Dat zat ik ook te zoeken en kon het nog niet vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef planethugo het volgende:
heb nu 5 potjes online gespeeld, 1tje verloren, 4 gewonnen dus gaat wel aardig
verbinding is niet altijd wat het moet zijn maarja het blijft toch PES dus altijd relax
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.
Maar weet jij toevallig hoe dat zit met het kopen van classic spelers in deze versie ? Of teams ?
Zag bij de edit mode wel (bij Other) wel dingen staan die je zou kunnen unlocken maar ja waar doe je dat ???
Op de HD zetten ??? Heb je het over de PC of PS3 versie ???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelen
dat op de hd zetten lijkt me ook wel wat als dat lichte gehakkel er dan uit is
Ik heb nergens last van en dat op een oude tv ;-) :-) !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef paul000 het volgende:
oke, dat heb ik ook gedaan maar heb nog steeds in bijna alle wedstrijden tot nu toe last van haperingen. Het is niet zo heel erg, maar irriteerd toch.. Zijn hier meer mensen met een ps3, die alle instellingen hebben verandert en hd install hebben gedaan en nog steeds het probleem hebben??
Kan het anders misschien aan mijn ps3 liggen?
Weet jij ook hoe dat zit met die classic teams en spelers hoe ik ze in deze versie krijg ???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Feen het volgende:
Op je hd zetten doe je als volgt: start spel op, ga naar system settings, dan naar onderen naar install to hd..
heb er ook last van maar we zijn niet de enige:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef paul000 het volgende:
oke, dat heb ik ook gedaan maar heb nog steeds in bijna alle wedstrijden tot nu toe last van haperingen. Het is niet zo heel erg, maar irriteerd toch.. Zijn hier meer mensen met een ps3, die alle instellingen hebben verandert en hd install hebben gedaan en nog steeds het probleem hebben??
Kan het anders misschien aan mijn ps3 liggen?
linkquote:Voor gamers zelf is het uiteraard geen probleem dat de game eerder in de winkel ligt, want zo kan de game eerder gespeeld worden. Door de vroege release horen we steeds meer gamers over frame drops, die vooral in de PS3 versie van de game aanwezig zouden zijn.
De frame drops zouden vooral bij herhalingen in het extreme voorkomen, maar ook bij bepaalde stadions. In de uitgebreide review van het gerespecteerde WENB worden de frame drops als groot minpunt aangehaald. Een oplossing is om de game te installeren op de HD van de PS3. Of dit alleen gaat om de savegames, of om een daadwerkelijke installatie op de harde schijf, is me nog niet helemaal duidelijk.
Heb er zelf nog geen last van gehad, bij mij speelt ie wel goed al lijken sommige schoten wel traag te gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb er ook last van maar we zijn niet de enige:
[..]
link
heb de game nog niet op m'n hd gezet maar als dat bij jou niks geholpen heeft zal dat het hier ook niet doen
Iedereen heeft volgens mij dit probleem op de PS3, de een iiriteert zich er alleen veel minder aan als de ander. Ik ben bijvoorbeeld iemand die zich ontzettend snel irriteert aan slowdown of lage framerates. Komt waarschijnlijk doordat ik heel vaak met grafische kaarten in PC's heb zitten kloten om het maximale eruit te halen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Heb er zelf nog geen last van gehad, bij mij speelt ie wel goed al lijken sommige schoten wel traag te gaan.
Als je kijkt onder 'Gallery' en vervolgens 'track record' staan daar onderdelen die je moet voltooien om dingen te unlocken. Als je bijvoorbeeld een international cup wint komt er een classic team vrij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:46 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe dat zit met die classic teams en spelers hoe ik ze in deze versie krijg ???
Ik speel nu masterleague maar heb nog niks geunlocked of zo, of moet ik ze weer ergens kopen of zo ???
idd, komt nog steeds die melding dat het vanaf 12 uur pas online gaat... en een extra melding dat het komende week wat minder is ofzoiets? Had het te snel weggekliktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Feen het volgende:
Online is nog steeds een drama helaas.
Wat slecht zeg. Dit wordt nog wel gefixt toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Feen het volgende:
Online is nog steeds een drama helaas.
dat klopt maar met barca loop je met bijv Henry en Eto'o regelmatig met het grootste gemak de hele verdediging langs zonder dat de tegenstander een kans heeft, of je dribbelt even het hele veld over, beetje kappen en draaien en hup weer 10 meter lopen. Dat vind ik geen pluspunt want erg realistisch is het niet imoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef Mindstate het volgende:
Snel staat niet gelijk aan arcade..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |