Omdat degene die de race naar de beste club wint, dan de wedstrijd wint. Niet echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ze bestaan in het echt ook. Ik ben in het echt ook voor Ajax, Barcelona, AC Milan
Na het nederlands elftal zal ik ook het eerste juichen voor Brazilie.
Hoe wil je die lijst samen stellen? Want vergeleken met Cyprus is nederland ook veel te sterk natuurlijk.
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef Gstyles het volgende:
Ja dat is zo maar je kan allicht zeggen dat barca en brazlië deze keer niet mee doen, haalt een hoop onenigheid weg
Daarom en aan de hand van de hoeveelheid spelers, gaan we gewoon het zelfde aantal clubs selecteren die bij elkaar in de buurt komen! dat is het meest eerlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.
AC Milan tegen Barca vind ik geen groot verschil bijvoorbeeld.
Ja, Cambuur tegen Barca ga je waarschijnlijk verliezen net als in het echt.
Ik ook. Het is niet perfect, maar wel gewoon goed speelbaar vind ik. Meestal merk je er weinig van. Alleen bij sommige tegenstanders kan het wel extreem sucken, die hebben gewoon een prutverbinding denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef planethugo het volgende:
ik vind de lag echt onzettend meevallen de laatste tijd...
Dank je voor deze link, is echt superquote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een patch gedownload voor PS3Duitse Competitie zit er nu bij (IPV Other Teams C)
Transfers zijn bijgewerkt, paar gezichten etc.
Vond de link op PESFAn maar omadtj e daar geregistreerd moet zijn om die berichten te lezen hier een ander linkje:
http://www.dekazeta.net/index.php?showtopic=64888&st=0
Gewoon de instructies opvolgen (map op usb stick zetten, usb stick in ps3 duwen en kopieren naar de ps3)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |