik een ge-edit team, met eigen shirtjes, eigen spelers en een eigen stadion in de Master League kan laten spelen, want ik kom d'r echt niet uit!
Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokkenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet niet zo zeiken, het is maar een of ander kutvoetbal spel.
Maar dan wordt je genegeerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokken
Master League zet ik altijd op het moeilijkste. Je hebt 10 seizoenen. Na één of twee seizoenen kun je dat niveau makkelijk aan. Anders wordt 't echt saaiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
Toch jammer dat je niet tijdens de Master League de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten...
Ah, dat is dan misschien de moeite van het wachten waard.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:56 schreef Mindstate het volgende:
Na een seizoen kun je hem wel omhoog zetten hoor..
idd om van te huilen gewoon, zo triestquote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Niet alleen het spel trouwens, maar ook de mensen die online spelen.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Niet alleen het spel trouwens, maar ook de mensen die online spelen.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.
Ik maak altijd rooms aan die heten Weak teams only of zoiets, soms kiest de tegenstander dan ook een wat minder team zodat je een wedstrijd krijgt van Heerenveen tegen Reggina ofzo, vind ik zelf wel leuker. Gister alleen vroeg ik of hij een slecht team wilde kiezen, zei hij ja, ging hij op heerenveen staan (ik stond er ook op), ik drukte op kruisje, hij snel r1, stond ie op inter en drukte hij op kruisje
zal t ff nachecken, volgensm ij heb ik wel updates gedaan van de game. hopelijk lossen ze t op. Andere games gaan wel vloeiendquote:Op zondag 23 december 2007 22:04 schreef denthemen het volgende:
Is een bekend probleem ja, heb je de update al geinstalleerd? Die haalt een groot deel weg..
Verder proberen ze het nog geheel te verhelpen
aha, ligt dus niet alleen aan mij. Nog meer mensen met dit probleem?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
Ik kan me niet herinneren dat mij zoiets opvallend vaak overkomt...quote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
bij mij hapert t als n gek,quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Eliminator20 het volgende:
Online is ie wel leuk: heb nu 69 games gespeeld 49x gewonnen 2x gelijk 18x verloren. laatste 7 games gewonnen
Ligt eraan. ik doe meestal quick match en als ik iemand met een rood balkje tref, ga ik er al uit voordat de wedstrijd begint zodat ik geen minpunten krijg. Bij lopen spelers met 1, 2 of 3 groene balkjes prima. Het is niet perfect, maar je went eraan.quote:
Niet mee eens, het is juist vrij makkelijk om een steekpass te geven, gewoon goed kijken op de radar hoe je gedekt staat en dan op het moment van passen de juiste kant op lopen of richting de bal en je passeert een verdediger met gemakt vanuit de aanname of de versnelling...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:
- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.
Ik heb 1x per ongeluk met vitesse tegen chelsea gespeeld. Trust me, dat is niet te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Barca is zo´n beginners team net als brazilie, overigens heb ik ook verdomd veel lag, hopelijk met nieuwe internetverbinding beter...
-Dacht dat de trainingen er al sinds pes4 uit waren. Andere spelmodi maakt mij niet uit. Uiteindelijk speel je toch alleen Master league en exhibition games tegen vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:
minpunten:
- Veel te weinig spelmodi, geen challenges, geen uitgebreide trainingen. Alsof ze dit vergeten zijn, of ivm te weinig tijd hebben afgeschaft.
- Het lijkt er op of ik t spel op de pc speel die t net niet aan kan, schokkerig, niet vloeiend. Heel erg vervelend om zo te spelen.
- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.
- Online![]()
- keepers, veel goals gaan er via de keeper in. Ook iets wat in andere versies niet zo was
Pluspunten
- physics. Vind de spelers emotie erg goed![]()
- Snelle vrije trappen. Deze zien er veel beter uit dan de vorige versies. Daarin had je wel eens met n snelle vrije trap dat de tegenstander al n muurtje had![]()
Over het algemeen dus niet echt een goed spel naar mijn mening. Heb er spijt van dat dit mijn eerste PS3 game is. Vind het totaal de 70 euro niet waard en mag dus hopen dat er updates voor de game uitkomen. Ik sluit liever mijn PS2 aan met PES6 dan dat ik PES08 op mn ps3 speel. Dat kan natuurlijk niet.
COM is er niet bepaald op vooruit gegaan vind ik. Ik win nog steeds heel makelijk op het hoogste niveau. Ben het vorige seizoen (2010) in de master leauge ongeslagen kampioen geworden met een doelsaldo van 178-23quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:00 schreef joost2 het volgende:
-COM is beter geworden. Idd veel kappen e.d. Wanneer je leert beter te verdedigen is dit wel fijn. Bij vorige pessen was het op hoogste niveau alleen een zaak om zelf te scoren, tegendoelpunten krijg je bijna nooit tegen. Nu is de COM aanvallend beter geworden. Passen en gaatjes vinden is toch goed te doen hoor. Niet echt anders dan vorige versies.
Check het PESFAN Forum, volgens mij heet hij de PesFanatic Optionfilequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek de nieuwste option file voor dit spel, want die ben ik kwijt. Weet iemand waar ik die kan vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |