quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
hoi puntjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef dvdfreak het volgende:
.
hoezo Grieks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Mmm, lekker... Griekse baklavas.![]()
pestkopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Şaka. Şaka.![]()
Baklava komt uit Gaziantep.
Wat mijn tante (de oudste van de familie in NL) ons voorschotelt. Het is ieder jaar wat anders, hoewel de baklava als zoetigheid meestal wel aanwezig is. Dus ik ben ook benieuwd...quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat mijn tante (de oudste van de familie in NL) ons voorschotelt. Het is ieder jaar wat anders, hoewel de baklava als zoetigheid meestal wel aanwezig is. Dus ik ben ook benieuwd...
sarma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
vandaag nog gegeten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Emel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
borek hoort erbijafwachten voor jou dus
![]()
Ik ga op zaterdag 1 december. Kaarten via Nieuwe Luxor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:33 schreef saban het volgende:
Emel voor wanneer heb je kaarten van Fire of Anatolia? En gekocht via waar?
Weten we we ook waar we naartoe moeten op 1 decemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga op zaterdag 1 december. Kaarten via Nieuwe Luxor.
http://www.luxortheater.nl/4-353-Fire_of_Anatolia.html
Ik zou opschieten, saban. Het is zo uitverkocht.
is goedquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:49 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Weten we we ook waar we naartoe moeten op 1 december![]()
Gunaydin!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:56 schreef saban het volgende:
Allen een hele goedemorgen!
Gunaydin!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Iyi sabahlar!!!Alles goed met Emel en Saban?
Ah gelukkig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Gunaydin!![]()
Met mij gaat goed, met jou ook?
Het ging goed ..totdat een paar studenten langs de balie zijn gekomenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Iyi sabahlar!!!Alles goed met Emel en Saban?
Ga je nog naar Yavuz Seckin?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef saban het volgende:
Turks parlement akkoord met invasie in Irak
ik wacht tot ze me roepenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef -scorpione- het volgende:
Een beetje Turk pakt zijn tas en helpt mee met de oorlog in Irak![]()
Wat een flutinstellingquote:
eerst de Turkse mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat een flutinstellingIk zal ze eens mailen daar in Turkije dat jij klaar bent voor de strijd
![]()
Selimquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef Maki-maki. het volgende:
Hoe was het Emel?
Mooi dat je ervan genoot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:23 schreef Emel het volgende:
[..]
SelimHet was erg leuk, hij was wel goed.
Ik moet nu gaan slapen, morgen werken.jij alvast iyi geceler. Spreek je snel.
Senden ne haber?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mooi dat je ervan genoot.
Hij was ook vermoeiend, hmm?.
Trusten Emel, slaap zacht..
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel makkelijk dat volkeren die voor een eigen land strijden gewoon neergezet worden als terroristen. Kunnen de Koerden en de Turken dit niet fatsoenlijk oplossen?
Hierover, het is maar net hoe je het zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Opnieuw Turkse militairen verslagen door het Koerdische leger
[ afbeelding ]
In dit geval is het volgens mij vrij duidelijk dat de PKK een terroristenorganisatie is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hierover, het is maar net hoe je het zegt.![]()
Het zijn terroristen. Hoe wil jij ze noemen dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel makkelijk dat volkeren die voor een eigen land strijden gewoon neergezet worden als terroristen. Kunnen de Koerden en de Turken dit niet fatsoenlijk oplossen?
Hey skipquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:57 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
Och, vrijheidsstrijders vind ik ook een heel mooi woordquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Het zijn terroristen. Hoe wil jij ze noemen dan?
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, vrijheidsstrijders vind ik ook een heel mooi woord![]()
Ze zitten natuurlijk wel in de nadelige positie dat ze zich niet kunnen verschuilen achter een souvereine staat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:14 schreef Emel het volgende:
[..]
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?
Turkse leger doet dat nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:14 schreef Emel het volgende:
[..]
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?
Ga je eens in verdiepenquote:
Dan nog, het zijn terroristen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ze zitten natuurlijk wel in de nadelige positie dat ze zich niet kunnen verschuilen achter een souvereine staat.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:30 schreef IHVK het volgende:
Hey Turken Alles goed?![]()
(oh leuk PKK discussie)
We hebben toch niet wéér die Armeense kwestie erbij halen hèquote:
quote:
Pest me nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
We hebben toch niet wéér die Armeense kwestie erbij halen hèEn het feit dat Turkije Koerdistan bezet?
![]()
[..]
handen op je oren en dan NANANANANANANANANA
![]()
Ik zou niet durvenquote:
Dat zijn ze echt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?id=6&galeriid=1981#galeriStart
Heb je al een huis gevonden? Ik hoor wel wanneer je feestje komtquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Met mij is alles goed. Ik ben lekker bezig met werk en verder redelijk rustig. Zodra ik verhuisd ben moet ik maar eens weer wat meer aan het sociale leventje werken.
En jij, hoe was het shoppen van het weekend? Waar ben je uiteindelijk verzeild?
Slaap ze trouwens, ik zoek lekker mijn nest op, morgen weer vroeg dag![]()
Hai skip. Alles goed?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef skippy22 het volgende:
Emel lekker dier
Ik had dat gisteravond, moest toch effe huilen na al die beeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik moest stiekem een traantje laten bij de nieuwsberichten. Ik zit momenteel in Turkije en elke zender heeft het over dit onderwerp. Bah.
Ik hoef maar huilende moeders en vaders te zien van de gesneuvelde militiairenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef IHVK het volgende:
Hopelijk loopt het niet verder uit de hand.![]()
Verder zijn veel Turkse media enorm sensatiegericht, dat vind ik wel jammer.
Sommige berichten in "seconds from disaster"-stijl over de mogelijke invasie en de soldaten die zijn omgekomen.
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik hoef maar huilende moeders en vaders te zien van de gesneuvelde militiairen![]()
Allah korusun. Bijzonder dat we ons allemaal zo betrokken voelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.![]()
Laten we hopen dat er niet meer slachtoffers vallen.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Allah korusun. Bijzonder dat we ons allemaal zo betrokken voelen.
Niet allemaal danquote:
Owhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Allah korusun. Bijzonder dat we ons allemaal zo betrokken voelen.
quote:
Goedgoed, nog steeds ziekjes maar dat komt ook wel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef skippy22 het volgende:
Hoe is het met emel ?
Zwaar weekend?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:07 schreef skippy22 het volgende:
Weer redelijk bijgekomen van het weekend Wat heb je dan?
Aardig van je, maar dankjewelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Altijd heZal ik je dan maar verzorgen ?
![]()
Ja, zo wordt het natuurlijk nooit wat hè Emel.quote:
Tja, that's mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het natuurlijk nooit wat hè Emel.Krijg je het op een presenteerblaadje aangeboden en sla je dat aan/verzoek zomaar in de wind.
![]()
Ik merk hetquote:
Zal best, maar je zult er toch eens aan moeten gelovenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Tja, that's meen ik vind het niet erg
Ach nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zal best, maar je zult er toch eens aan moeten geloven![]()
quote:
Tuurlijk is een relatie ook mooi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
maar een relatie is toch ook mooi?
Als ik een leuke dame tegen het lijf zou lopen dan wist ik het wel
![]()
Waarom verzet je je er dan tegen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Tuurlijk is een relatie ook mooi.Kom je geen leuke dames tegen?
Neequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het natuurlijk nooit wat hè Emel.Krijg je het op een presenteerblaadje aangeboden en sla je dat aan/verzoek zomaar in de wind.
![]()
Skip is een aardige jongen, ik mag hem wel maar that's allquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom verzet je je er dan tegen?skip wil duidelijk heel graag
![]()
[..]
Nee![]()
Je komt vast iemand tegen die beter bij je pastquote:
quote:
Zijn we geen perfect match ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Je komt vast iemand tegen die beter bij je past
ik heb weinig met kangeroetjesquote:
Subtiel Emelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Je komt vast iemand tegen die beter bij je past
is toch zoquote:
Ook geen leuke mannenquote:
Nu weet ik het welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb weinig met kangeroetjeszijn leuke dieren hoor
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
is toch zo![]()
Ik heb iets geinigs meegemaakt op werker was zo'n schilder bezig met mijn ramen. Hij vroeg iets en ik gaf in het Turks antwoord. Hij leek zo op een Turk
Maar goed, hij zei dat hij geen Turk was. Ik vroeg waar hij vandaan kwam dan. Hij: 'Armenie'
Stilte van mijn kant'Maar je lijkt zo Turks', zei ik.
Hij: Turken en Armeniers zijn allemaal hetzelfde.
Aardige man
sorryquote:
Leeft die Armeen nog wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
is toch zo![]()
Ik heb iets geinigs meegemaakt op werker was zo'n schilder bezig met mijn ramen. Hij vroeg iets en ik gaf in het Turks antwoord. Hij leek zo op een Turk
Maar goed, hij zei dat hij geen Turk was. Ik vroeg waar hij vandaan kwam dan. Hij: 'Armenie'
Aardige man
Eerste Armeen die ik kenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijk, dat zijn de echte Armenen.![]()
![]()
Selimquote:
Senin kanina girmek istiyor, het is zo duidelijk!.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Eerste Armeen die ik kenen aardig
![]()
Zijn uiterlijk was echt zo Turksik zat Turks tegen hem te praten
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
is toch zo![]()
Aardige man
Geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoi Emel je kwam niet langs vandaag.![]()
Komen allemaal uit dezelfde regio he? Turken, Koerden, Armenen (lijken allemaal op elkaar)...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Eerste Armeen die ik kenen aardig
![]()
Zijn uiterlijk was echt zo Turksik zat Turks tegen hem te praten
Weet je wel zeker dat het een griepje is? Straks lig je dood te creperen, allemaal door dat Armeen, wat ik je brom!.quote:
Welnee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:29 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Senin kanina girmek istiyor, het is zo duidelijk!.
Alleen hebben de Turken daar al het land ingepiktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komen allemaal uit dezelfde regio he? Turken, Koerden, Armenen (lijken allemaal op elkaar)...![]()
Ja 700 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Alleen hebben de Turken daar al het land ingepikt![]()
Tsss, hij was gewoon aardigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Omdat ie het met je eens is?![]()
'Zo'n schilder bezig met mijn ramen'zou niet best zijn, dan kun je nu niets meer zien
![]()
Als ik de discussie zo volg is het niet het plafond dat ie wil wittenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hij wil je plafond witten Emel, met z'n schilderkunstjes!.
Hmm, nu je het zegt...het komt gewoon door de Armeen, dat ik me zo voelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een griepje is? Straks lig je dood te creperen, allemaal door dat Armeen, wat ik je brom!.
Deli Selimquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hij wil je plafond witten Emel, met z'n schilderkunstjes!.
Zie reactie van IHVK.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Alleen hebben de Turken daar al het land ingepikt![]()
Nee hoor, was gewoon een constateringquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja 700 jaar geleden.
Net als Amerikanen en Australiërs en alle Germaanse volkeren. Maar die discussie gaan we niet houden toch?![]()
Keej.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon een constatering![]()
Trusten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen werken.
Iyi geceler/weltrusten
Ik zat te bladeren tussen de foto's... Verschuiven we naar morgen, dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen werken.
Iyi geceler/weltrusten
Jep, Izmir - Didim. Apollon'un selami var.quote:
Volgens mij is iemand zijn capslock kapot.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand die de FP in de gaten houd, leuke flamewar aan de gang
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand zijn capslock kapot.![]()
Linkje ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand die de FP in de gaten houd, leuke flamewar aan de gang
Selim! Groeten terugquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik zat te bladeren tussen de foto's... Verschuiven we naar morgen, dus..
[..]
Jep, Izmir - Didim. Apollon'un selami var..
Lekker slim zegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:27 schreef IHVK het volgende:
Sommige Turken zijn echt dom.
Kom laten we illegale demonstraties houden in België en Nederland en alles kapotslaan. Dat zal vást een goede wending aan de situatie brengen.
Serieus.![]()
Wat een manier van denken zeg..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef Maki-maki. het volgende:
Vieze vrouwen ook altijd, elke keer cockteasen met mannen. Komt allemaal door Emel dat skippy last heeft van plaatselijke verdoving, TheMagnificent.
Je kent me niet eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:09 schreef Maki-maki. het volgende:
Coming up now:
Emel en de aflevering dat zij dat nooit zou doen, dat zij vroom en kuis is en dat ze best vriendjes wil worden..
Stay tuned.
Frauen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef Maki-maki. het volgende:
Vieze vrouwen ook altijd, elke keer cockteasen met mannen. Komt allemaal door Emel dat skippy last heeft van plaatselijke verdoving, TheMagnificent.
Ik hoor niets anders dan een alleszeggende "quote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik hoor niets anders dan een alleszeggende "nou zeg", spreekt boekdelen, niet? Precies de reactie van iemand die zich betrapt voelt.
Rotterdam-centrumquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:35 schreef Maki-maki. het volgende:
In welke wijk wil je rellen, Emel? Acik konus.
Ik zorg voor de vlaggen.
Geen dank.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:26 schreef Emel het volgende:
Zara - Uyan Ey Gözlerim Gafletten Uyan
Wat mooi zeg.![]()
Dankje TheMagnificent
Lees je mee Skippy?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Rotterdam-centrum![]()
Selim, kom nou ook. Ik wil je wel ontmoeten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:35 schreef Maki-maki. het volgende:
In welke wijk wil je rellen, Emel? Acik konus.
Ik zorg voor de vlaggen.
Zara is zeer leuk om naar te luisteren. Dat eerste muziekje komt van Deli Yurek toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Als de anderen ook willen luisteren:
Zara - Uyan ey gözlerim gafletten uyan
Zara - Yusuf'u kaybettim![]()
Gedraag jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lees je mee Skippy?
Emel, [ afbeelding ].
Kom je ook?quote:
Ow, dat kan best. Ik heb de serie niet gevolgd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zara is zeer leuk om naar te luisteren. Dat eerste muziekje komt van Deli Yurek toch?
Wil je ook komen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef Slayage het volgende:
er wordt een meet geregeld en mij wordt niets doorgegeven![]()
neequote:
voorspelbaar ben jequote:
quote:
2 maarquote:
Gulmequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lees je mee Skippy?
Emel, [ afbeelding ].
Echt wel.quote:
Het zijn de feiten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor negatieve houding?![]()
Spannend.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Echt wel.
Jou ga ik sowieso binnenkort zien.
Jah!quote:
Niet echt.quote:
Je weet wat dat betekent he?quote:
Sancties? Kutturken, jullie noemen genocide tegenwoordig sancties?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
Opgeschoond.
Bij verdere gebagger, volgen er sancties.
dat is vragen om een ban voor jezelfquote:
Emelcalyptaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dat jij je bezemsteel al in je klauwen hebt enzo...?
Een mod die een hele nacht haar hersenen gaat inspannen. Voor mij.quote:
Om één of andere reden klinkt dat niet bepaald liefkozend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:14 schreef Maki-maki. het volgende:
Reebruine koe, ben jij er nog?
Moet het liefkozend zijn dan?, libido verhogend klompje vlees!.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om één of andere reden klinkt dat niet bepaald liefkozend.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe 's niet aan doodsverwensingen.
Dat van mij was een waarschuwing.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het was geen wens..het was een eis!
Ik zit "even" in de kamer achter de laptop. Mijn liefde voor steekmuggen is weeral aangewakkerd. Heerlijk dat ze mij steken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zou op z'n minst aardig kunnen zijn. Maareh, zit jij niet in Izmir?
Dit verdient wel een liefkozing en een aanbidding.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat van mij was een waarschuwing.
Van mij mag je hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:54 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik zit "even" in de kamer achter de laptop. Mijn liefde voor steekmuggen is weeral aangewakkerd. Heerlijk dat ze mij steken..
Ik kon even niet slapen, nog heel even, mag ik, please?.
Jij bent de vrouw waar zij het onderling over hebben Dat vrouwenspersoon waar iedereen het in de muggenwereld over heeft. Bloed waard om 50 keer gestoken te worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Oh, ik ben een grootheid in de muggenwereld. Ik ben de muggenversie van Walmart. V&D, maar dan op z'n mug's. Een muggenHema. Point being: elke zomer ben ik de lul. Mijn record ligt op 50 muggenbulten op 2 knieën. En ja, ik heb ze geteld.
Gunaydin Selimcikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Een mod die een hele nacht haar hersenen gaat inspannen. Voor mij..
Kusje op je snoet, schone.
Middag Emel.quote:
Was trouwens voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:14 schreef Maki-maki. het volgende:
Goedemorgen gulum.
Aah lief hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:56 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Middag Emel.
[..]
Was trouwens voor jou bedoeld..
Wil het nog allemaal lukken op een vrijdag?!.
Spannendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lees je mee Skippy?
Emel, [ afbeelding ].
Kiz ben seni ozledim, ik ben zondagmiddag terug in Nederland.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Aah lief hoor![]()
Het is weekend!![]()
Blijf je lang in Turkije?
Bende seni ozledimquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Kiz ben seni ozledim, ik ben zondagmiddag terug in Nederland.
hey skippyquote:
Iyi aksamlarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:25 schreef dvdfreak het volgende:
avond
En cok neremi?quote:
Heel erg naar mijn zin.quote:Bijna terug dus! Heb je het wel naar je zin daar? Hoe is het weer?
Ik mis jouquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
En cok neremi?. (
).
[..]
Heel erg naar mijn zin..
Het weer.. Hmmm. Tijdens het zwemmen scheen de zon en regende het tegelijkertijd. Maar over het algemeen is het warm weer. Lekker warm weer. Maar ergens mis ik gewoon het kutweer van Nederland..
Ik zeg gedagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Arkamdan ne sag sol yapiyorsun kiz.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus zG., heb je ook zo'n naar vlassnorretje, of laat je een paar vooroordelen ongemoeid?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iyi akşam benim arkadaş, nasıl ar sen faaliyet ?
en nou hopen dat die online woordenboekgeval geholpen heeft
Wat zou hij ermee bedoelenquote:
Wat een pucike beschrijving van iemand die vrouwen lastig valt. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus zG., heb je ook zo'n naar vlassnorretje, of laat je een paar vooroordelen ongemoeid?
Heuy, ik moet nog potloodventeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:33 schreef Burakius het volgende:
baya kaymis burasi
probeer je een echte Turkse man te zijn?quote:
Hmm, ben benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Ben iemand die vaak op middenweg loopt introvertie/extravertie betreft.
En bovendien moet je achter de kassa en "praate over koetjes en kalfjes" met iedereen kunnen houden en dat is niet zo moeilijk, dus komt wel goed.![]()
Macho van top tot teen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:16 schreef Emel het volgende:
[..]
probeer je een echte Turkse man te zijn?
Da's een bioscoop toch? Zo ja, wat ga je aanschouwen op het witte doek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:17 schreef Emel het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Metropolis Antwerpen
Kom naar de meet zou ik zeggen en bewijs hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Macho van top tot teen..
(.)
Ik kots op zulke mannen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Kom naar de meet zou ik zeggen en bewijs het
Een superbiosquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Da's een bioscoop toch? Zo ja, wat ga je aanschouwen op het witte doek?
Maar stiekem ben je zo'n manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:24 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik kots op zulke mannen..
Hoe ging de vorige meet trouwens?.
Waarschijnlijk heeft hij een aantal dorpsmeisjes gehuwd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vrouw of vrouwen?, Selim heeft toch dat Hollandse trekje: zoveel pakken als je kan.
Veel kijkplezier alvast...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Een superbiosik denk The Bourne Ultimatum of The Invasion.
Niet zo stereotyperenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een aantal dorpsmeisjes gehuwd.
Moeten we weer eens doen. Was gezellig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je zo'n man![]()
Vorige meet was tofer was niemand
Thanks!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:41 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Veel kijkplezier alvast...
Heb je de eerste twee delen van The Bourne Ultimatum al gezien? Lijkt mij in ieder geval leuker dan The Invasion,.
Ja he. Echt veel gelachen met jou toenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:46 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Moeten we weer eens doen. Was gezellig..
Tis een player!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Niet zo stereotyperen!
maarja, Selim is wel zon gangsterplayer, je kan best wel eens gelijk hebben.
Vakantie vieren en stressen over school.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, wat spook jij uit in jouw Heimat?
Gekocht van de bazaar, 50 cent.quote:
Ze staan allemaal in de rij,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vrouw of vrouwen?, Selim heeft toch dat Hollandse trekje: zoveel pakken als je kan.
Om aan mijn gerief te komen zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een aantal dorpsmeisjes gehuwd.
Wat ben jij een vies mannetjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:59 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Vakantie vieren en stressen over school..
[..]
Gekocht van de bazaar, 50 cent.
[..]
Ze staan allemaal in de rij,.
[..]
Om aan mijn gerief te komen zeker?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |