abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55610874
Ik heb t spel nu zon 6 dagen in bezit:

minpunten:

- Veel te weinig spelmodi, geen challenges, geen uitgebreide trainingen. Alsof ze dit vergeten zijn, of ivm te weinig tijd hebben afgeschaft.

- Het lijkt er op of ik t spel op de pc speel die t net niet aan kan, schokkerig, niet vloeiend. Heel erg vervelend om zo te spelen.

- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.

- keepers, veel goals gaan er via de keeper in. Ook iets wat in andere versies niet zo was

Pluspunten

- physics. Vind de spelers emotie erg goed
- Snelle vrije trappen. Deze zien er veel beter uit dan de vorige versies. Daarin had je wel eens met n snelle vrije trap dat de tegenstander al n muurtje had

Over het algemeen dus niet echt een goed spel naar mijn mening. Heb er spijt van dat dit mijn eerste PS3 game is. Vind het totaal de 70 euro niet waard en mag dus hopen dat er updates voor de game uitkomen. Ik sluit liever mijn PS2 aan met PES6 dan dat ik PES08 op mn ps3 speel. Dat kan natuurlijk niet.
pi_55611129
Online is ie wel leuk: heb nu 69 games gespeeld 49x gewonnen 2x gelijk 18x verloren. laatste 7 games gewonnen
pi_55611422
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Eliminator20 het volgende:
Online is ie wel leuk: heb nu 69 games gespeeld 49x gewonnen 2x gelijk 18x verloren. laatste 7 games gewonnen
bij mij hapert t als n gek,
pi_55612714
hoe zit het nu met het online fok toernooitje
  zaterdag 29 december 2007 @ 12:07:47 #255
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_55620881
ja dan doe ik nog wel mee
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_55622224
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Apfel. het volgende:

[..]

bij mij hapert t als n gek,
Ligt eraan. ik doe meestal quick match en als ik iemand met een rood balkje tref, ga ik er al uit voordat de wedstrijd begint zodat ik geen minpunten krijg. Bij lopen spelers met 1, 2 of 3 groene balkjes prima. Het is niet perfect, maar je went eraan.

-edit- sta nu op 61 gewonnen 3 gelijk en 20 verloren

speel overigens meestal met barcelona en heel af en toe brazilie
pi_55622328
-dubbelpost-
pi_55623676
Barca is zo´n beginners team net als brazilie, overigens heb ik ook verdomd veel lag, hopelijk met nieuwe internetverbinding beter...
pi_55623723
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:
- Het fifa gehalte is echt te hoog, als je ziet hoe de COM speelt. Hij kapt alles en iedereen uit, echt heel erg niet pro evo. Wat in de vorige versies absoluut amper kon kan hierin wel. Het passen en gaatjes vinden is in deze versie heel moeilijk waardoor je gedwongen bent om veel met de bal te lopen. Nogmaals het tegenovergestelde van de andere PES versies.
Niet mee eens, het is juist vrij makkelijk om een steekpass te geven, gewoon goed kijken op de radar hoe je gedekt staat en dan op het moment van passen de juiste kant op lopen of richting de bal en je passeert een verdediger met gemakt vanuit de aanname of de versnelling...
pi_55624341
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Barca is zo´n beginners team net als brazilie, overigens heb ik ook verdomd veel lag, hopelijk met nieuwe internetverbinding beter...
Ik heb 1x per ongeluk met vitesse tegen chelsea gespeeld. Trust me, dat is niet te doen
pi_55624562
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef Apfel. het volgende:

minpunten:
- Veel te weinig spelmodi, geen challenges, geen uitgebreide trainingen. Alsof ze dit vergeten zijn, of ivm te weinig tijd hebben afgeschaft.
- Het lijkt er op of ik t spel op de pc speel die t net niet aan kan, schokkerig, niet vloeiend. Heel erg vervelend om zo te spelen.
- keepers, veel goals gaan er via de keeper in. Ook iets wat in andere versies niet zo was
Pluspunten
- physics. Vind de spelers emotie erg goed
- Snelle vrije trappen. Deze zien er veel beter uit dan de vorige versies. Daarin had je wel eens met n snelle vrije trap dat de tegenstander al n muurtje had
Over het algemeen dus niet echt een goed spel naar mijn mening. Heb er spijt van dat dit mijn eerste PS3 game is. Vind het totaal de 70 euro niet waard en mag dus hopen dat er updates voor de game uitkomen. Ik sluit liever mijn PS2 aan met PES6 dan dat ik PES08 op mn ps3 speel. Dat kan natuurlijk niet.
-Dacht dat de trainingen er al sinds pes4 uit waren. Andere spelmodi maakt mij niet uit. Uiteindelijk speel je toch alleen Master league en exhibition games tegen vrienden.

-Na de patch en het installeren op de HD speelt Pes bij mij prima. Alleen in sommige stadions gaat het soms iets minder vloeiend. Maar dit was ook bij de pessen op de PS2 dacht ik.

-COM is beter geworden. Idd veel kappen e.d. Wanneer je leert beter te verdedigen is dit wel fijn. Bij vorige pessen was het op hoogste niveau alleen een zaak om zelf te scoren, tegendoelpunten krijg je bijna nooit tegen. Nu is de COM aanvallend beter geworden. Passen en gaatjes vinden is toch goed te doen hoor. Niet echt anders dan vorige versies.

-keepers zijn idd anders. Maar is dit niet realistischer? Keepers zijn in het echt ook niet foutloos.

Tis idd veelbesproken, de nieuwe PES. Hopen dat de volgende versie iedereen eensgezind gaat maken
pi_55627754
moet zeggen dat hoe vaker ik t speel toch steeds leuker begint te worden.
Met het "installeren op HD" bedoelen jullie dan dat je in het "settings" menu van pes kiest voor "Install data to HD". Dan doet ie toch alleen de game data?
pi_55628140
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:00 schreef joost2 het volgende:
-COM is beter geworden. Idd veel kappen e.d. Wanneer je leert beter te verdedigen is dit wel fijn. Bij vorige pessen was het op hoogste niveau alleen een zaak om zelf te scoren, tegendoelpunten krijg je bijna nooit tegen. Nu is de COM aanvallend beter geworden. Passen en gaatjes vinden is toch goed te doen hoor. Niet echt anders dan vorige versies.
COM is er niet bepaald op vooruit gegaan vind ik. Ik win nog steeds heel makelijk op het hoogste niveau. Ben het vorige seizoen (2010) in de master leauge ongeslagen kampioen geworden met een doelsaldo van 178-23

Had alleen een beetje lastig tegen Chelsea en Inter
pi_55628997
Vandaag had ik ook een nieuwe patch, iemand een idee waarvoor?

En verwachten jullie een update van het spel na januari?
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:38:26 #265
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_55629206
Hoe instalier je een patch op de PS3 dan..? en waar kan ik hem krijgen..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_55629406
Komt gewoon tevoorschijn als je pes opstart
pi_55629517
Nog niets gezien kwa updates etc. Kun je ook ergens je versie checke?
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:07:26 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_55629809
O ja, klopt. Ik heb het al een keer gehad. dat komt inderdaad automatisch.. Bij mij hapert het bijna niet. Alleen met multiplayer met vrienden(niet online dus), dan hapert het wel als een gek... iemand een oplossing?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_55633023
Iemand in voor n potje? Maxsterr is de naam
pi_60007763
Ik zoek de nieuwste option file voor dit spel, want die ben ik kwijt. Weet iemand waar ik die kan vinden?
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:11:27 #271
75736 Gstyles
pi_60023614
wat een blutspel!
pi_60044483
daarom komt binnenkort ook PES 2009 uit
75 topics = FIN
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:59:59 #273
75736 Gstyles
pi_60063776
nou ik wil niet lullig doen maar mijn verwachtingen deze keer zijn minder groot dan bij 2008... wat een drama hebben ze er van gemaakt!
pi_60068302
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek de nieuwste option file voor dit spel, want die ben ik kwijt. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Check het PESFAN Forum, volgens mij heet hij de PesFanatic Optionfile
  maandag 14 juli 2008 @ 00:32:27 #275
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60087724
Ik denk dat ik nu zo onderhand wel het spel heb "uitgespeeld" na vele uurtjes te hebben gespeeld hoe jammer ik deze versie ook vind, het is toch PES... dus een top spel. Zou leuk zijn als je ergens kan terugvinden welke bekers je heb gehaald en waarbij ook de teamnamen erbij staan. Mn vrienden geloven niet dat ik met Wales EK heb gewonnen en met Uruguay WK op zn moeilijkst
  maandag 14 juli 2008 @ 13:41:34 #276
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_60095396
ach om tegen elkaar te spelen blijft het gewoon een spel wat je makkelijk de hele avond en nacht door kan blijven spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')