Er is binnenkort een toernooi in Haarlem, check www.pes-toernooi.nlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een toernooi zou wel cool zijn. Niet dat ik win, maargoed
ik doe niet aan self-destruction dus geen PES meer voor deze jongenquote:
Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Phoolie het volgende:
Is er al een option file waarin alles helemaal klopt? Shirts, emblemen, sponsors, namen, transfers etc....
En de ability settings uiteraard niet aangepast zijn.
Die op de vorige pagina stond is al een aardig begin iig.
Ok, zit dat zo.quote:Op zondag 9 december 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die van de vorige pagina, neit echt een veel betere uit nog en betwijfel of het gaat gebeuren.
Konami heeft namelijk maar een paar slots vrijgegeven waarin je eigen emblemen/sponsordingen etc. kunt stoppen dus is er geen plek voor overal alle clubs een eigen shirt...
Ja, maar ik moet wel alle originele namen d'rin hebben. Anders is het ook gewoon ruk. En ik wil heel graag m'n eigen shirtjes d'rin hebben. Dat moet toch gewoon mogelijk zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:25 schreef Mindstate het volgende:
Helaas moet je dat voglens mij ook op een andere manier doen.
Wat ik heb gedaan, ik ben een nieuwe ML-league met default players (Castolo etc.) gestart met Derby County, zodat ik bij de Engelse clubs kon. Van daaruit ben ik m´n team gaan editten. Ik weet ook dat je een team kan samenstellen als je dat kiest bij ML.
D'r moet toch wel iemand zijn die weet hoe dit moetquote:Bij PES 2008 wil ik graag een eigen team maken. Met eigen shirtjes, en waar ik ook mijn custom characters in kan zetten. Aangevuld met andere spelers van andere clubs die ik kies. Ik heb het al geprobeerd om via de Master League op Create Your Own Team (of woorden van dezelfde strekking) te proberen. Daar kun je ook alles editten, shirtjes, stadion alles. Alleen zit je met een zooitje onbekende spelers opgescheept die je niet kunt wisselen.
Daarna geprobeerd om via Edit Team een team te kiezen uit Other Leagues C. Ook weer alle shirtjes, stadions veranderd. En hier kon ik wél mijn custom characters inzetten, en ook spelers uit andere teams adden. Maar dit team kon ik dan weer niet kiezen in de Master League!
Mijn vraag is dus hoe ik een ge-edit team, met eigen shirtjes, eigen spelers en een eigen stadion in de Master League kan laten spelen, want ik kom d'r echt niet uit!
Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokkenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet niet zo zeiken, het is maar een of ander kutvoetbal spel.
Maar dan wordt je genegeerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe 's niet. Als je geen antwoord weet, moet je gewoon opbokken
Master League zet ik altijd op het moeilijkste. Je hebt 10 seizoenen. Na één of twee seizoenen kun je dat niveau makkelijk aan. Anders wordt 't echt saaiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
Toch jammer dat je niet tijdens de Master League de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten...
Ah, dat is dan misschien de moeite van het wachten waard.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:56 schreef Mindstate het volgende:
Na een seizoen kun je hem wel omhoog zetten hoor..
idd om van te huilen gewoon, zo triestquote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Niet alleen het spel trouwens, maar ook de mensen die online spelen.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Phoolie het volgende:
Wat een frustrerend spel zeg, online heb ik het dan over, offline nog niet veel gespeeld.
Niet alleen het spel trouwens, maar ook de mensen die online spelen.
Alleen maar barca, barca, barca/brazil/brazil/brazil en ook veel man utd en inter.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Vorige pes delen speelde ik bijna alleen maar online (vooral pes6), maar deze eigenlijk bijna alleen offline. Er is een stuk meer lag.
Ik maak altijd rooms aan die heten Weak teams only of zoiets, soms kiest de tegenstander dan ook een wat minder team zodat je een wedstrijd krijgt van Heerenveen tegen Reggina ofzo, vind ik zelf wel leuker. Gister alleen vroeg ik of hij een slecht team wilde kiezen, zei hij ja, ging hij op heerenveen staan (ik stond er ook op), ik drukte op kruisje, hij snel r1, stond ie op inter en drukte hij op kruisje
zal t ff nachecken, volgensm ij heb ik wel updates gedaan van de game. hopelijk lossen ze t op. Andere games gaan wel vloeiendquote:Op zondag 23 december 2007 22:04 schreef denthemen het volgende:
Is een bekend probleem ja, heb je de update al geinstalleerd? Die haalt een groot deel weg..
Verder proberen ze het nog geheel te verhelpen
aha, ligt dus niet alleen aan mij. Nog meer mensen met dit probleem?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
Ik kan me niet herinneren dat mij zoiets opvallend vaak overkomt...quote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Flakito het volgende:
@joost2
Ja, ik heb idd ook last van die spontane tackles. heel frustrerend!! Nooit eerder last van gehad. advies: voorzichtig met kruisje ingedrukt houden in het 16 meter gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |