Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef Feen het volgende:
Mijn pes loopt sinds vanmiddag telkens vast als ik een wedstrijd wil beginnen, erg irritant.
Patsertjequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
165 wedstrijden gespeeld
Wins: 132
Draws: 6
Lost 27
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spelquote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef Maartendev1980 het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.
Dat is dan bug #935quote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef Feen het volgende:
[..]
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spel
Leuk berichtquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef planethugo het volgende:
kreeg net een melding dat het online gebeuren nu fully operational is. Ook erg weinig tot geen last gehad van lag
Dan nemen mensen toch brazilie?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben er ook slecht in. Ik wil het toernooitje wel opzetten. Voorlopig willen meedoen:
Feen, planethugo, Gstyles en Athlon_2o0o.
Wie willen nog meer meedoen?
Spelen we met alle teams of alleen landen? Dat laatste zat ik misschien aan te denken, zodat je dat gezeur met FC Barcelona niet hebt.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Gstyles het volgende:
Ja dan doen we een regel instellen dat je die clubs of landen niet mag gebruiken...
er zal een lijstje gemaakt moeten worden met clubs of landen die zijn toegestaan![]()
Omdat degene die de race naar de beste club wint, dan de wedstrijd wint. Niet echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ze bestaan in het echt ook. Ik ben in het echt ook voor Ajax, Barcelona, AC Milan
Na het nederlands elftal zal ik ook het eerste juichen voor Brazilie.
Hoe wil je die lijst samen stellen? Want vergeleken met Cyprus is nederland ook veel te sterk natuurlijk.
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef Gstyles het volgende:
Ja dat is zo maar je kan allicht zeggen dat barca en brazlië deze keer niet mee doen, haalt een hoop onenigheid weg
Daarom en aan de hand van de hoeveelheid spelers, gaan we gewoon het zelfde aantal clubs selecteren die bij elkaar in de buurt komen! dat is het meest eerlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.
AC Milan tegen Barca vind ik geen groot verschil bijvoorbeeld.
Ja, Cambuur tegen Barca ga je waarschijnlijk verliezen net als in het echt.
Ik ook. Het is niet perfect, maar wel gewoon goed speelbaar vind ik. Meestal merk je er weinig van. Alleen bij sommige tegenstanders kan het wel extreem sucken, die hebben gewoon een prutverbinding denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef planethugo het volgende:
ik vind de lag echt onzettend meevallen de laatste tijd...
Dank je voor deze link, is echt superquote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een patch gedownload voor PS3Duitse Competitie zit er nu bij (IPV Other Teams C)
Transfers zijn bijgewerkt, paar gezichten etc.
Vond de link op PESFAn maar omadtj e daar geregistreerd moet zijn om die berichten te lezen hier een ander linkje:
http://www.dekazeta.net/index.php?showtopic=64888&st=0
Gewoon de instructies opvolgen (map op usb stick zetten, usb stick in ps3 duwen en kopieren naar de ps3)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |