Dat zat ik ook te zoeken en kon het nog niet vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef planethugo het volgende:
heb nu 5 potjes online gespeeld, 1tje verloren, 4 gewonnen dus gaat wel aardig
verbinding is niet altijd wat het moet zijn maarja het blijft toch PES dus altijd relax
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef DiosDeFutbol het volgende:
[..]
Relaxt :-) ik ga ook z.s.m. proberen of ie het nu wel online doet.
Maar weet jij toevallig hoe dat zit met het kopen van classic spelers in deze versie ? Of teams ?
Zag bij de edit mode wel (bij Other) wel dingen staan die je zou kunnen unlocken maar ja waar doe je dat ???
Op de HD zetten ??? Heb je het over de PC of PS3 versie ???quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
geen idee, nog niks mee geprobeerd. Heb het erin geduwd en ben meteen gaan spelen
dat op de hd zetten lijkt me ook wel wat als dat lichte gehakkel er dan uit is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |