quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
hoi puntjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef dvdfreak het volgende:
.
hoezo Grieks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Mmm, lekker... Griekse baklavas.![]()
pestkopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Şaka. Şaka.![]()
Baklava komt uit Gaziantep.
Wat mijn tante (de oudste van de familie in NL) ons voorschotelt. Het is ieder jaar wat anders, hoewel de baklava als zoetigheid meestal wel aanwezig is. Dus ik ben ook benieuwd...quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat mijn tante (de oudste van de familie in NL) ons voorschotelt. Het is ieder jaar wat anders, hoewel de baklava als zoetigheid meestal wel aanwezig is. Dus ik ben ook benieuwd...
sarma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
vandaag nog gegeten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Emel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
borek hoort erbijafwachten voor jou dus
![]()
Ik ga op zaterdag 1 december. Kaarten via Nieuwe Luxor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:33 schreef saban het volgende:
Emel voor wanneer heb je kaarten van Fire of Anatolia? En gekocht via waar?
Weten we we ook waar we naartoe moeten op 1 decemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga op zaterdag 1 december. Kaarten via Nieuwe Luxor.
http://www.luxortheater.nl/4-353-Fire_of_Anatolia.html
Ik zou opschieten, saban. Het is zo uitverkocht.
is goedquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:49 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Weten we we ook waar we naartoe moeten op 1 december![]()
Gunaydin!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:56 schreef saban het volgende:
Allen een hele goedemorgen!
Gunaydin!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Iyi sabahlar!!!Alles goed met Emel en Saban?
Ah gelukkig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Gunaydin!![]()
Met mij gaat goed, met jou ook?
Het ging goed ..totdat een paar studenten langs de balie zijn gekomenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Iyi sabahlar!!!Alles goed met Emel en Saban?
Ga je nog naar Yavuz Seckin?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef saban het volgende:
Turks parlement akkoord met invasie in Irak
ik wacht tot ze me roepenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef -scorpione- het volgende:
Een beetje Turk pakt zijn tas en helpt mee met de oorlog in Irak![]()
Wat een flutinstellingquote:
eerst de Turkse mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat een flutinstellingIk zal ze eens mailen daar in Turkije dat jij klaar bent voor de strijd
![]()
Selimquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef Maki-maki. het volgende:
Hoe was het Emel?
Mooi dat je ervan genoot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:23 schreef Emel het volgende:
[..]
SelimHet was erg leuk, hij was wel goed.
Ik moet nu gaan slapen, morgen werken.jij alvast iyi geceler. Spreek je snel.
Senden ne haber?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mooi dat je ervan genoot.
Hij was ook vermoeiend, hmm?.
Trusten Emel, slaap zacht..
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel makkelijk dat volkeren die voor een eigen land strijden gewoon neergezet worden als terroristen. Kunnen de Koerden en de Turken dit niet fatsoenlijk oplossen?
Hierover, het is maar net hoe je het zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Opnieuw Turkse militairen verslagen door het Koerdische leger
[ afbeelding ]
In dit geval is het volgens mij vrij duidelijk dat de PKK een terroristenorganisatie is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hierover, het is maar net hoe je het zegt.![]()
Het zijn terroristen. Hoe wil jij ze noemen dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel makkelijk dat volkeren die voor een eigen land strijden gewoon neergezet worden als terroristen. Kunnen de Koerden en de Turken dit niet fatsoenlijk oplossen?
Hey skipquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:57 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
Och, vrijheidsstrijders vind ik ook een heel mooi woordquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Het zijn terroristen. Hoe wil jij ze noemen dan?
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, vrijheidsstrijders vind ik ook een heel mooi woord![]()
Ze zitten natuurlijk wel in de nadelige positie dat ze zich niet kunnen verschuilen achter een souvereine staat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:14 schreef Emel het volgende:
[..]
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?
Turkse leger doet dat nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:14 schreef Emel het volgende:
[..]
vrijheidsstrijders????? ze vermoorden onschuldige mensen. En jij noemt ze vrijheidsstrijders?
Ga je eens in verdiepenquote:
Dan nog, het zijn terroristen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ze zitten natuurlijk wel in de nadelige positie dat ze zich niet kunnen verschuilen achter een souvereine staat.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:30 schreef IHVK het volgende:
Hey Turken Alles goed?![]()
(oh leuk PKK discussie)
We hebben toch niet wéér die Armeense kwestie erbij halen hèquote:
quote:
Pest me nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
We hebben toch niet wéér die Armeense kwestie erbij halen hèEn het feit dat Turkije Koerdistan bezet?
![]()
[..]
handen op je oren en dan NANANANANANANANANA
![]()
Ik zou niet durvenquote:
Dat zijn ze echt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?id=6&galeriid=1981#galeriStart
Heb je al een huis gevonden? Ik hoor wel wanneer je feestje komtquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Met mij is alles goed. Ik ben lekker bezig met werk en verder redelijk rustig. Zodra ik verhuisd ben moet ik maar eens weer wat meer aan het sociale leventje werken.
En jij, hoe was het shoppen van het weekend? Waar ben je uiteindelijk verzeild?
Slaap ze trouwens, ik zoek lekker mijn nest op, morgen weer vroeg dag![]()
Hai skip. Alles goed?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef skippy22 het volgende:
Emel lekker dier
Ik had dat gisteravond, moest toch effe huilen na al die beeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik moest stiekem een traantje laten bij de nieuwsberichten. Ik zit momenteel in Turkije en elke zender heeft het over dit onderwerp. Bah.
Ik hoef maar huilende moeders en vaders te zien van de gesneuvelde militiairenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef IHVK het volgende:
Hopelijk loopt het niet verder uit de hand.![]()
Verder zijn veel Turkse media enorm sensatiegericht, dat vind ik wel jammer.
Sommige berichten in "seconds from disaster"-stijl over de mogelijke invasie en de soldaten die zijn omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |