bij mij hapert t als n gek,quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Eliminator20 het volgende:
Online is ie wel leuk: heb nu 69 games gespeeld 49x gewonnen 2x gelijk 18x verloren. laatste 7 games gewonnen
Ligt eraan. ik doe meestal quick match en als ik iemand met een rood balkje tref, ga ik er al uit voordat de wedstrijd begint zodat ik geen minpunten krijg. Bij lopen spelers met 1, 2 of 3 groene balkjes prima. Het is niet perfect, maar je went eraan.quote:
Niet mee eens, het is juist vrij makkelijk om een steekpass te geven, gewoon goed kijken op de radar hoe je gedekt staat en dan op het moment van passen de juiste kant op lopen of richting de bal en je passeert een verdediger met gemakt vanuit de aanname of de versnelling...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:
- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.
Ik heb 1x per ongeluk met vitesse tegen chelsea gespeeld. Trust me, dat is niet te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Barca is zo´n beginners team net als brazilie, overigens heb ik ook verdomd veel lag, hopelijk met nieuwe internetverbinding beter...
-Dacht dat de trainingen er al sinds pes4 uit waren. Andere spelmodi maakt mij niet uit. Uiteindelijk speel je toch alleen Master league en exhibition games tegen vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:
minpunten:
- Veel te weinig spelmodi, geen challenges, geen uitgebreide trainingen. Alsof ze dit vergeten zijn, of ivm te weinig tijd hebben afgeschaft.
- Het lijkt er op of ik t spel op de pc speel die t net niet aan kan, schokkerig, niet vloeiend. Heel erg vervelend om zo te spelen.
- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.
- Online![]()
- keepers, veel goals gaan er via de keeper in. Ook iets wat in andere versies niet zo was
Pluspunten
- physics. Vind de spelers emotie erg goed![]()
- Snelle vrije trappen. Deze zien er veel beter uit dan de vorige versies. Daarin had je wel eens met n snelle vrije trap dat de tegenstander al n muurtje had![]()
Over het algemeen dus niet echt een goed spel naar mijn mening. Heb er spijt van dat dit mijn eerste PS3 game is. Vind het totaal de 70 euro niet waard en mag dus hopen dat er updates voor de game uitkomen. Ik sluit liever mijn PS2 aan met PES6 dan dat ik PES08 op mn ps3 speel. Dat kan natuurlijk niet.
COM is er niet bepaald op vooruit gegaan vind ik. Ik win nog steeds heel makelijk op het hoogste niveau. Ben het vorige seizoen (2010) in de master leauge ongeslagen kampioen geworden met een doelsaldo van 178-23quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:00 schreef joost2 het volgende:
-COM is beter geworden. Idd veel kappen e.d. Wanneer je leert beter te verdedigen is dit wel fijn. Bij vorige pessen was het op hoogste niveau alleen een zaak om zelf te scoren, tegendoelpunten krijg je bijna nooit tegen. Nu is de COM aanvallend beter geworden. Passen en gaatjes vinden is toch goed te doen hoor. Niet echt anders dan vorige versies.
Check het PESFAN Forum, volgens mij heet hij de PesFanatic Optionfilequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek de nieuwste option file voor dit spel, want die ben ik kwijt. Weet iemand waar ik die kan vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |