abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54873333
stuur maar invite (na 21:00)
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
  woensdag 28 november 2007 @ 12:55:21 #202
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54890118
Misschien ben ik er in de loop van de middag nog even FEEN, c you then!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_54891703
Ik wil ook weer geowned worden
pi_54891872
laatste tijd goede vorm te pakken, zit online inmiddels op 618 punten
pi_54904486
nu op 650 punten, 15x op rij gewonnen
pi_55110179
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een toernooi zou wel cool zijn. Niet dat ik win, maargoed
Er is binnenkort een toernooi in Haarlem, check www.pes-toernooi.nl
pi_55118931
Ja, maar dat is geld weggeven aan anderen. Zonde van mijn portemonnee
  zaterdag 8 december 2007 @ 08:57:17 #208
75736 Gstyles
pi_55120273
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wil ook weer geowned worden
ik doe niet aan self-destruction dus geen PES meer voor deze jongen

(ben al vaak genoeg gepwnd op PES )
  zondag 9 december 2007 @ 16:49:47 #209
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_55148379
Is er al een option file waarin alles helemaal klopt? Shirts, emblemen, sponsors, namen, transfers etc....
En de ability settings uiteraard niet aangepast zijn.
Die op de vorige pagina stond is al een aardig begin iig.
How 'bout that!?
pi_55151180
ik ben veel te wisselvallig, gister won ik nog van iemand(7-2) met 680 punten die 10x op rij gewonnen had en het potje erop verlies ik zo dom van iemand met 480 punten met 2-1 door wat dom uitverdedigen. Echt frusty af en toe
pi_55151616
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Phoolie het volgende:
Is er al een option file waarin alles helemaal klopt? Shirts, emblemen, sponsors, namen, transfers etc....
En de ability settings uiteraard niet aangepast zijn.
Die op de vorige pagina stond is al een aardig begin iig.
Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.

Konami heeft namelijk maar een paar slots vrijgegeven waarin je eigen emblemen/sponsordingen etc. kunt stoppen dus is er geen plek voor overal alle clubs een eigen shirt...
  maandag 10 december 2007 @ 01:10:59 #212
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_55160396
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.

Konami heeft namelijk maar een paar slots vrijgegeven waarin je eigen emblemen/sponsordingen etc. kunt stoppen dus is er geen plek voor overal alle clubs een eigen shirt...
Ok, zit dat zo.
Bij de PS2 was dat altijd super. Option file downloaden en dan dmv de Max Drive dat op je memory card zetten......

Net stond ik trouwens met 0-3 voor tegen zo'n barca wanker. Met 10 man, na een directe rode al vroeg in de wedstrijd. Henry was ff ontsnapt.
Krijgt 5 minuten voor tijd Ronaldhinho rood, disconnect mijn tegenstander.
How 'bout that!?
  maandag 10 december 2007 @ 18:01:07 #213
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_55173113
Net paar potjes proberen te spelen, maar niet normaal die lag. Zo is er echt niet te spelen, heel erg jammer. Gisteren ging het eigenlijk best goed, op heel af en toe een kleine hapering na......
How 'bout that!?
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:52:30 #214
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55189530
Argh! Ik kom d'r niet uit. Ik wil dus een eigen team maken. Ik gisteravond begonnen, veel gepruts en gepiel met de shirtjes die uiteindelijk moddervet waren. Alles aangepast, en dan kom je bij je spelers. Ik zag allemaal rare namen staan en heb ze dus allemaal d'ruit geknikkerd. In de veronderstelling dat ik zowel mijn eigen gemaakte characters als bestaande characters in mijn team kon pompen. Dit gaat dus niet! Waardoor ik dus een team heb zonder spelers en ik krijg ze niet erin geduwd. Hilfe?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:55:44 #215
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55192431
Bitte?
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:02:55 #216
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55203351
GROM! Kom d'r echt geen wijs uit. Was eerst naar de Master League gegaan, om daar dus Create Own Team te kiezen. Dat gedaan. Krijg ik allemaal rare spelers die ik niet wil, en dus ook niet kan wisselen.

Daarna via edit menu naar Edit Team gegaan, om daar het paarse vlaggetje uit Other Leagues C te kiezen om te gaan editten. Ook gedaan: shirts, stadion, en spelers gekozen. EN NU KAN IK DAT TEAM NIET IN DE MASTER LEAGUE KIEZEN! Aaaargh!
- james 'jimmy' dean
pi_55204084
Helaas moet je dat voglens mij ook op een andere manier doen.

Wat ik heb gedaan, ik ben een nieuwe ML-league met default players (Castolo etc.) gestart met Derby County, zodat ik bij de Engelse clubs kon. Van daaruit ben ik m´n team gaan editten. Ik weet ook dat je een team kan samenstellen als je dat kiest bij ML.
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:02:58 #218
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55205162
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:25 schreef Mindstate het volgende:
Helaas moet je dat voglens mij ook op een andere manier doen.

Wat ik heb gedaan, ik ben een nieuwe ML-league met default players (Castolo etc.) gestart met Derby County, zodat ik bij de Engelse clubs kon. Van daaruit ben ik m´n team gaan editten. Ik weet ook dat je een team kan samenstellen als je dat kiest bij ML.
Ja, maar ik moet wel alle originele namen d'rin hebben. Anders is het ook gewoon ruk. En ik wil heel graag m'n eigen shirtjes d'rin hebben. Dat moet toch gewoon mogelijk zijn?
- james 'jimmy' dean
pi_55206921
Poepgame.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 12 december 2007 @ 16:47:26 #220
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55220785
Hmm, nog één keer uitgelegd waar ik mee zit dus
quote:
Bij PES 2008 wil ik graag een eigen team maken. Met eigen shirtjes, en waar ik ook mijn custom characters in kan zetten. Aangevuld met andere spelers van andere clubs die ik kies. Ik heb het al geprobeerd om via de Master League op Create Your Own Team (of woorden van dezelfde strekking) te proberen. Daar kun je ook alles editten, shirtjes, stadion alles. Alleen zit je met een zooitje onbekende spelers opgescheept die je niet kunt wisselen.

Daarna geprobeerd om via Edit Team een team te kiezen uit Other Leagues C. Ook weer alle shirtjes, stadions veranderd. En hier kon ik wél mijn custom characters inzetten, en ook spelers uit andere teams adden. Maar dit team kon ik dan weer niet kiezen in de Master League!

Mijn vraag is dus hoe ik een ge-edit team, met eigen shirtjes, eigen spelers en een eigen stadion in de Master League kan laten spelen, want ik kom d'r echt niet uit!
D'r moet toch wel iemand zijn die weet hoe dit moet
- james 'jimmy' dean
pi_55222200
Je moet niet zo zeiken, het is maar een of ander kutvoetbal spel.
  woensdag 12 december 2007 @ 17:52:12 #222
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55222339
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet niet zo zeiken, het is maar een of ander kutvoetbal spel.
Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokken
- james 'jimmy' dean
pi_55222904
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokken
Maar dan wordt je genegeerd.
It's raining sideways!
pi_55223229
Denk zelf aan 2 dingen:
- Edit een team dat niet in Other Leagues C zit
- In vorige delen kon je altijd iest kiezen (kopen met pes points) waarbij je zelf de league samenstelling kon kiezen, misschien kan je dat nu ook?
pi_55223783
Toch jammer dat je niet tijdens de Master League de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten...
.
  woensdag 12 december 2007 @ 23:51:08 #226
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55233224
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
Toch jammer dat je niet tijdens de Master League de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten...
Master League zet ik altijd op het moeilijkste. Je hebt 10 seizoenen. Na één of twee seizoenen kun je dat niveau makkelijk aan. Anders wordt 't echt saai
- james 'jimmy' dean
pi_55237961
Na een seizoen kun je hem wel omhoog zetten hoor..
pi_55251315
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:56 schreef Mindstate het volgende:
Na een seizoen kun je hem wel omhoog zetten hoor..
Ah, dat is dan misschien de moeite van het wachten waard.
.
  donderdag 13 december 2007 @ 20:56:07 #229
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_55254375
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Niet alleen het spel trouwens, maar ook de mensen die online spelen.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
How 'bout that!?
  donderdag 13 december 2007 @ 21:36:37 #230
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55255131
Ben d'r dus nu wel achter dat je met een custom team gewoon Cup-wedstrijden kan spelen. De wazigheid..
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:51:44 #231
75736 Gstyles
pi_55295711
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
idd om van te huilen gewoon, zo triest ik ben serieus van plan het spel te verkopen moet alleen nog een gek vinden die hem wil hebben
pi_55295755
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.

Ik maak altijd rooms aan die heten Weak teams only of zoiets, soms kiest de tegenstander dan ook een wat minder team zodat je een wedstrijd krijgt van Heerenveen tegen Reggina ofzo, vind ik zelf wel leuker. Gister alleen vroeg ik of hij een slecht team wilde kiezen, zei hij ja, ging hij op heerenveen staan (ik stond er ook op), ik drukte op kruisje, hij snel r1, stond ie op inter en drukte hij op kruisje
pi_55296507
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.

Ik maak altijd rooms aan die heten Weak teams only of zoiets, soms kiest de tegenstander dan ook een wat minder team zodat je een wedstrijd krijgt van Heerenveen tegen Reggina ofzo, vind ik zelf wel leuker. Gister alleen vroeg ik of hij een slecht team wilde kiezen, zei hij ja, ging hij op heerenveen staan (ik stond er ook op), ik drukte op kruisje, hij snel r1, stond ie op inter en drukte hij op kruisje
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55297109
Heb een tijd lang niet online gespeeld, is het al beter, heb wel ff met die update gespeeld maar het bleef toen kut
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55315366
Ik vind het een stuk beter ja, al komt in sommige potjes lag nog steeds voor.
pi_55347356
Vermijd potjes met spanjaarden, fransen, italianen en portugezen, meteen een heel stuk minderl ag. Heb nu een nieuw account waarbij ik die vermijd en heb in 15 potjes ofzo 1 potje lag gehad, die koos een grieks team dus zal wel een griek wezen Ga wel lekker trouwens
  woensdag 19 december 2007 @ 15:58:59 #237
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_55389954
Bij mij gaat het ook erg lekker, rating over de 700, top 1000 binnen gedrongen inmiddels.
Ik kies gewoon ook Barcelona als de ander continu Barcelona is, zelfde geldt voor man utd en inter etc.
Maar ik vind het eigenlijk pas echt leuk als er met want mindere teams gespeeld wordt.....

Maar net had ik weer een potje, sta 2-0 voor, niks aan de hand, verbinding ineens verbroken.
Kreeg ik nog een disconnect en verlies ook, rating ineens met 18 naar beneden ofzo.
Verbinding was hier nog gewoon goed trouwens, zeer frustrerend.
Maar het spel blijft toch verslavend, ook dit deel weer, met al zijn mindere punten die er zijn.....

Ga maar offline spelen, master league enzo, want van dingen als bovenstaande ben je in staat je controller door je tv te smijten.
How 'bout that!?
pi_55440524
ok, eindelijk ben ik begonnen met Master League...Eerst kon dat natuurlijk niet door de schokkende beelden in diverse stadions. Pas als je hoop wedstrijden speelt kan je pes pas goed beoordelen (mijns inziens)

-heb problemen met het feit dat soms tijdens het afjagen van de bal mijn spelers opeens een harde tackle eruit gooien. Met als resultaat een tackle van achteren bijvoorbeeld en dus rood. Echt al zo vaak gebeurt. Weet niet wat het is...Misschien dat met een wegkopbal ik een paar keer op knop heb gedrukt en dat de ps3 dat onthoudt en pas als het toepasbaar is, seconden later, die actie uitvoert (een tackle dus). in ieder geval, erg frustrerend. Nooit gehad met PES 3,4 en 5. Speel toch echt hetzelfde als altijd. Fijn als je belangrijkste spits een rode kaart krijgt in belangrijke cup-wedstrijd

-ik verlies erg veel kopduels. Komt misschien omdat ik niet zo'n goed team heb, maar andere teams zijn ook niet super. Ik speel met Olympique Marseille in Master league B.

-tegenstanders spelen alle corners indraaiend vlak voor de goal (ter hoogte van "keepersvak". Met als resultaat dat de tegenstander regelmatig uit een corner scoort. Echt frustrerend als je met extra veel spelers in dat gebied gaat staan en dan toch het kopduel verliest....doelpunt tegen. Komt vooral voor als ik net een 1-0 eruit heb kunnen persen.

-ziet er toch best mooi uit. Zeker de spelers zien er echt mooi en gelijkend uit. Natuurlijk is de grasmat en het publiek om te huilen. Maar de spelers en shirtjes zien er echt goed uit. Lijkt een beetje op NBA 2k8 waar de spelers ook behoorlijk echt lijken. Bij fifa lijken de spelers meer cartoony, niet echt tof.

-Na de patch loopt de game echt super. Alhoewel in sommige stadions alles net effe wat langzamer loopt.Maar loopt prima

-frommelsituaties, ballen via-via, spelers die tegen elkaar oplopen etc. Echt realistisch gedaan.

-voorzetten van de zijkanten (2x lange pass-knop) gaan wel erg vaak recht op de handen van de keeper af. Misschien ligt het aan de kwaliteit van "mijn spelers" maar toch opvallend. Bij vorige pessen waren die voorzetten ook altjid om te huilen, maar tenminste niet in de handen van de keeper.

-online loopt niet goed. Maargoed, dan maar master league-en.

-scheids is nu wel goed. Heb pes6 niet intensief gespeeld, maar in pes 5 was de scheids echt slecht. Nu fluit de scheids best goed. Snel kaarten, dus niet meer wild tacklen, maar nu is timing echt belangrijk geworden.

Anyways, wilde ff mijn frustraties kwijt mbt plotselinge tackles, maar zo schrijvende blijk ik toch tevreden te zijn over de game. Hebben anderen ook last van die plotselinge tackles? Ik speel btw met als schietknop rondje en niet vierkantje. Speel op 4 sterren, weet niet hoe dat in pes2008 termen heet (professional ofzo?)
  zondag 23 december 2007 @ 16:27:24 #239
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55493003
meld zicht

vandaag ook ps3 + pes gekocht
  zondag 23 december 2007 @ 21:52:14 #240
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55501190
Dat spel heeft wat haperingen tijdens t gamen volgens mij (offline mode), sowieso in de replays enzo... herkennen jullie dit??
pi_55501572
Is een bekend probleem ja, heb je de update al geinstalleerd? Die haalt een groot deel weg..

Verder proberen ze het nog geheel te verhelpen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 23 december 2007 @ 22:16:26 #242
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55501914
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:04 schreef denthemen het volgende:
Is een bekend probleem ja, heb je de update al geinstalleerd? Die haalt een groot deel weg..

Verder proberen ze het nog geheel te verhelpen
zal t ff nachecken, volgensm ij heb ik wel updates gedaan van de game. hopelijk lossen ze t op. Andere games gaan wel vloeiend
pi_55519893
Hoe kan ik zien of ik de allerlaatste updates van PES heb? En ik neem aan dat het online gedeelte ook nog flink moet worden veranderd, wat n baggerzooi
pi_55523654
Ik kom steeds meer gekke dingen tegen, zit er geen uitgebreide trainings mode meer in? Met challenges enzo.

Ook als ik "free training" doe, krijg ik geen tegenstanders :S
pi_55575739
Is er al eens een nieuwe goeie patch uitgekomen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 27 december 2007 @ 17:40:59 #247
75736 Gstyles
pi_55577073
APFEL een dikke TVP en daarbij nachecken
pi_55577127
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
pi_55596094
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
aha, ligt dus niet alleen aan mij. Nog meer mensen met dit probleem?
pi_55602951
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ik kan me niet herinneren dat mij zoiets opvallend vaak overkomt...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')