Dit zit er volgens mij niet in. Heb het niet kunnen vinden althans.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even een vraagje: Als je online speelt, kan je dan met z'n tweeën online tegen twee anderen?
Idd vervelendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat haat ik disconnecters :x, gelukkig worden ze wel keihard gestraft met een reglementaire 3-0 verlies.
Die lag werd idd even heeeeel ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een drama zeg. Ik speel de eerste game ranked en heb nog nooit zo'n lag gezien in m'n hele leven. Eerst geen lag, sta ik 1-0 voor. En daarna lagt hij gewoon alle ballen in mijn goal. Echt: je ziet niets en ineens ligt ie erin.
heldquote:
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cijfers Pro-G:
PS3 versie: 7.0
X360 versie: 9.0.
Zit er echt zoveel verschil tussen?.
Nja, het feit dat je zo omslachtig te werk moet gaan zegt op zich ook wel wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef markthemen het volgende:
[..]
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien niet![]()
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Hoe zet je em op je hdd dan?
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:53 schreef satecl het volgende:
Ja ik ook inderdaad.
Maar over het spel zelf. Dit is de grootste tegenvaller die ik in me game-leven heb gehad. Tering wat erg ik me dood aan sommige dingen, alsof ik weer FIFA2005 loop te spelen!!! Ik snap niet dat ze evengoed nog zo positief zijn over deze game in reviews enz. Want ik zou deze game een dikke 4 geven, meer is het niet waard!
Hoe denken jullie erover?
Koop PES 6 eens voor de grapquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtjequote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
ok, ga ik nu opstarten, ik add je wel ff bij friend list.
nee geen friend list in het spel zelf dacht ik..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtje) ik speel snel een keer tegen je! heb je trouwen seen friendslist op PES zelf?
waar staat dat, ik krijg nog gewoon de 3 schermpjes zoals afgelopen dagen als ik inlogquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef Feen het volgende:
Er staat dat de online service nu fully operational is, net 2 potjes gespeeld, maar de lag is niet door te komen, en dat terwijl ik een 20mb verbinding heb..maar goed wacht nog wel even af.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Gstyles het volgende:
? explain ? en bij de weg, cheaters zijn mietjes, je kan het of niet en dan leer je het maar!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:41 schreef Gstyles het volgende:
nope scar helaas niet..
@ Roeni (rooney) :
ik bedoel ermee te zeggen dat als je cheatmodes gebruikt een nepspeler bent! ik hoop dat je dan ook uit de competitie blijft en laat ons lekker zonder cheats winnen of verliezen
das zeer netjes. Bij mij schommelt het een beetje. Dan win ik 5 wedstrijden op rij, verlies ik er weer bijv weer 2 en ben ik weer terug bij af kwa puntenquote:Op zondag 4 november 2007 10:53 schreef BigKahuna het volgende:
Online: 9 gespeeld, 2 gelijk, 7 gewonnen
Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef Feen het volgende:
Mijn pes loopt sinds vanmiddag telkens vast als ik een wedstrijd wil beginnen, erg irritant.
Patsertjequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
165 wedstrijden gespeeld
Wins: 132
Draws: 6
Lost 27
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spelquote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef Maartendev1980 het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik dit weekend ook gehad, het hielp bij mij om het spel naar de HD te installeren.
Dat is dan bug #935quote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef Feen het volgende:
[..]
Kwam omdat ik van ps store wat aan het downloaden was, dan doet ie het dus niet het spel
Leuk berichtquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef planethugo het volgende:
kreeg net een melding dat het online gebeuren nu fully operational is. Ook erg weinig tot geen last gehad van lag
Dan nemen mensen toch brazilie?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben er ook slecht in. Ik wil het toernooitje wel opzetten. Voorlopig willen meedoen:
Feen, planethugo, Gstyles en Athlon_2o0o.
Wie willen nog meer meedoen?
Spelen we met alle teams of alleen landen? Dat laatste zat ik misschien aan te denken, zodat je dat gezeur met FC Barcelona niet hebt.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Gstyles het volgende:
Ja dan doen we een regel instellen dat je die clubs of landen niet mag gebruiken...
er zal een lijstje gemaakt moeten worden met clubs of landen die zijn toegestaan![]()
Omdat degene die de race naar de beste club wint, dan de wedstrijd wint. Niet echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ze bestaan in het echt ook. Ik ben in het echt ook voor Ajax, Barcelona, AC Milan
Na het nederlands elftal zal ik ook het eerste juichen voor Brazilie.
Hoe wil je die lijst samen stellen? Want vergeleken met Cyprus is nederland ook veel te sterk natuurlijk.
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef Gstyles het volgende:
Ja dat is zo maar je kan allicht zeggen dat barca en brazlië deze keer niet mee doen, haalt een hoop onenigheid weg
Daarom en aan de hand van de hoeveelheid spelers, gaan we gewoon het zelfde aantal clubs selecteren die bij elkaar in de buurt komen! dat is het meest eerlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet perse tegen maar mijn vraag is meer waar je de grens trekt.
AC Milan tegen Barca vind ik geen groot verschil bijvoorbeeld.
Ja, Cambuur tegen Barca ga je waarschijnlijk verliezen net als in het echt.
Ik ook. Het is niet perfect, maar wel gewoon goed speelbaar vind ik. Meestal merk je er weinig van. Alleen bij sommige tegenstanders kan het wel extreem sucken, die hebben gewoon een prutverbinding denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef planethugo het volgende:
ik vind de lag echt onzettend meevallen de laatste tijd...
Dank je voor deze link, is echt superquote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een patch gedownload voor PS3Duitse Competitie zit er nu bij (IPV Other Teams C)
Transfers zijn bijgewerkt, paar gezichten etc.
Vond de link op PESFAn maar omadtj e daar geregistreerd moet zijn om die berichten te lezen hier een ander linkje:
http://www.dekazeta.net/index.php?showtopic=64888&st=0
Gewoon de instructies opvolgen (map op usb stick zetten, usb stick in ps3 duwen en kopieren naar de ps3)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |