Idd vervelendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat haat ik disconnecters :x, gelukkig worden ze wel keihard gestraft met een reglementaire 3-0 verlies.
Die lag werd idd even heeeeel ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een drama zeg. Ik speel de eerste game ranked en heb nog nooit zo'n lag gezien in m'n hele leven. Eerst geen lag, sta ik 1-0 voor. En daarna lagt hij gewoon alle ballen in mijn goal. Echt: je ziet niets en ineens ligt ie erin.
heldquote:
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cijfers Pro-G:
PS3 versie: 7.0
X360 versie: 9.0.
Zit er echt zoveel verschil tussen?.
Nja, het feit dat je zo omslachtig te werk moet gaan zegt op zich ook wel wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef markthemen het volgende:
[..]
zit slowdown in de ps3 versie.. maar dat kun je oplossen door em op je hdd te installeren.. maar dat wisten hun misschien niet![]()
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Hoe zet je em op je hdd dan?
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:53 schreef satecl het volgende:
Ja ik ook inderdaad.
Maar over het spel zelf. Dit is de grootste tegenvaller die ik in me game-leven heb gehad. Tering wat erg ik me dood aan sommige dingen, alsof ik weer FIFA2005 loop te spelen!!! Ik snap niet dat ze evengoed nog zo positief zijn over deze game in reviews enz. Want ik zou deze game een dikke 4 geven, meer is het niet waard!
Hoe denken jullie erover?
Koop PES 6 eens voor de grapquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het een prima game. Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met voorgaande games.
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtjequote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
ok, ga ik nu opstarten, ik add je wel ff bij friend list.
nee geen friend list in het spel zelf dacht ik..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
sorry feen, was t vergeten en ik moest naar de voetbal (zondag amateurtje) ik speel snel een keer tegen je! heb je trouwen seen friendslist op PES zelf?
waar staat dat, ik krijg nog gewoon de 3 schermpjes zoals afgelopen dagen als ik inlogquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef Feen het volgende:
Er staat dat de online service nu fully operational is, net 2 potjes gespeeld, maar de lag is niet door te komen, en dat terwijl ik een 20mb verbinding heb..maar goed wacht nog wel even af.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Gstyles het volgende:
? explain ? en bij de weg, cheaters zijn mietjes, je kan het of niet en dan leer je het maar!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:41 schreef Gstyles het volgende:
nope scar helaas niet..
@ Roeni (rooney) :
ik bedoel ermee te zeggen dat als je cheatmodes gebruikt een nepspeler bent! ik hoop dat je dan ook uit de competitie blijft en laat ons lekker zonder cheats winnen of verliezen
das zeer netjes. Bij mij schommelt het een beetje. Dan win ik 5 wedstrijden op rij, verlies ik er weer bijv weer 2 en ben ik weer terug bij af kwa puntenquote:Op zondag 4 november 2007 10:53 schreef BigKahuna het volgende:
Online: 9 gespeeld, 2 gelijk, 7 gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |