abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54097961
frs wilde hem nog niet verkopen.

ga em op zeker kopen dus mijn naam mag wel in de op vanaf donderdag heb ik em
pi_54098162
Is het wat?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:26 #53
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_54105015
Het spel speelt bij een stuk sneller als ik m'n HD Ready tv instel op 720p ipv 1080i.
Ook minder last van die framedrops enzo
pi_54108162
Binnen!
Vanavond game
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:30:13 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_54116363
Ik heb hem binnen, nu 3 wedstrijden gespeeld en eigenlijk vind ik hem best tegenvallen. Ik vind het een beetje op FIFA lijken. Ook de keeper maakt vaak blunders(goals gaan er via hem in). Je krijgt ook snel een rode kaart. En nog een fout: Ik heb nu 2x gezien bij het vieren van de goal dat ze door het publiek(die ik er trouwens niet mooi uit vindt zien) rennen en dan opeens in zwart beeld komen

Misschien is het allemaal even wennen, maar ik heb al een keer de neiging gehad om weer lekker PES5 te spelen Al is me mening veranderd, dan horen jullie het wel !!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_54126760
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
pi_54127210
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Dat zat ik ook te zoeken en kon het nog niet vinden.
Maar de melding dat de servers eigenlijk nog niet online zijn en dat er geen rooms beschikbaar waren gaf me wel nog een beetje hoop voor de toekomst.
pi_54130753
Iemand zin om vanmiddag (vanaf een uur of half 2/2 uur) een potje online te spelen?
pi_54134324
bespaar je de moeite, online is nog echt niet de moeite, teveel lang tijdens het spelen, ook al zit je met nl'ers
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_54135148
ook binnen hier, heb alleen het idee dat beeld hakkelt....
heb pas sinds gisteren een ps3 in huis maar bij resistance en motorstorm had ik daar geen last van...
pi_54135278
Oh, wat slecht zeg. Ik wil dat spel juist voor online kopen.
pi_54135507
ja ik denk dat het komt omdat de servers nog niet up zijn, dat gebeurt morgen, k'zou zeggen w8 het ff af morgen, als het btr is zou ik um zkr kopen.
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_54139011
Voor degene die hem nog niet hebben en in Den Haag wonen. De mediamarkt verkoopt hem hier in Den Haag nu ook voor 38 euro, aangezien de gameshop hem ook heeft verlaagd!
pi_54139155
Net ook ff online gespeeld. Stond idd een melding dat ze nog geen online service verlenen bij, en dat daarom het slecht kan zijn, dat ze dat doen vanaf morgen.

Lag was soms heel erg, soms was er ook weer bijna geen lag. Gewonnen met 6-2
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:10:15 #65
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54139547
schitterend spel op de PS3! kan niet anders zeggen en morgen lekker online knallen heerlijk!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_54140039
moet toch nog erg wennen, vind het jammer dat je nu een stuk makkelijker een verdediger langs kan rennen, met barca is er helemaal geen houden meer aan. Tot nu toe lag deel 6 me toch een stuk beter
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:49:29 #67
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54140359
ja de verdediging is knullig, althans in easy mode ik ga em dnek anders spelen binnenkort!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:20:56 #68
15600 BB-King
Long live the King!
pi_54141040
Ik moet ook nog behoorlijk wennen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_54142183
Vraagje: Ik wil graag wat classic spelers toevoegen aan Fc Utrecht.

In Pes 4 en 6 kon je punten verdienen met de Master League en dan kon je bijv. Maradona Pele Romario Huigita Chilavert etc. kopen van je PES punten. In pes 2008 zouden er ook classic teams zijn waar je dan de spelers kan linken aan je fav. club.

Mn vraag luid dus: hoe kan ik in PES 2008 nu die teams spelers unlocken zeg maar kopen van mn pes punten ??? In Pes 4 en 6 kon je ze in het museum of zo kopen. Zag in 2008 wel al de edit mode.

Zou het graag weten want speel graag met mn konings koppel Maradona Pele (dan pimp ik de rest van mn team wel via de Edit mode ;-) ).

Hoop dat ik eind deze week ook online kan spelen met dit spel aangezien aan het begin vd week kon ik niet eens registreren (kreeg steeds melding dat het antwoord op de geheime wachtwoord vraag fout was en dat de registratie code al bestond of zo).

Bij de Edit mode kun je ze wel registreren bij een team (spelers en teams) maar mn vraag blijft het zelfde: waar kan ik nu in deze nieuwste versie de spelers / teams kopen ? In de Gallery zie ik deze optie ook niet staan :-( !!!

[ Bericht 11% gewijzigd door DiosDeFutbol op 24-10-2007 20:24:31 ]
pi_54143208
heb nu 5 potjes online gespeeld, 1tje verloren, 4 gewonnen dus gaat wel aardig
verbinding is niet altijd wat het moet zijn maarja het blijft toch PES dus altijd relax
pi_54143248
Kun je nu ook twee tegen twee online?
pi_54143409
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef planethugo het volgende:
heb nu 5 potjes online gespeeld, 1tje verloren, 4 gewonnen dus gaat wel aardig
verbinding is niet altijd wat het moet zijn maarja het blijft toch PES dus altijd relax
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.

Maar weet jij toevallig hoe dat zit met het kopen van classic spelers in deze versie ? Of teams ?
Zag bij de edit mode wel (bij Other) wel dingen staan die je zou kunnen unlocken maar ja waar doe je dat ???
pi_54145039
]INSTALL TO HDD
set screen to: 720p

• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [Booster DVD]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [BD 1080p/24 output Hz (HDMI)]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [format audio output BD / DVD (HDMI)]> [Bitstream]
• [Settings]> [Settings game]> [Revamp PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [Settings game]> [Smoothing PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [System Settings]> [Message notification]> [Do not show]

Hoe doe je dat install to HDD set screen to 720p???
Iemand?
pi_54145634
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef DiosDeFutbol het volgende:

[..]

Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.

Maar weet jij toevallig hoe dat zit met het kopen van classic spelers in deze versie ? Of teams ?
Zag bij de edit mode wel (bij Other) wel dingen staan die je zou kunnen unlocken maar ja waar doe je dat ???
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelen

dat op de hd zetten lijkt me ook wel wat als dat lichte gehakkel er dan uit is
pi_54146113
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelen

dat op de hd zetten lijkt me ook wel wat als dat lichte gehakkel er dan uit is
Op de HD zetten ??? Heb je het over de PC of PS3 versie ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')