hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sepo
Hier verder!
Goed zo eer, niet door slotje heen!
Tja, je had na woensdag misschien 5000 euro rijker kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best een goeie dag
Beetje geld zou leuk zijn alleen.
ja, lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef Janetje het volgende:
Koffie!
ik kom eraanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
ThuisZo even prison break en heroes kijken
jeweettoch !!!!!!!quote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je gaat mijn dvd collectie plunderen?
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijkquote:
Hoe zit het met die sofa in de OP?quote:
het is hier bijna altijd drukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef Janetje het volgende:
Gezellige drukte is niet lelijk.
moet je doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
ik zal hem er eens op aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je doen!
Lars zei ongeveer hetzelfde over mijn collectie
nee, die nou net weer niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ja dat heb je wel eens gezegd, maar geen Heroes of Prison Break dus
![]()
moet i keen muurschildering voor je maken?quote:Mjah, ik moet alleen nog wat voor aan een muur verzinnen, maar dat kan nog wel.. en een andere eethoek...
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met julliequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
Denk nie dat dat wat is.. maar ik zou zeggen, verzin eens watquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die nou net weer niet...
[..]
moet i keen muurschildering voor je maken?
Heel erg goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met jullie![]()
Geen idee, ik heb haar al lang niet meer geien hier, in ieder geval niet zo vaak als eerstquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
Volgens mij fulltime werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
ik heb wel pepernoten met chocoladequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef DaMart het volgende:
Potver, zijn op mijn werk de koekjes op voor bij de thee.
Lekker, vooral die met witte chocolaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb wel pepernoten met chocolade
witte chocoladequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker, vooral die met witte chocola.
He blauwequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker, vooral die met witte chocola.
Normale usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
en je zegt niets tegen mij! zeker omdat ik zwart ben he
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef crossover het volgende:
Users die in topics hebben gepost waar crossover ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 458 eer-ik
02. 449 buzzer
03. 415 OA
04. 388 Kuukske
05. 379 juon_jacket1
06. 369 MPG
07. 334 Houniet
08. 333 Papierversnipperaar
09. 311 vrolijke-frits
10. 308 BrandX
Die heb je toch alquote:
Ik heb al een winter UI:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.
Ik ga trouwens een nieuwe maken... een winterversie.
quote:
Je moet ook geen koekjes eten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef DaMart het volgende:
Potver, zijn op mijn werk de koekjes op voor bij de thee.
Welkom in de MOD+aanhang SCquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef Janetje het volgende:
Gezellige drukte is niet lelijk.
Whehehehhequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
Ik heb al een winter UI:
[ afbeelding ]
Luie donderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehhe
Waar is de sofa?
Die komt nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehhe
Waar is de sofa?
juistquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die komt nog.
Als ik zin en tijd heb.
Voor aanhang ook ja?quote:
/madquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die komt nog.
Als ik zin en tijd heb.
succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
Kut, laatste bakkie
Dalijk maar weer boodschappen doen
Wat nouquote:
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou
doe toch eens voor een hele week boodschappen, in plaats van elke dag naar die appie hijn rennen![]()
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditie
Als ik weer geld heb bel ik de appie thuisservice wel
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditie
Als ik weer geld heb bel ik de appie thuisservice wel
Whehe.. dat is het em gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?
D'r zitten wel leuke tussen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?
quote:
't Is weer voorbij die mooie zomerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Aarti het volgende:
was het maar zomer!
Kutmods die door slotjes heen postenquote:
Ik heb 3 weken hoogzomer gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Aarti het volgende:
was het maar zomer!
Screenshot?quote:
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?quote:
Das de nieuwe standaard layout, heel toepasselijk "BAGGERlayout" genaamd. Ook FQR werkt er niet mee.quote:
heb je de nieuwe layout nog niet gezien danquote:
baggerlayoutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je de nieuwe layout nog niet gezien dan?
succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
* JortK is er ook weer vandoor
Morgen weer klantbezoeken shit dus heb ik weer geen tijd om te spammen
Hee coviequote:
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?
Zie opties.
Dat kwamtie bij iedereen te staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Ik dacht even dat iemand mijn account gehacked had. [afbeelding]
En ja ik kom er nu pas achter. heb de laatste 1,5 / 2 weken geen tijd gehad![]()
Op die manier komt iedereen er achterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Pff niet zo zeiken jij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kwamtie bij iedereen te staan
Idee van Danny
Ik heb meteen fok!silverteruggezet
![]()
quote:
Ja, langzaamaan krijgt de hele KSC een kleurtjequote:
Nee, staat er ook nog niet tussen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
Eer zit op SES, met Kroschquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
bakkesquote:
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
How's work?
Bevalt de nieuwe job een beetje?
We zijn het gewend Mquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
Tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
quote:
Dat lijkt me toch wel prettig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
beter dan heleemaaal niets doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel prettig.
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter dan heleemaaal niets doen [ afbeelding ]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En ik weet hoe dat is
Ok, dat is wel wat anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebben.
Dan heb ik er nog wel 1 voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, staat er ook nog niet tussen..
SES
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
BIj mijn vorige werkgever had ik dat ook vaak. Toen ben ik maar begonnen met een boek schrijven... en ik heb me destijds op FOK! aangemeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
Wat doe jij nu dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
Ik kan nu bijna een boek schrijven over het werk dat ik had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj mijn vorige werkgever had ik dat ook vaak. Toen ben ik maar begonnen met een boek schrijven... en ik heb me destijds op FOK! aangemeld ':@.
maak daar 5 tot 6 weken geleden van en dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:01 schreef covie het volgende:
[..]
Wat doe jij nu dan?
Tenminste ik neem aan dat jij het hier over je tijdelijke baantje hebt dat je pakweg 3 weken geleden nog had?![]()
Ik dacht eerst dat ik het chill vond om te fokken tijdens werk, en dat ik niks te doen had verder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan nu bijna een boek schrijven over het werk dat ik had.![]()
En sinds ik daar weg ben. Is daar ongeveer het halve bedrijf lid geworden van hyves en doen ze ook zowat niks andersDat is toch niet normaal
![]()
![]()
dat is 1 dag leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik het chill vond om te fokken tijdens werk, en dat ik niks te doen had verder.
Maar eigenlijk vond ik het niet zo fijn
ik vond het wel langer dan 1 dag leuk. Maar nu ik bijv een andere baan heb en ik merk dat ik me ook nuttig kan maken voelt dat veel beter.quote:
Dat merkte ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef covie het volgende:
[..]
ik vond het wel langer dan 1 dag leuk. Maar nu ik bijv een andere baan heb en ik merk dat ik me ook nuttig kan maken voelt dat veel beter.
Maar ik vond het ook niet heel vervelend om de hele dag te fokkken.
Ik had er trouwens wel last van dat als je dan eindelijk iets te doen hebt het ook nog gaat uitstellen ook![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook.
Ik moest dan af en toe wat administratie doen, en dat stelde ik vaak zelfs uit naar de volgende dag
Ik vond het aan het begin, toen ik voor het eerst daar werkte, ook erg raar om niks te hoeven doen.
Ik bleef maar vragen of er écht niks anders was wat ik evt. zou kunnen gaan doen...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:13 schreef covie het volgende:
Ik heb even snel gekeken:
koffie mods:
Cross
Fruts
Eer-ik
Muck
Buzzer
Boem-dikkie
toekomstige koffie mods (?)
Da-mart
surveillance-fiets
janetje
. . .
Dat is dus 4 tot 6 6 tot 10 mods op 1 topic![]()
Om het maar op z'n Jaaps te zeggen: "Dat is toch fucking niet normaal" [afbeelding]
dat is ernstigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Toen mijn collega's op vakantie waren zat ik gewoon online te pokeren. Als er dan iemand belde, zei ik. Ja ik ben nu echt heel druk, is het goed als ik later vandaag even langskom.![]()
quote:
Er staat een streepje teveel in mijn naamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:13 schreef covie het volgende:
Ik heb even snel gekeken:
koffie mods:
Cross
Fruts
Eer-ik
Muck
toekomstige koffie mods (?)
Da-mart
janetje
Dat is dus 4 tot 6 mods op 1 topic![]()
Om het maar op z'n Jaaps te zeggen: "Dat is toch fucking niet normaal" [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:21 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Oh ja
Ik keek alleen even snel dit topic door.
Maar het is dus al zo erg![]()
Ik neem aan dat mod's ook geen kloon mogen gebruiken? Je hebt tenslotte een voorbeeld functie [afbeelding]
Theemod. Die moeten we juist nog hebben in dit topicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat een streepje teveel in mijn naam.
En ik word theemod, koffie doe ik niet aan.
Sorry!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat een streepje teveel in mijn naam.
En ik word theemod, koffie doe ik niet aan.
Omdat die weigert de klonen van de koffie-mods bekend te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom ram je die middelste smiley op zijn kop?![]()
En je hebt nog wel boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
m'n koffie is op, m'n melk is op, m'n taxi is op, m'n sjokiemel is op, maar ik heb wel weer bagels voor morgen
wat heb je nog welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
m'n koffie is op, m'n melk is op, m'n taxi is op, m'n sjokiemel is op, maar ik heb wel weer bagels voor morgen
Je bent gister nog naar de AH gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
moet je nagaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bent gister nog naar de AH gegaan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Nee hoor jongedame, ik ben pas op vakantie geweest. Mijn dochter en schoonzoon maken deze chili-reis met zn tweeën. Daar hoort zo'n "oude" man als ik toch niet bij?
Ha! Nu weet ik zeker wie je bent!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Nee hoor jongedame, ik ben pas op vakantie geweest. Mijn dochter en schoonzoon maken deze chili-reis met zn tweeën. Daar hoort zo'n "oude" man als ik toch niet bij?
Ik wist dat hij zou komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Het is Eer-ik want die houdt zich nu extra even stilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ha! Nu weet ik zeker wie je bent!!
Hehe, dat is mooi! Alleen niets te drinkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Jaaaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef covie het volgende:
Leuk he dat ze nu op 3fm de 90's request hebben![]()
![]()
![]()
Ik zit nu allemaal liedjes op te zoeken op youtube, ook lekker stomme zoals de spice girls, en ultimate kaos.
Want stiekem is t toch leuk![]()
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef covie het volgende:
[..]
Het is Eer-ik want die houdt zich nu extra even stil![]()
ohh casaanovvaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef covie het volgende:
Leuk he dat ze nu op 3fm de 90's request hebben![]()
![]()
![]()
Ik zit nu allemaal liedjes op te zoeken op youtube, ook lekker stomme zoals de spice girls, en ultimate kaos.
Want stiekem is t toch leuk![]()
Hoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Godsamme, nog meer blauwen erbij
Tyfusmods
Jajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Tyfusmods
Pilsmansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Tyfusmods
Puff Daddy en 50Cent zijn n00bsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ja die inderdaadIk vraag me af wat bijv. puff daddy of 50 cent van zulke gasten vind
![]()
![]()
Echtwel.quote:
Met dingetjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:43 schreef covie het volgende:
Net even weer het stukje gekeken van de lama's van vrijdag. De 50e aflevering. Die doventolk is echt super hahahaha.
Ja weet ik maar omdat ze denken dat ze alles zijn, ben ik benieuwd wat e van gasten vinden zoals die van ultimate kaos.quote:
Snode plannen eer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Jo vieuxtje, is je wederhelft thuis?
Nee die is aan het werk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Jo vieuxtje, is je wederhelft thuis?
Okquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef covie het volgende:
[..]
Nee die is aan het werk.
(daar kwam ik ook pas achter toen ik thuis kwam)
Maar hoezo?
Kan ik bevestigen als het moetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben een heel net persoon
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben een heel net persoon
quote:
Ik weet:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen als het moet![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]Aan de telefoon ben je iig wel uiterst correct en vriendelijk ja
![]()
at is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]Aan de telefoon ben je iig wel uiterst correct en vriendelijk ja
![]()
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms (quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Nee, vroeg me af wat hij ervan zou vinden als jij gewoon vrolijk zat te fokken op de bank.
't zou mij storen denk ik
Die eerste is smerigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
bij die tweede moet nog wat achteraan. alleen die wordt dan te lang, ben ik nog mee bezig
Visfilmsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef covie het volgende:
[..]
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms () kijken.
Zo lang het niet elke avond is
Ok, dan is het wel eerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef covie het volgende:
[..]
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms () kijken.
Zo lang het niet elke avond is
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Visfilms![]()
Opnames van een aquarium ofzo?
WTFquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.
En ook over karper vissen. Allemaal manieren hoe je het beste kan vissen. Welke lijn je moet gebruiken en welke haak en welk voer, hoe je zelf voer kan maken. en dan hebben ze soms onderwater camera's en je ziet gewoon wat anderen vangen.
Hij heeft er alleen al over karper vissen meer dan 80![]()
Leuke hobbyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.
En ook over karper vissen. Allemaal manieren hoe je het beste kan vissen. Welke lijn je moet gebruiken en welke haak en welk voer, hoe je zelf voer kan maken. en dan hebben ze soms onderwater camera's en je ziet gewoon wat anderen vangen.
Donders, dat is een hoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjahquote:
Whehe... Goede regelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:12 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah[afbeelding]
Ik denk ook maar zo: ieder zijn hobby [afbeelding]
Maargoed ik heb er geen last van want over het algemeen is de regel dat hij die in zijn nachtdienst maar kijkt.
Li of iL zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die Herman den Blijker rijdt een heerlijke auto BMW 7
Ik zeg: welterustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef covie het volgende:
Fuck is het al zo laat :S
Ik moet morgen super vroeg op dus ik moet eigenlijk allang slapen van mezelf.
Dus trusten![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef crossover het volgende:
Laat ik maar eens m'n bed opzoeken. Nog ff wat samenvattingen doorlezen en dan pitten.
En buzzer, kom morgen eens terug om te slowchatten!Ik zie je telkens maar 1 post plaatsen hier
(of het ligt aan mij)
Trustenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef covie het volgende:
Dus trusten![]()
![]()
![]()
![]()
truste Coviequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef covie het volgende:
Dus trusten![]()
![]()
![]()
![]()
Daagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef covie het volgende:
maar nu ben ik echt weg.
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
doeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef covie het volgende:
maar nu ben ik echt weg.
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Onder de noemer: 'nuttig tijdverdrijf'
Goed bezig!
Dank!quote:
Ja, Frutsel vond dat ik hier ook maar moest gaan posten toen hij erachter kwam dat ik van thee houdquote:
Heerlijk die opruimdrang!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Van de week de mp3-map maar eens doorwerken![]()
.
MMquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Frutsel vond dat ik hier ook maar moest gaan posten toen hij erachter kwam dat ik van thee houd.
Dat moet ik ook nog altijd....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
.
dat zou ik gaan doen vanavond (ook een stuk of 900) maar ik heben even iets heel moois gemaakt met reeds gesorteerde foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
en dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
.
Hoezo goed gebruiken? Schoonmaken ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Btw senseochocomel is hier goedgekeurd maar dan moet je m wel meteen goed gebruiken
Iets wat je met ons wilt delen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou ik gaan doen vanavond (ook een stuk of 900) maar ik heben even iets heel moois gemaakt met reeds gesorteerde foto's
je hebt een houder en daar moet een cupje in en die moet je aandrukken tot je een klik hoort de eerste keer drukte ik niet hard genoeg maar hij paste toch dacht ik dus deed dat ding aan, maar door dat drukken gaat het aluminiumpje wat aan de onderkant zit open zodat de chocoladeprut met water gemengd eruit komt, eerste bakje was dus waterig doordat dat ding niet open wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo goed gebruiken? Schoonmaken ofzo?
niet helemaalquote:
Aah, okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt een houder en daar moet een cupje in en die moet je aandrukken tot je een klik hoort de eerste keer drukte ik niet hard genoeg maar hij paste toch dacht ik dus deed dat ding aan, maar door dat drukken gaat het aluminiumpje wat aan de onderkant zit open zodat de chocoladeprut met water gemengd eruit komt, eerste bakje was dus waterig doordat dat ding niet open was
Ah, ok. Mijn foto's waren van van alles wat. Drie maanden achterstallig onderhoud, zeg maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
niet helemaal
Ik heb een hele mooie DVD gemaakt met de foto's die ik van de dochter van Lois gemaakt heb, maar die krijgt zij alleen te zien
De 900 foto's die ik moet uitzoeken zijn van een bruiloft die ik 2 weken geleden gefotografeerd heb
volgende week ga ik een paar dagen naar Ameland, kan ik weer een kaartje volschietenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ok. Mijn foto's waren van van alles wat. Drie maanden achterstallig onderhoud, zeg maar.
Wel weer wat mooie natuurfoto's, dus ik heb mijn windowsachtergrond weer eens veranderd.
dat bakje nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, okee
*noteert, voor het geval dat de senseo-choco eens Huize MPG binnenkomt.
Verder wel lekker?
eindelijkquote:
Dat is heel makkelijk: ctrl+a en dan delete!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog altijd....
Ik heb ruim 2 gig aan overwegend venlose carnavalsmuziek, en dat moet allemaal uitgesorteerd worden![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk: ctrl+a en dan delete!![]()
edit: shift+delete, dan weet je zeker dat het weg is!![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik nu ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
Ik heb al een winter UI:
[ afbeelding ]
dat is gaafquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast
Weet je hoe lang ik daar op heb verzameld al?
Daar zit historisch materiaal tussen... Opnames van LP uit 1951
Hoe staat het met je site buzz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgende week ga ik een paar dagen naar Ameland, kan ik weer een kaartje volschieten
lekker wel, ik zou vanavond nog wat doen, maar het is er even inet van gekomen. Maar stukje bij beetje wordt het wat ik wilquote:
Ik vind het ook altijd erg lastig om layouts te maken die goed werkt in alle browsers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
lekker wel, ik zou vanavond nog wat doen, maar het is er even inet van gekomen. Maar stukje bij beetje wordt het wat ik wilNu nog een spoedcursus Photoshop, en dan een leuk portfolio maken
en op een of andere manier worden in firefox en Opera de layout verneukt
zekerquote:
Oke, maar dude het is carnavalsmuziekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast
Weet je hoe lang ik daar op heb verzameld al?
Daar zit historisch materiaal tussen... Opnames van LP uit 1951
ik heb een zwak voor oude muziekquote:
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, maar dude het is carnavalsmuziek
maak jij nieuwe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.
Sowieso heeft de Limburgse carnavalsmnuziek wel; een hoger niveau dan de "hele grote bloemkolen", "er staat een paard in de gang" of "worstjes op m'n borstjes"
Knuffel zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat mn nieuwe matras knuffelen
natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
buzz, mag ik even jouw opinie als al langer meedraaiende mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |