Jij wel dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef Gstyles het volgende:
haha.. je hebt ze zo te horen nog ni op de ps3 gespeeld denk ik...
Mods kunnen hem niet open gooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:04 schreef Gstyles het volgende:
probleem is alleen dat ik de OP niet meer kan veranderen... hopelijk kijken er MODS mee die em even opengooien.. dan kan ik alle namen toevoegen.. zo zie je maar wordt het misschien toch nog een stormloop-topic![]()
@Maravilla:
MIj hoor je niet klagen![]()
PESFAN zijn alle Engelse boos op de Nederlandersquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:51 schreef ryangozer het volgende:
Als het goed is hebben alle bart-smit's hem vanaf vandaag..
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb de PS3 versie!!!!!, Bart Smit in Amsterdam Noord(buisklotermeerplein)![]()
WTF het spel schokt bij elke hoge bal en de intro scene is ook schokkerig..![]()
Maar het speelt heerlijkNet 2-0 gewonnen van Feyenooit met Ajax
![]()
Ja, daar ben ik wel mee eens. Met name de haperingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:31 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat minpuntjes:
Haperingen zijn ONGELOOFLIJK irritant!![]()
Je kunt geen Embleem creeren![]()
Als je hard op doel schiet vliegt die bal er ALTIJD in via de keeper![]()
Tenuetjes maken in ML is totaal verperst met maar 12 keuzes![]()
Geen eigen indeling meer van de competities in de ML![]()
KonamiWTF
Krijg maandag pas me internetkabel terug, uiteinde was kapot. Ik zit nu al met de gedachte om me hele ps3 maar te verkopen met alle troep erbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:38 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel mee eens. Met name de haperingen![]()
Trouwens, is het jou al gelukt om je online te registreren?
Graphics zijn goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:46 schreef Gstyles het volgende:
Hmmm nu ik dit alles hoor, begin ik toch te twijfelen of ik em koop..... hoe zijn de graphics? en ik begrijp dat de gameplay goed is maar haperd?Is het 60 eurie waard? plz let me know!
Ik ga eerst vanaaf nog ff spelen voordat ik oordeel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:28 schreef Gstyles het volgende:
komt er op neer dat jij em afraadt?
Ik heb gelezen dat dit pas werkt vanaf de officiële release datum...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?![]()
Klopt heb ik ook, PS3 servers zijn nog niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?![]()
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan je die 720P instellen ingame? Of bedoel je nou in het XMB?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voor de mensen met de Slowdown in de PS3 versie hier de oplossing!!
INSTALL TO HDD
set screen to: 720p
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [Booster DVD]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [BD 1080p/24 output Hz (HDMI)]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [format audio output BD / DVD (HDMI)]> [Bitstream]
• [Settings]> [Settings game]> [Revamp PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [Settings game]> [Smoothing PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [System Settings]> [Message notification]> [Do not show]
Heeft bij mij iig gewerkt ookal heb ik GEEN 720p tv, geen lag meer te zien iig bij mij op SD tv![]()
quote:Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8
De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
voor ¤ 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.
Aan de uitgevers:
Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.
Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.
Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.
Die 720p instellen heb ik niet gedaan, geen idee waar ik dat moet instellenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan je die 720P instellen ingame? Of bedoel je nou in het XMB?
Note; ik heb ook geen HDTV tv, gewoon een normale ouderwetse SD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |